«Ταμπλάς» ήρθε στον διοικητή του Νοσοκομείου Ρίου, όταν του έφεραν τους τελευταίους λογαριασμούς τηλεφωνίας! ...
Το Νοσοκομείο συνήθιζε να πληρώνει 7.000 – 10.000 ευρώ μηνιαίως και ξαφνικά ο πρώτος από τους δύο τελευταίους λογαριασμούς του, εκτινάχτηκε στο ποσό των περίπου 50.000 ευρώ ενώ ο δεύτερος στις 17.000 ευρώ, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα "Κόσμος". Αμέσως ο διοικητής διέταξε έρευνα για τους υπέρογκους αυτούς λογαριασμούς και όπως αποδείχτηκε αρκετά από τα «περίεργα» αυτά τηλεφωνήματα που ανέβασαν τον λογαριασμό στα ύψη είχαν γίνει… σε μέντιουμ!
Συγκεκριμένα υπάλληλος ή υπάλληλοι του Νοσοκομείου τηλεφωνούσαν… με τις ώρες σε πενταψήφιο αριθμό και επικοινωνούσαν με εταιρεία που προσφέρει προβλέψεις… από διάφορους «μελλοντολόγους»!
Η χρέωση για κάθε τέτοια κλήση ήταν 1,73 ευρώ ανά λεπτό, οπότε με βάση τις 10.000 ευρω που πλήρωνε το Νοσοκομείο για τις συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι που ήθελαν να μάθουν το μέλλον τους, είχαν μιλήσει με το μέντιουμ (σε χρονικό διάστημα 2 μηνών)… 360 ώρες!
Σύμφωνα με το thebest.gr, ο «δράστης», ενώ μιλούσε με κάποιον μελλοντολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε, ζητούσε να μιλήσει και με άλλον από την ίδια εταιρεία ώστε να «επιβεβαιώσει» το… αληθές των προβλέψεων!
Parapona-Rodou
Το Νοσοκομείο συνήθιζε να πληρώνει 7.000 – 10.000 ευρώ μηνιαίως και ξαφνικά ο πρώτος από τους δύο τελευταίους λογαριασμούς του, εκτινάχτηκε στο ποσό των περίπου 50.000 ευρώ ενώ ο δεύτερος στις 17.000 ευρώ, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα "Κόσμος". Αμέσως ο διοικητής διέταξε έρευνα για τους υπέρογκους αυτούς λογαριασμούς και όπως αποδείχτηκε αρκετά από τα «περίεργα» αυτά τηλεφωνήματα που ανέβασαν τον λογαριασμό στα ύψη είχαν γίνει… σε μέντιουμ!
Συγκεκριμένα υπάλληλος ή υπάλληλοι του Νοσοκομείου τηλεφωνούσαν… με τις ώρες σε πενταψήφιο αριθμό και επικοινωνούσαν με εταιρεία που προσφέρει προβλέψεις… από διάφορους «μελλοντολόγους»!
Η χρέωση για κάθε τέτοια κλήση ήταν 1,73 ευρώ ανά λεπτό, οπότε με βάση τις 10.000 ευρω που πλήρωνε το Νοσοκομείο για τις συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι που ήθελαν να μάθουν το μέλλον τους, είχαν μιλήσει με το μέντιουμ (σε χρονικό διάστημα 2 μηνών)… 360 ώρες!
Σύμφωνα με το thebest.gr, ο «δράστης», ενώ μιλούσε με κάποιον μελλοντολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε, ζητούσε να μιλήσει και με άλλον από την ίδια εταιρεία ώστε να «επιβεβαιώσει» το… αληθές των προβλέψεων!
Parapona-Rodou
Και εννοητε ότι για το μέλλον των νοσοκόμων που διπλό επερναν τα μέντιουμ θα πληρώσουμε εμείς.και κάθε μέρα μας γράφετε για το χάος που επικρατει και δε ν υπάρχει προσωπικό.αλλά για τα μέντιουμ βρίσκουν ώρες να μιλάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποσό του λογαριασμού να το πληρώσει το σύνολο των εργαζομένων στο νοσοκομείο. Απλά τα πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήμονο που στα νοσοκομεια ξερετε δεν δουλευουν μονο νοσηλευτες
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχει δοιηκητικο προσωπικο,τεχνικο προσωπικο, ιατροι,
τραυματιοφορεις και αλλοι κλαδοι
ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΎΝ ΌΣΟΙ ΈΚΑΝΑΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τον 29/3/13 - 1:51 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν δεν βρεθούν οι υπεύθυνοι να πληρώσει τα σπασμένα μονο το προσωπικό του νοσοκομείου και κανεις άλλος από τους πολίτες. Και επιτέλους θα πρέπει κάποτε να κοπούν οι κλείσεις από τα σταθερά και να έχουν την δυνατότητα μονο τα εφημερία των γιατρών και τα επείγοντα. Δεν είναι δυνατόν να έχουν τηλέφωνο στα επείγοντα στο εξωτερικό δωματιάκι που καπνίζουν οι νοσηλευτές και οι τραυματιοφορείς. Καρτοτηλέφωνα υπάρχουν όπως επίσης έχουν και κινητά ας τα χρησιμοποιήσουν και να πληρώνουν απ την τσέπη τους τα τηλεφωνήματα που θελουν να κάνουν, τζαμπα δεν δικαιούται κανεις τους.
Και γιατι 7000-10000 καθε μηνα?Για να στηριξουμε τον ΟΤΕ?Εδω για να φτιαχτει μια βλαβη θελουν δυο μηνες τουλαχιστον.
ΑπάντησηΔιαγραφήο γιατρος εκανε τα τηλεφωνα για να δει αν θα ζησει ο ασθενης του
ΑπάντησηΔιαγραφή