ροή ειδήσεων

Γιώργος Γιαννιάς: «Φοβήθηκα ότι θα χάσω τη φωνή μου»

Ο Γιώργος Γιαννιάς μίλησε για την περιπέτεια υγείας του και αποκάλυψε πως έφθασε πολύ κοντά στο να χάσει τη φωνή του...

«Σοκαρίστηκα πολύ. Έδειξα εμπιστοσύνη, όμως, στον γιατρό μου, ο οποίος μου είπε: “Πρέπει να εισαχθείς τώρα στο νοσοκομείο και να κάνουμε την επέμβαση, ώστε να μην αντιμετωπίσεις στο μέλλον κάποιο μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο πρόβλημα”. Είχα αιμορραγικό πολύποδα στις φωνητικές χορδές μου» δήλωσε ο τραγουδιστής και πρόσθεσε:

«Το πρωινό που μόλις ξύπνησα και έφτυσα αίμα από το στόμα μου, πήγα αμέσως στο νοσοκομείο. Φοβήθηκα πολύ ότι δεν θα μπορέσω να τραγουδήσω ξανά και ότι θα χάσω τη φωνή μου. Το σκέφτηκα πολλές φορές και τρόμαζα στο τι μπορεί να με περιμένει. Ρωτούσα συνεχώς τους γιατρούς για κάθε λεπτομέρεια. Οι δώδεκα ημέρες αφωνίας που μου συνέστησαν μου φάνηκαν αιώνας. Ένιωσα τον απόλυτο φόβο. Οι γιατροί, από την άλλη, το αντιμετώπισαν ως μία επέμβαση ρουτίνας. Για μένα, όμως, ήταν πολύ δύσκολο. Τρόμαξα πολύ, αλλά, επειδή είμαι φύσει και θέσει αισιόδοξος άνθρωπος, πίστευα ότι όλα θα τελειώσουν καλά».

ΠΗΓΗ: Εγώ
Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
zougla.gr


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος28/3/13 22:27

    Δύσκολο να χάσεις κάτι που δεν είχε ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/3/13 02:38

    ε οχι και δεν ειχε ποτε φιλε........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/3/13 08:50

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ...Η ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *