ροή ειδήσεων

Βίντεο: Απίστευτη προσγείωση αεροσκάφους μέσα από ομίχλη!

«Ορατότης Μηδέν» για τον κυβερνήτη και το πλήρωμα του Boeing 747...
Δείτε το βίντεο...


gkourou.com



Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος29/3/13 22:31

    ILS cat 3 και auto land τη να την κανει την ορατότητα ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 00:18

      Kai ti kanei auto? Prosgeiwnei to aeroplano mono tou?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/13 03:15

      12.18 auto land ειναι κάτι σαν το mario land!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/3/13 08:17

      3:15 Katalava. Ki esy eisai kati san to vlima land !!! Diladi vlima pou epese apo ton ourano.
      Kanenas pou na kserei ti tou ginetai?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/3/13 12:39

      Αυτό το σύστημα, δίνει στη δυνατότητα στο αεροπλάνο (του δίνει δλδ όλα τα απαραίτητα στοιχεία) ώστε να μπορέσει να κατέβει και μόνο του. Συνήθως όμως, λίγο πριν πιάσει στο έδαφος, το αναλαμβάνει ο κυβερνήτης.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/3/13 23:12

    Εντυπωσιακό, αλλά φυσικά εφικτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/3/13 23:29

    ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΣΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΠΙΛΟΤΟ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΕ ΠΙΛΟΤΕ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ. ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ILS cat3 ΚΑΙ autoland ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΦΡΑΠΕΔΟΠΟΥΛΑ Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 02:37

      καλα εσυ εισαι για τα μπαζα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/13 08:27

      ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. ΑΠΟ ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΜΑΓΓΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΦΡΑΠΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ.ΑΝΤΕ ΦΡΑΠΕΔΟΠΟΥΛΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΕΤΕ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ. ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΜΥΑΛΟ ΤΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΗΤΤΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΘΑ ΤΗ ΘΥΜΑΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ .ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟ?ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΗΜΕΝΕΕΕΕΕ?ΡΕ ΠΙΛΟΤΕ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΗΤΑΝ Λ@Λ@ΚΕΣ ΚΙ ΕΣΥ Ο ΜΑΓΚΑΣ?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/3/13 14:39

      Εκτός από τεράστιος χέστης, είσαι και αμόρφωτος ντενεκές. Τα "φραπεδοπουλα" σε μαράναν πανάθεμά σε.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/3/13 23:38

    κι εγω στο Λονδινο πριν μερικους μηνες με 0 ορατοτητα κατεβηκαμε. Ξερουν οι πιλοτοι ελεος με τα φοβιστικα σχολια/βιντεο. Oι επιβατες θα εκαναν μήνυση στον πιλοτο και στην Αγγλικη εταιρεια Virgin Atlantic σαν τα δικα μας???? Που τον χαβαλε τον περασαν για τρομοκρατια. Το αεροπλανο ειναι σχεδιασμενο να πεταει και με αερα και με ομιχλες και με βροχες και με χιονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/3/13 00:09

    nai 10.31 Instrument Landing System .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 00:26

      Kai auto prosgeiwnei to aeroplano apo mono tou? Giati den legetai ALS (Automated Landing System)? To exoun ola ta aeroplana?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/13 01:52

      το ILS πρεπει να το εχει και το αεροδρομιο.... προσγειώνετε μονο του αλλα οι πιο πολλοι πιλοτοι δεν το κανουν... μολις φτασουν κοντα στον διαδρομο το προσγειωνουν οι ιδιοι. Εχουν GPS/NAV μεσα στο πιλοτήριο το οποιο δειχνει τα παντα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/3/13 08:20

      Malista. Auto to GPS/NAV doulevei me kameres pou vlepoun mesa stin omixli opws ta kyalia nyxterinis orasews vlepoun mesa sto skotadi? Auta de xalane pote? Pali den einai epkindino?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος31/3/13 00:01

      το GPS/NAV αγαπητε μου δεν ειναι καμερα.... σου δειχνει απλα ολα αυτα τα στοιχεια που χρειαζεται ενας πιλοτος για το που θα παει, τι γραμμη θα ακολουθησει, τι υπαρχει απο κατω, τον καιρο κτλ κτλ. Με λιγα λογια, τα παντα. Εχεις ακουσει ποτε να εχει χαλασει GPS στο αεροπλανο μεσα??? Ειναι ακριβως σαν το GPS του αμαξιου απλα πιο εξελιγμένο.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος30/3/13 02:51

    roger and over invisible 1.52 . yes not all airports have ILS..
    I only knew in 1962 VOR .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 08:22

      Could you be more specific please? What is this 1962 VOR , what is really ILS doing and what's the difference between those two? Are those safe enough to make totally blind landings?

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/3/13 09:36

    ωραιο το blog εχει πλακα!
    Οι ελεγκτες εναεριου κυκλοφοριας απο την καρεκλα τους (wanna be pilots) το παιζουν επαγγελματιες πιλοτοι,
    οι ερασιτεχνες πιλοτοι το παιζουν ξερολες χωρις την παραμικρη πειρα,οι ασχετοι φοβουνται και δικαιολογημενα...μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/3/13 10:53

    Pantws egw molis ekana minisi kai ston piloto kai se olous.. kai s' esas.. kai apo duo miniseis stous epomenous papares pou tha grapsoun meta apo emena.. a re paparosite pou evgale h rodoooooooos... oti kapnisei tou kathena mpainei kai to grafei..
    Ps.Kai o pilotos frappe epine papara pou sou eftaikse o frappes..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 12:13

      Grafe Elinika re Alvanospore. Den drepesai ligo.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/3/13 14:35

      To Elinika grafetai me duo lamda, me Hta kai oxi me kefalaio to E.. Hlithie!!!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος30/3/13 12:35

    Λοιπόν, το ILS είναι σύστημα που ευθυγραμίζει το αεροπλάνο στον διάδρομο και το κατεβάζει έως ένα συγκεκριμένο ύψος με ασφάλεια. Η αυτοματοποίηση γίνεται από τον αυτόματο πιλότο (σε συνεχή επιτήρηση από τους πιλότους). Ανάλογα με την κατηγορία του ILS, μπορεί να φτάσει αυτόματα μέχρι και το έδαφος. Το ILS Cat.III μπορεί.

    Παρόλα αυτά αν ο πιλότος εξακολουθεί να μην αισθάνεται σίγουρος, δεν το κατεβάζει. Υπάρχει βέβαια και ο αντίστοιχος φωτισμός και στο διάδρομο και πριν το διάδρομο. Επίσης το τι βλέπει κανείς από το έδαφος και το τι βλέπει ο κυβερνήτης από το πιλοτήριο είναι διαφορετικό. Όπως φαίνεται από το βίντεο από τη θέση αυτού που τραβάει το βίντεο, φαίνονται τα φώτα του διαδρόμου, επομένως ορατότητα υπάρχει, έστω και μικρή και μάλιστα την ξέρει ακριβώς ο πιλότος.

    Τέλος για αεροδρόμια που έχουν συχνά ομίχλες και χαμηλή ορατότητα, υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που ακολουθούνται ώστε να αποφεύγονται δυσάρεστα και να διασφαλίζεται η ασφάλεια.

    Αυτά για να μη λέτε βλακείες και τρομοκρατείτε τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/13 13:29

      Το ILS ούτε ευθυγραμίζει, ούτε κατεβάζει. Είναι ένα ραδιοβοήθημα που το μόνο που κάνει είναι να στέλνει δύο ραδιοσήματα στους δέκτες του αεροπλάνου. Στο αεροπλάνο υπάρχει ένα όργανο που συγκρίνει τη θέση του οριζοντιογραφικά και υψομετρικά σε σχέση με τα σήματα που δέχεται από το ILS και διαμορφώνει ενδείξεις τις οποίες αξιοποιεί ο πιλότος (είτε ο αυτόματος όταν υπάρχει, είτε ο φυσικός) για να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις και να φέρει το αεροπλάνο στη σωστή θέση και το σωστό υψόμετρο μέχρι που να δει το διάδρομο και να ολοκληρώσει την προσγείωση. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να επηρεάσει συστήματα ελέγχου του αεροπλάνου (πηδάλια).
      Πολύ σωστά είπες, υπάρχουν 3 κατηγορίες ILS, η catI που είναι η πιο συνηθισμένη και δίνει περιθώρι στο πλήρωμα να προσεγγίσει μέχρι ύψους 350 ft οπότε και πρέπει να δει το διάδρομο (τέτοιο υπάρχει σε Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αγχίαλο), η cat II όπου το όριο είναι 50 ft (υπάρχει στο Βενιζέλος και σε ένα διάδρομο στη Θεσσαλονίκη) και η catIII που είναι μέχρι το touchdown αλλά μόνο για πιστοποιημένα πληρώματα. Στα σύγχρονα αεροπλάνα υπάρχει και το head up display το οποίο προβάλλει τις ενδείξεις των οργάνων στο παράθυρο και ορισμένες φορές "προσομοιώνει" το διάδρομο (ο πιλότος τον βλέπει όπως θα ήταν με κανονική ορτότητα).
      Σε αεροδρόμια που δεν διαθέτουν ILS, υπάρχουν συνήθως άλλα ραδιοβοηθήματα μικρότερης ακρίβειας και γι αυτό οι διαδικασίες προσέγγισης είναι εντελώς διαφορετικές και οι περιορισμοί αρκετά αυστηρότεροι. Τέλος υπάρχουν αεροδρόμια που δεν έχουν καθόλου ραιδιοβοηθήματα και η προσέγγιση γίνεται καθαρά εξ' όψεως (π.χ. Κάσος).

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/13 13:35

      Εάν θέλετε να δείτε τι πραγματικά γίνεται σε μια cat III προσέγγιση, δείτε το παρκάτω:
      http://www.youtube.com/watch?v=gTajYd3qugY

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/3/13 13:38

      Το κουδούνι που ακούγεται στο 1:44 είναι η απενεργοποίηση του αυτόματου πιλότου. Σαφώς μετά το touchdown.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/3/13 14:58

      @1:29
      Είμαι ο 12:35. Όπως τα λες είναι, απλά το έγραψα έτσι για συντομία σε μια γραμμή, αντί να καθήσω να εξηγήσω σε 7 γραμμές λεπτομέρειες σε κοινό που δε γνωρίζει.

      Μερικά στοιχεία λοιπόν ακόμα, αφού μπαίνουμε στον κόπο να γράψουμε πράγματα. Το ILS είναι συνδυασμός δύο οργάνων, του Localizer που ορίζει ένα κατακόρυφο επίπεδο στην ευθεία του διαδρόμου (από αυτό ευθυγραμμίζεται το αεροπλάνο) και του Glide Path που ορίζει ένα κεκλιμένο επίπεδο (από αυτό ορίζεται με ποια γωνία θα κατέβει το αεροπλάνο). Ο συνδυασμός των δύο δίνει μια κεκλιμένη γραμμή, την οποία ο αυτόματος πιλότος είναι προγραμματισμένος να ακολουθεί, έως τα ελάχιστα που έγραψε ο 1:29.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/3/13 16:55

      @ όποιον ενδιαφέρει :
      Αυτό που πρέπει να γίνει ξεκάθαρο είναι οτι το ILS επ' ουδενί παρεμβαίνει στον έλεγχο του αεροπλάνου. To ILS διαθέτει δύο αντένες, την Localiser antenna και την Glide Slop antenna. Η πρώτη ορίζει με μεγάλη ακρίβεια το cource δηλαδή την ακριβή πορεία ευθυγράμμισης με το διάδρομο. Η δεύτερη ορίζει το glide path δηλαδή τη νοητή γραμμή που πρέπει να ακολουθήσει υψομετρικά το αεροπλάνο για να φτάσει στο κατώφλι του διαδρόμου. Επαναλαμβάνω οτι κανένα από τα δύο σήματα δεν παρεβαίνει στον έλεγχο του αεροπλάνου. Και τα δύο, λαμβάνονται από τα όργανα ναυτιλίας του αεροπλάνου τα οποία συγκρίνουν τη θέση του σε σχέση με αυτά και δίνουν δύο ενδείξεις στον πιλότο. Με βάση αυτές τις δύο ενδείξεις ο πιλότος κάνει τις διορθώσεις που πρέπει ώστε να παραμένει ευθυγραμμισμένος με το διάδρομο και στο σωστό ύψος. Εάν υπάρχει αυτόματος τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα, εάν δεν υπάρχει τότε ο πιλότος έχει λίγο περισσότερη δουλειά μιας και πρέπει να χρησιμοποιεί χέρια και πόδια για να ελέγχει πορεία, υψόμετρο, ταχύτητα, βαθμό καθόδου (το ένα χέρι στο πηδάλιο, το άλλο στις μανέτες και τα δύο πόδια στα ποδωστήρια - εάν δε βοηθάει ο καιρός, πρέπει να είσαι αρκετά εξοικειωμένος με το αεροπλάνο για να εκτελέσεις άψογα τέτοια προσέγγιση).

      Το σημαντικό για όσους δεν ενδιαφέρονται να μάθουν λεπτομερώς τη λειτουργία του ILS είναι οτι δίνει με πολύ μεγάλη ακρίβεια στα όργανα πολήγησης του αεροπλάνου τα δύο βασικά στοιχεία που χρειάζονται για τη σωστή προσέγγιση: Πορεία και γωνία καθόδου. Χάρη σ' αυτά τα δύο, αντιμετωπίζεται με μεγάλη επιτυχία το πρόβλημα της χαμηλής ορατότητας.


      Ανώνυμος 1:29 - 1:35 - 1:38

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος30/3/13 17:10

      @ όποιον ενδιαφέρει μέρος 2ο.

      Σε αεροδρόμια που δεν έχουν ILS, εννοείται οτι έχουν εκπονηθεί διαδικασίες ασφαλούς προσέγγισης με μεγαλύτερα όμως όρια. Υπάρχουν άλλα ραδιοβοηθήματα χαμηλότερης ακρίβειας και με λιγότερες δυνατότητες από το ILS που όμως διευκολύνουν αρκετά την προσέγγιση. Στην Ελλάδα είναι συχνότατη η χρήση τους μιας και όπως είπαμε παραπάνω ILS υπαρχει σε 3 μόνο πολιτικά αεροδρόμια. Τα πληρώματα είναι καλά εξοικειωμένα με τις διαδικασίες αυτές και τις εκτελούν χωρίς πρόβλημα. Επομένως ακόμα και όταν ο προορισμός σας δεν είναι κάποιο διεθνές αεροδρόμιο, να ξέρετε οτι το ρίσκο το οποίο θεωρείτε οτι αναλαμβάνετε στην πραγματικότητα είναι πολύ μικρότερο και οι προδιαγραφές ασφαλείας πολύ υψηλές (και συνεχώς βελιώνονται). Να έχετε υπόψη οτι ειδικοί έχουν προβλέψει διαδικασίες αντιμετώπισης τυχόν προβλημάτων π.χ. απώλεια κινητήρα, φωτιά κ.λπ. και τα πληρώματα εκπαιδεύονται εντατικά στην εφαρμογή τους. Να έχετε λοιπόν εμπιστοσύνη σε επαγγελματίες με χιλιάδες ωρών εμπειρίας και μη δίνετε σημασία στον κάθε άσχετο εξυπνάκια που χωρίς να έχει ιδέα βγαίνει και κατηγορεί (παράδειμα μια πρόσφατη πτήση από Θεσσαλονίκη για Ρόδο).

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος31/3/13 00:09

      @ 5:10

      Πολυ σωστος εισαι φιλε μου. Στην Ελλαδα αν δεν κανω καποιο λαθος ILS εχουν το Μακεδονια, το Ελ. Βενιζελος και της Ροδου. Οπως εχω ξαναπει οι πιλοτοι ειναι εμπειροι και ξερουν πολυ καλα τι πρεπει να κανουν. Δεν παιρνουν οποιον και οποιον. Παιρνανε πολλα τεστ σε διαφορα πραγματα. Αν ηταν ετσι τοτε τα αεροπλανα θα πετουσαν μονο με ηλιο, με 0 αερα κτλ κτλ.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος30/3/13 12:46

    Εσείς τι νομίζετε; Ότι στον κόσμο έχει καλό καιρό όλο το χρόνο όπως εδώ στη Ρόδο; Σε ολόκληρη την Ευρώπη με τέτοιο καιρό και ορατότητα ) επιχειρούν και προσγειόνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/3/13 18:47

    Επειδη γραφετε παπαριες διαβαστε για να μαθετε και να μορφωθειτε και να καταλαβετε οτι ατυχηματα και δυστυχηματα ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ οσο υπαρχει ο παραγοντας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ΜΗΧΑΝΗ.Το παρακατω συνεβει πριν 2 μερες με ΕΛΛΗΝΑ κυβερνητη απο πρωην μεγαλη εταιρια και συγκηβερνητη Ιταλο.
    http://www.avherald.com/h?article=45ff32de&opt=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/3/13 18:56

    Να συμπληρωσω οτι το παραπανω υπερσυγχρονο Airbus A321 της Hermes εχει ΕΛΛΗΝΙΚΟ Registration με Ελληνα κυβερνητη και οτι πηγε να προσγειωθει απο την μεση του διαδρομου και μετα οποτε δεν τον εφτασε ο διαδρομος και κυριολεκτικα ειχαν Αγιο.
    Λοιπον καλη η θεωρια απο τους ξερολες του blog για ILS , ορατοτητες και δεν συμμαζευεται
    αλλα ο κοσμος που φοβαται εχει δικιο μερικες φορες.Τα πραγματα μπορουν να πανε στραβα μερικες φορες εκει που δεν το περιμενει κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/13 09:04

      Εσύ που μιλάς για "ξερόλες", έχεις τόσες γνώσεις περί αεροπορίας όσες και η γιαγιά σου περί Harlem Shake. Αγγλικά τουλάχιστο μπορείς να διαβάσεις? Γνωρίζεις τη διαφορά του Incident από το Accident ? Καταλαβαίνεις σημαίνει η φράση "No injuries are being reported. The aircraft sustained no visible damage but needs a good wash (and it is likely the engines ingested dirt)." ? Μπορείς να κατανοήσεις οτι εκεί που οι μηχανές και η τεχνολογία προδίδουν έρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας (δηλαδή το καλά εκπαιδευμένο πλήρωμα) και σώζει ζωές? Και οι δύο πιλότοι άνθρωποι ήταν, όχι Άγιοι. Σταμάτα λοιπόν να γράφεις παπαριές όταν έχεις μαύρα μεσάνυχτα και μάθε να σέβεσαι αυτούς που γνωρίζουν περισσότερα από εσένα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/4/13 10:46

      Είσαι παντελώς άσχετος και με τίποτα δεν γνωρίζεις παραπανω απο μένα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/4/13 12:53

      Η απάντησή σου με κάλυψε. Ο καϋμός σου να προβάλλεις γνώσεις που δεν έχεις είναι περισσότερο εμφανής από papi lights σε νύχτα με CAVOK.
      Πράγματι, με τίποτα δε γνωρίζω παραπάνω από εσένα. Κανείς δε γνωρίζει. Και για να ξέρει ο κόσμος με ποιον έχει να κάνει θα που επιτρέψεις να αποκαλύψω την ιδιότητά σου. Είσαι ο Chief Test Pilot της BOEING και πριν ήσουν ο Chief Test Pilot της AIRBUS και ακόμα πιο πριν ο Head of Training της Flight Safety. Υποκλινόμαστε όλοι μπροστά στην ατελείωτη προσωπικότητά σου. Γράψε κι άλλα, γράψε !!!

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος1/4/13 11:22

    Για σένα ξερολα των 9:04πμ
    Διαβάσες στο άρθρο που έστειλα τα σχολια και ειδικα το 1ο και το 5ο;
    Διαβάσεις ποσο άπειροι και ανεκπαιδευτοι μπορεί να είναι οι πιλότοι σε αυτές τις low cost εταιρίες;Τα σχόλια είναι απο χειριστές πιλότους που έχουν πάει στην συγκεκριμένη εταιρία η σε παρόμοιες.Δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου γιατί είσαι ημιμαθης ο οποιος νομίζει οτι έχει γνώσεις κάτι που σε κανει επικίνδυνο.Συνέχισε να επιδεικνύεις τις άπειρες γνώσεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/13 13:04

      Εσύ που τα διάβασες, κατάλαβες τι λένε? Πράγματα σχεδόν προφανή για τον οποιονδήποτε έχει στοιχειώδεις αεροπορικές γνώσεις και τα οποία έχω πει εδώ σε προηγούμενα σχόλια (π.χ. 30/3/13 - 1:29 μ.μ.)
      Από το 5ο σχόλιο, εσύ τι ακριβώς κατάλαβες?
      Συνέχισε να επιδεικνύεις την άπειρη βλακεία σου σαχλαμάρα και τα απίοστευτα κόμπλεξ σου.
      Εδώ γίνεται κουβέντα και αυτά που γράφουμε ενδιαφέρουν κάποιους και τους είναι χρήσιμα. Εάν εσύ τα θεωρείς επίδειξη γνώσεων, τράβα και διάβασε την Espresso που ταιριάζει περισσότερο με το πνευματικό σου επίπεδο.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος1/4/13 21:19

    Επειδη εισαι πανιβλακας τελικα και δεν καταλαβαινεις και ξερολας ηλιθιος διαβασε αφου εσυ ξερεις καλυτερα Αγγλικα οπως και Αεροπορικα (τρομαρα σου) για να μαθεις.Ποτε δεν ειναι αργα!
    This is not the F/Os fault, if the airline takes money for flying. He is stupid to pay for it, but the EU/EASA is sitting on their hands and not doing anything about the huge problem we have in Europe with pay 2 fly.
    P2F does not give us cheaper tickets, just more unsafe airlines, since some airline, who should not be operating, will be able to survive, due to money from the low houred pilot.

    I have a bad feeling that Hermes have a very poor CRM and SOP culture and I base that on experience from another airline from that region.
    The most imporatant about the F/Os background is, did he receive Low Visibility Operation training in accordance with the rules?
    Some airlines in that region signs F/O off for CAT II/III landings without any training at all!

    Anyone checked the background of the F/O??? Desperate guys with a license out of flying school seeking the dream. They pay all these crooks thousands of euros just to get a job. At the end with no experience at all they sit on the right side of a 320 or 737. Guess who was flying and tried to land the aircraft only half way past the runway...........And it's not his fault,because the guy just has no idea about it.


    Εχεις τιμωρηθει απο την φυση καταδικαστηκες σε ισοβια βλακεια...
    Αντε γεια πανιβλακα ξερολα του blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/13 13:43

      Λοιπόν, για να τελειώνουμε με την περίπτωσή σου (όλοι βέβαια ξέρουμε οτι η βλακεία είναι ακατανίκητη, αλλά επειδή η κουβέντα έφτασε εώς εδώ θα πω ένα τελευταίο πράγμα).
      Μια από τις βασικότερες αρχές που διδάσκεται ένας αεροπόρος είναι η δεοντολογία. Επειδή οτιδήποτε έχει να κάνει με αεροπορικό ατύχημα έχει συνήθως ανθρώπινα θύματα ή υλικές ζημιές που κοστίζουν πολλά λεφτά, οτιδήποτε έχει να κάνει με τα παραπάνω αντιμετωπίζεται από τους αεροπόρους με ιδιαίτερη λεπτότητα. Εννοώ οτι εάν δε γίνει διερεύνηση του συμβάντος ή του ατυχήματος από την αρμόδια επιτροπή (στην οποία συμμετέχουν καταξιωμένοι αεροπόροι και άλλοι επιστήμονες) κανένας αεροπόρος που σέβεται τον εαυτό του, την ιδιότητά του και τα πτυχία του δε βγαίνει να σχολιάσει σε στυλ καφενείου, πολύ δε περισσότερο να κατηγορήσει συναδέλφους του.
      Υπάρχουν όμως μερικοί βλάκες (εσύ π.χ. είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα εντελώς ηλιθίου) οι οποίοι έχουν τόση σχέση με την αεροπορία όση και η γιαγιά τους με το Harlem Shake ή που έχουν ορισμένες τελείως γενικές και αόριστες γνώσεις ή που έχουν άλλα προβλήματα τύπου κόμπλεξ (π.χ. εσύ)και κάνουν εικασίες οι οποίες είναι χαρακτηριστικές του χαμηλού τους πνευματικού δείκτη.
      Επειδή όπως είπαμε πιο πριν η βλακεία είναι ακατανίκητη, συνήθως εμφανίζονται να έχουν δίκιο και οι απαράδεκτες θέσεις τους όταν διαβάζονται από βλάκες και άσχετους με το θέμα (π.χ. εσύ) γίνονται αντικείμενο θαυμασμού. Κλασσικό παράδειγμα όσοι δεν κατάφεραν να βρουν δουλειά σε εταιρία δημοσίων μεταφορών (λόγω μειωμένων ικανοτήτων βέβαια) οι οποίοι από φθόνο για τους πετυχημένους "συναδέλφους" τους δε χάνουν ευκαιρία να τους κατηγορούν όχι όμως όταν απευθύνονται σε σχετικούς με την αεροπορία αλλά μόνο όταν απευθύνονται σε άλλους άσχετους κομπλεξικούς (είσαι χαρακτηριστική περίπτωση τέτοιου).
      Και για να κλείνουμε: Κύρος και σημασία έχουν ΜΟΝΟ τα πορίσματα των επιτροπών διερεύνησης. Στα blogs όπου υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού από τον καθένα, δυστυχώς είναι συχνό το φαινόμενο να παρεμβαίνουν άσχετοι και βλάκες (π.χ. εσύ) και ακριβώς επειδή είστε η μεγάλη πλειοψηφία νομίζετε οτι επικρατεί η γνώμη σας αλλά στην πραγματικότητα απλώς προβάλλετε τη βλακεία και την ανεπάρκειά σας.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος2/4/13 15:30

    Εισαι τελικα πανιβλακας!
    Οταν λες και εστερνιζεσαι τον δημοσιογραφο που γραφει "the aircraft sustained no visible damage but needs a good wash (and it is likely the engines ingested dirt)"
    η συζητηση τελειωνει εν τη γενεση της.Δηλαδη το παιζεις αεροπορος ή δεν ξερω και γω παντως ο ξερολας του blog και θες να μας πεισεις οτι μετα απο αυτο που επαθε το Airbus θα του κανουν ενα πλυσιματακι σαν να ειναι αυτοκινητο και θα συνεχιζει να πετα!!!!
    Φιλε εισαι εντελως μα εντελως γελοιος!!!
    Εχεις καποιες γνωσεις αλλα οχι την γενικη εικονα.
    Τα σχολια των πιλοτων στο

    http://www.avherald.com/h?article=45ff32de&opt=0

    φαινεται οτι δεν θες να τα διαβασεις ή δεν μπορεις και να τα κατανοησεις,ειναι θεμα μυαλου αλλωστε που ειναι προφανες οτι δεν εχεις.Σε καταδικασε η φυση βλεπεις.
    Η ικανοτητα σου και οι γνωσεις σου εξαντλουνται στο Harlem shake.
    Δυστυχως η πραγματικη ΠΙΚΡΗ αλλα ΑΛΗΘΕΙΑ για τετοιου τυπου εταιριες ειναι αυτη σ'αρεσει δεν σ'αρεσει.
    Ξαναδιαβασε τα σχολια απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ και οχι απο τυπους σαν και σενα.


    This is not the F/Os fault, if the airline takes money for flying. He is stupid to pay for it, but the EU/EASA is sitting on their hands and not doing anything about the huge problem we have in Europe with pay 2 fly.
    P2F does not give us cheaper tickets, just more unsafe airlines, since some airline, who should not be operating, will be able to survive, due to money from the low houred pilot.

    I have a bad feeling that Hermes have a very poor CRM and SOP culture and I base that on experience from another airline from that region.
    The most imporatant about the F/Os background is, did he receive Low Visibility Operation training in accordance with the rules?
    Some airlines in that region signs F/O off for CAT II/III landings without any training at all!

    Anyone checked the background of the F/O??? Desperate guys with a license out of flying school seeking the dream. They pay all these crooks thousands of euros just to get a job. At the end with no experience at all they sit on the right side of a 320 or 737. Guess who was flying and tried to land the aircraft only half way past the runway...........And it's not his fault,because the guy just has no idea about it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/13 18:55

      Αχ ρε κακομοίρη.
      Κανένας σοβαρός πιλότος δε θα κάνει σχόλια εάν δε διερευνηθεί το γεγονός από επιτροπή και δεν εκδοθεί πόρισμα. Το πόρισμα θα δημοσιευτεί ώστε να μπορεί ο καθένας να το αξιοποιήσει υπέρ της ασφαλείας. Τα μέλη της επιτροπής είναι πιλότοι με τεράστια εμπειρία και γνώσεις και εξειδικευμένοι επιστήμονες, παρόλα αυτά πολλές φορές χρειάζεται να περάσουν μήνες ή χρόνια εντατικής έρευνας μέχρι να βγει ασφαλές συμπέρασμα. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο κανένας αεροπόρος που σέβεται τον εαυτό του δεν πρόκειται να κάνει σχόλια επιπέδου κατινίστικης κουβέντας. Όλα τα "σχόλια" που αράδιασες επάνω δεν είναι τίποτα περισσότερο από την πικρία που βγάζουν κάποιοι (στην καλύτερη να είναι άνεργοι πιλότοι - συνήθως είναι όσοι μάθαν την αεροπορία από το linguaphone ή παίζοντας σε Η/Υ όποτε δεν έπαιζαν με το πουλάκι τους) από φθόνο για όσους κάνουν αεροπορική καριέρα σε εταιρίες δημοσίων μεταφορών.
      Απ την άλλη πάλι μια σοβαρή συζήτηση μεταξύ αεροπόρων μπορούν να την παρακολουθήσουν μόνο άτομα που διαθέτουν μια στοιχειώδη πνευματική στάθμη και μια ελάχιστη ικανότητα αντίληψης. Εσύ δεν διαθέτεις τίποτε από αυτά τα δύο άρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακολουθήσεις κινούμενα σχέδια στην τηλεόραση ή κάποια μεσημεριανή εκπομπή.
      Εδώ τελειώνει η κουβέντα. Οφείλω να παραδεχτώ οτι νίκησες. Με δεδομένο το οτι η βλακεία είναι ακατανίκητη, κάθε σοβαρή προσπάθεια να εξηγήσεις απλά και αυτονόητα πράγματα σε έναν βλάκα όπως εσύ είναι καταδικασμένη από την αρχή.
      Και μη διανοηθείς ξανά να με αποκαλέσεις "φίλο". Φίλοι δεν είμαστε και δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ, ξηγημένοι;

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος2/4/13 21:47

    Ρε γελοιε εσυ δεν μου αραδιασες αυτο που ελεγε ο δημοσιογραφος οτι "το αεροπλανο θελει ενα καλο πλυσιματακι" και ειναι ενταξει;Ποιος σοβαρος αεροπορος θα μπορουσε να το πει αυτο;ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΣΥ!!!
    Και τωρα λες γι πορισμα που μπορει να παρει καιρο και για επιτροπες απο πιλοτους με εμπειρια και επιστημονες;
    Ρε πανιβλακα θα μας τρελανεις μου φαινεται!!!Δεν πας καθολου καλα.Γιατι σταματησες τα χαπια που σου εγραψε ο Γιατρος ε;
    Εισαι ημιμαθης που νομιζει οτι τα ξερει ολα αρα ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ!!!
    Ελπιζω μονο να μην μεταφερεις κοσμο σε καμια εταιρια σαν κι αυτην γιατι αποτελεις δημοσιο κινδυνο!!!Αντε τραβα να κανεις το harlem shake γιατι ουτε χαρταετο δεν εισαι σε θεση να πεταξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος3/4/13 01:16

    Ντάξει ρε τα επιβατικά έχουν και αυτόματα συστήματα που και στη ομίχλη τα καταφέρουν, το θέμα είναι ότι δεν έχουμε εισητήρια για τέτοιες εμπειρίες πιά αφούνε τα φράγκα σπάνια..

    ΓΑΜΩ ΤΗ ΝΔ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΑΤΟΠΑΣΟΚ ΣΑΣ ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3/4/13 16:47

    λετε όλοι μαλακίες ,καταρχάς δεν είναι ομίχλη ,αλλα σπρέυ απο τα άλλα αεροπλάνα που είχαν ψεκασει νωρίτερα για να μας κανουν όλους ηλίθιους. ΄καλα τα καταφεραν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *