Μετά την επιβολή βαριάς φορολογίας στα ακίνητα αλλαγές έρχονται και στον τρόπο φορολόγησης των ΙΧ. Μέχρι τώρα ο τρόπος φορολόγησης ήταν άμεσα εξαρτημένος από τον κυβισμό του κινητήρα. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο...
του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη οι φόροι που αναλογούν στα οχήματα θα υπολογίζονται με βάση την εργοστασιακή τους αξία και όχι με βάση τα κυβικά.
Αυτό έχει ως συνέπεια ακόμα και αυτοκίνητα μικρού ή μεσαίου κυβισμού να φορολογούνται με υψηλότερους συντελεστές, οι οποίοι έχουν να κάνουν καθαρά με την εργοστασιακή τους αξία. Συγκεκριμένα, "οικολογικά" οχήματα, όπως υβριδικά, ηλεκτρικά, υγραερίου και πετρελαίου αναμένεται να έχουν υψηλή φορολόγηση, καθώς το κόστος απόκτησής τους είναι αρκετά μεγάλο, λαμβάνοντας υπόψη τις καινοτόμες τεχνολογίες που ενσωματώνουν για χάρη της οικονομίας και της προστασίας του περιβάλλοντος, σύμφωνα με την εφημερίδα "Δημοκρατία".
Το παραπάνω μέτρο προβλέπεται να επηρεάσει την αγορά αυτοκινήτων με τον εξής τρόπο: Ευνοημένες θα είναι οι εταιρίες που διατηρούν αντιπροσωπίες στη χώρας μας σε σχέση με τους τοπικούς εμπόρους-εισαγωγείς Ι.Χ. Οι μικρότεροι πωλητές δεν μπορούν να αναπροσαρμόσουν τις τιμές τους καθώς αυτές είναι ήδη επιβαρυμένες από φόρους και το κέρδος τους ελάχιστο. Αντίθετα οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν το περιθώριο να τις μειώσουν με συνέπεια να είναι οι κερδισμένες στην αγορά, με τους τοπικούς εμπόρους να μην μπορούν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό.
Το συγκεκριμένο σχέδιο αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στον κλάδο και να επηρεάσει και το μέτρο της απόσυρσης, το οποίο θα πρέπει αναγκαστικά να τροποποιηθεί.
Parapona-Rodou
του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη οι φόροι που αναλογούν στα οχήματα θα υπολογίζονται με βάση την εργοστασιακή τους αξία και όχι με βάση τα κυβικά.
Αυτό έχει ως συνέπεια ακόμα και αυτοκίνητα μικρού ή μεσαίου κυβισμού να φορολογούνται με υψηλότερους συντελεστές, οι οποίοι έχουν να κάνουν καθαρά με την εργοστασιακή τους αξία. Συγκεκριμένα, "οικολογικά" οχήματα, όπως υβριδικά, ηλεκτρικά, υγραερίου και πετρελαίου αναμένεται να έχουν υψηλή φορολόγηση, καθώς το κόστος απόκτησής τους είναι αρκετά μεγάλο, λαμβάνοντας υπόψη τις καινοτόμες τεχνολογίες που ενσωματώνουν για χάρη της οικονομίας και της προστασίας του περιβάλλοντος, σύμφωνα με την εφημερίδα "Δημοκρατία".
Το παραπάνω μέτρο προβλέπεται να επηρεάσει την αγορά αυτοκινήτων με τον εξής τρόπο: Ευνοημένες θα είναι οι εταιρίες που διατηρούν αντιπροσωπίες στη χώρας μας σε σχέση με τους τοπικούς εμπόρους-εισαγωγείς Ι.Χ. Οι μικρότεροι πωλητές δεν μπορούν να αναπροσαρμόσουν τις τιμές τους καθώς αυτές είναι ήδη επιβαρυμένες από φόρους και το κέρδος τους ελάχιστο. Αντίθετα οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν το περιθώριο να τις μειώσουν με συνέπεια να είναι οι κερδισμένες στην αγορά, με τους τοπικούς εμπόρους να μην μπορούν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό.
Το συγκεκριμένο σχέδιο αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στον κλάδο και να επηρεάσει και το μέτρο της απόσυρσης, το οποίο θα πρέπει αναγκαστικά να τροποποιηθεί.
Parapona-Rodou
Μπράβο πανέξυπνο δηλαδή θα αγοράζω ένα αυτοκίνητο 1600 κ.ε. και θα του βάζω κινητήρα 3500 κ.ε. αλλά θα φορολογούμε για 1600 κ.ε. γιατί αυτή θα είναι η εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου. Ακόμα απορείτε γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, οι άνθρωποι είναι ανίκανοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Κάθονται όλη μέρα και σκέφτονται κάτι τέτοιες ηλίθιες ιδέες μόνο και μόνο για να δείξουν ότι κάτι κάνουν και για να δικαιολογήσουν τον μισθό τους(λέμε τώρα).
ΑπάντησηΔιαγραφή