ροή ειδήσεων

Υποσυνείδητα μηνύμα από την τηλεόραση;

Αναρωτηθήκατε ποτέ τον λόγο για τον οποίο επέμενε η Ευρωπαϊκή ένωση στην υποχρεωτική χρήση της ψηφιακής τηλεόρασης; Γνωρίζετε ότι σε παγκόσμια κλίμακα μόνο η Ελλάδα την επέβαλε, χωρίς δικαίωμα επιλογής για τους πολίτες;
Πάμε να δούμε το γιατί λοιπόν ….
Στα κινηματογραφικά φιλμ, το κάθε δευτερόλεπτο αναλύεται σε 24 καρέ, ροή που εξασφαλίζει φυσιολογική κίνηση στην οθόνη. Αν τα καρέ ανά δευτερόλεπτο είναι λιγότερα, η κίνηση θα φαίνεται αργή και αν είναι περισσότερα, θα φαίνεται γρήγορη.

Αν από αυτά τα 24 καρέ αφαιρεθούν π.χ. τρία (3) και αντικατασταθούν με άλλα, άσχετα με το περιεχόμενο του φιλμ, το μάτι μας θ΄αντιληφθεί την παρεμβολή των “ξένων” καρέ, αλλά ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να κατανοήσει το περιεχόμενό τους, με αποτέλεσμα να τα αποθηκεύσει στο υποσυνείδητο, χωρίς εμείς να αντιληφθούμε το παραμικρό.

Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες για διαφημιστικούς σκοπούς, με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Η ψηφιακή tv λοιπόν, έχει ανάλογες δυνατότητες επέμβασης στο υποσυνείδητό μας, αφού παρακολουθώντας π.χ. το δελτίο ειδήσεων, παρεμβάλλονται μηνύματα με την ίδια παραπάνω μέθοδο, αλλά με πολύ πιο σύγχρονα ψηφιακά μέσα, χωρίς να τα αντιλαμβανόμαστε, κάτι το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει με την αναλογική tv.

Εδώ πλέον δεν μιλάμε για διαφημιστικά μηνύματα, αλλά για πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και γενικά, μηνύματα χειραγώγησης της κοινής γνώμης και ελέγχου των αντιδράσεών της.

Γι αυτόν τον λόγο, το ξαναλέω, επεβλήθη η αλλαγή από αναλογική σε ψηφιακή tv, ως απαράβατος όρος του μνημονίου και όχι γιατί τους ενδιέφερε η ποιότητα της τηλεθέασής μας.

Για παράδειγμα, ενώ όλοι μας γνωρίζουμε και παραδεχόμαστε την κατευθυνόμενη ενημέρωση συγκεκριμένου MEGAλου καναλιού, αυτό εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση στην τηλεθέαση των δελτίων ειδήσεων. Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι τα ασυνήθιστα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης των Τούρκικων σήριαλ …

Ελπίζω ότι αυτό το κείμενο βοηθά αρκετά στην κατανόηση της μαλθακότητας και της έλλειψης αντίδρασης σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.

(ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ)
πηγή:eleftheriskepsii


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/3/13 20:07

    Giati re i analogiki teleorasi me filmn ekpebi >?

    ELeosssssssssss me tis lalakies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/3/13 22:17

    Μονο οι τριτοκοσμικές χώρες εκπέμπουν αναλογικά. Όλες οι εξελιγμένες χώρες εκπέμπουν καλωδιακά και κάποιες επίγεια ψηφιακά. Σε όλες αυτές τις χώρες υπάρχουν τα συνδρομητικά και τα free κανάλια, είτε καλωδιακά η επίγεια, είτε δορυφορικά. Στην Αμερική και στην Αυστραλία από όσο γνωρίζω είναι καλωδιακά και δορυφορικά.
    Στο θέμα μας τώρα. Καταρχάς δεν έχεις ιδέα τι είναι τα frames (καρέ) και οι ταινίες σε NTFS η σε HD δεν είναι σε 25 frames αλλα παραπάνω. Όταν μιλάμε για 25 η 29 frames αναφερόμαστε στο δευτερόλεπτο, dld το ανθρώπινο ματι μπορεί να διαβασει εικόνες μέχρι εκεί, στο όριο του φυσιολογικού με λίγα λόγια. Εάν χαμηλώσουμε τα frames θα βλέπεις ένα απαίσιο πράγμα από σπασμένες εικόνες ΠΧ Τσάρλι Τσάπλιν που ήταν κάτω από τα 16 frames, εάν τα αυξήσουμε πάνω από τα 30 δεν θα καταλάβεις την διαφορα, η διαφορα στα υψηλά frames φαίνεται όταν για ΠΧ τραβήξεις κάτι με τις γνωστές hi speed καμερες με 1000 frames και το δεις στα 25 frames. Αλλα αν βάλεις ένα βίντεο τραβηγμένο στα 16 frames να παίξει στα 25 θα έχεις το αποτέλεσμα του Τσάρλι Τσάπλιν επαναλαμβάνω.
    Άρα μέσα στο δευτερόλεπτο των 25-29 καρέ θα μπορείς να ξεχωρίσεις 2-3 άσχετα??? Εκτος και έχεις τα ματια του SUPERMAN!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/3/13 23:51

      Έχεις χασει την μπάλα μου φαίνεται. Τη σχέση εχει το NTFS με της ταινίες ; Το NTFS είναι το σύστημα διαμόρφωσης των windows. Προφανώς θες να πεις NTSC. Το NTSC είναι 29,97 καρέ το δευτερόλεπτο. Χρησιμοποιηται στην Αμερική και σε κάποιες περιοχές της Ασίας. Στην Ευρώπη είναι μόνο το PAL που είναι 25 καρέ το δευτερόλεπτο. Και κάτι βασικό τη Pal τη NTSC δεν παίζει ρολο εάν είναι ψηφιακο η αναλογικό. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Εάν δεν γνωρίζεται κάτι μην το παιζεται ξέρολες. Το οτι κατεβαζεται μια Ταινία δεν παει να πει οτι γίνεται και ειδικοί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/3/13 09:29

      Ναι sorry για το NTFS έχεις δίκιο και έκανα λάθος, απλά μπερδεύτηκα. Αλλα δεν δέχομαι την λέξη άσχετος, ξέρω αρκετά περισσότερα από εσένα σε θέματα βίντεο.
      Το NTSC (παίζει σε όλες τις νέες TV ανεξάρτητα την χωρα) και το HD έχει υψηλά frames σε σχέση με τα PAL SD που είναι στα 25. Το δε HD είναι στα 50 frames στην ευρώπη, και 60 στην αμερική.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/3/13 12:44

      Βλεπεις γιατι σου λεω οτι εχεις χασει την μπαλα; Συγκρηνεις της ταινιες που καταβαζεις με τα συστηματα εκπομπης. Το οτι παιζουν οι τηλεορασεις NTSC αυτο οφειλετε οτι ειναι κοινες για ολο τον κοσμο. Οι τηλεορασης παραδειγμα του 80 ηταν για καθορισμενες περιοχες. Οπως πλεον ολα τα τροφοδοτικα ειναι 110-220 volt για να μπορεις τα εχεις παντου με τον αναλογο ανταπτορα. Και οσο αφορα τα 50 και 60 frames πιστεψε με κανενας πουθενα δεν το χρησιμοποιει. Εδω μια μεταδοση της προκοπης δεν μπορουν να κανουν και εσυ μου λες για 50 και 60 frames. Εδω η αχρηστη η nova ενα hd της προκοπης δεν μπορει να βγαλει. Για μην μiλησω για τον ΟΤΕ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/3/13 15:06

      Οι κάμερες που χρησιμοποιούν στα στούντιο των μεγάλων καναλιών είναι όλες HD άσχετα από την εκπομπή τους που είναι σε SD. Σε αυτό φταίει το ότι δεν έχουν τα κατάλληλα μηχανήματα για HD και όχι οι κάμερες. Όσο για την NOVA και του ΟΤΕ είναι και τα 2 HD ready mpeg4 και όχι full HD. Τα bitrate και το size που προβάλουν δεν έχει απολύτως καμια σχέση με το full HD ασχέτως από αυτό που βλέπεις στο μηχάνημα σου που λέει για 1080i και αφορά μονο την ποιότητα του αποκωδικοποιητή και όχι του καναλιού που στέλνει συμπιεσμένα τα βίντεο για να προλαβαίνει το μηχάνημα να τα διαβάζει. Επίσης τα volt τι σχέση έχουν με το αν είναι NTSC η PAL? και ποιος μίλησε για TV του '80? Έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου φιλε.
      ΥΣ. Τα συστήματα NTSC και PAL ξέχασε τα, δεν υπάρχουν πια τα πάτησε το τρένο. Πολύ απλά ανήκουν στον κόσμο του αναλογικού και όχι στου ψηφιακού.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος9/3/13 18:35

      Α καλα εσυ εισαι μεγαλος επιστημονας. Οσο αφορα το θεμα με τα HD την επειδη τυχαινει να γνωριζω τα ατομα που βγαζουν ολες της αθλητικες παραγωγες της nova του και ΟΤΕ γιατι μια εταιρια παραγωγης ειναι και επειδη και εγω τυχαινει να ειμαι της δουλειας παλι θα στο ξανα πω. Εχεις χασει την μπαλα. Μα τελειως.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος9/3/13 20:02

      Μα και εγώ της δουλειάς είμαι, εδώ και 16 χρονια για την ακρίβεια, και έχεις μπερδέψει τους ερασιτέχνες ανταποκριτές που πληρώνονται οποτε υπάρχει κάτι, με τους νομιμους και σπουδαγμένους.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος9/3/13 20:05

      Διόρθωση: με τους μονιμους ήθελα να πω.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος9/3/13 20:16

      9/3/13 - 6:35 Και αφού λες ότι είσαι της δουλειάς...για πες μου ρε φιλαράκι....ποίες είναι οι ιδανικές ρυθμίσεις μιας επαγγελματικής βιντεοκάμερας για να τραβήξεις στιγμιότυπα ενός ποδοσφαιρικού αγώνα? και τι ακριβώς θα πρέπει να αλλάξεις στο υλικό της?

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος8/3/13 22:18

    axxx οι ψεκασμοί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *