ροή ειδήσεων

Ρόδος: Τα αδεσποτάκια της Παλιάς Πόλης ζητούν σπίτι!

Είμαι κάτοικος της Παλιάς Πόλης Ρόδου και εδώ και περίπου 2 χρόνια μαζί και με άλλους κατοίκους της περιοχής μου φροντίζουμε τα αδέσποτα της φωτογραφίας...

Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να τα έχω σπίτι μου γιατί έχω ήδη 2 σκυλιά και μια γάτα τα οποία και αυτά ήταν αδέσποτα.

Ζητώ την βοήθεια σας ώστε να μπορέσουμε να τους βρούμε ένα καλό σπίτι. Είναι πολύ καλά σκυλιά αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη με εμένα.

Από την προηγούμενη εβδομάδα αγνοείται η τύχη του ενός από αυτά και πολύ φοβάμαι το μοιραίο μιας και παλαιότερα είχαν απειλήσει να τους ρίξουν φόλα.



Αν μπορούσατε να με βοηθήσετε θα σας ήμουν υπόχρεος και θα προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ στο οικονομικό κομμάτι.

Το τηλέφωνο μου είναι 6944 714908.
Adespoto.gr


Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *