ροή ειδήσεων

ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ "ΣΤΑΖΙ" ΣΤΗΝ ΙΕΡΙΣΣΟ: "ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ DNA"

Συνεχίζονται οι προσαγωγές στην ασφάλεια Πολυγύρου στο πλαίσιο της έρευνας για την επίθεση στο εργοτάξιο της Ελ. Χρυσός στις Σκουριές.
Καταγγελίες προσαχθέντα στο Ρ/Θ για εξύβριση, απειλή και παράνομη λήψη DNA....

"Με ενημέρωσαν τηλεφωνικά χθες οτι πρέπει να πάω στην αστυνομική διεύθυνση Πολυγύρου. Οταν έφθασα με οδήγησαν στο υπόγειο και ζήτησαν να τους πω ονόματα πελατών που έρχονται στο μαγαζί μου.Οταν αρνήθηκα με έβρισαν και με απείλησαν οτι θα μου κλείσουν το μαγαζί. Στη συνέχεια μου πήραν δαχτυλικά αποτυπώματα και μου είπαν να γονατίσω και ζήτησαν να τους δώσω γεννετικό υλικό,αλλά εγώ αρνήθηκα.Μου είπαν οτι πρόκειται για υπόθεση τρομοκρατίας και οτι δεν έχω το δικαίωμα να αρνηθώ.Δεν με άφησαν να πάρω τηλέφωνο ούτε τον δικηγόρο μου. Μετά με σήκωσαν όρθιο και σε κάποια στιγμή που ήμουν χαλαρός μου άνοιξαν το στόμα και με μια μπετονέτα πήραν σάλιο.Μου είπαν οτι αν δεν υπογράψω το έγγραφο με το οποίο θα βεβαιώνω οτι συναίνεσα στην πράξη αυτή δεν θα έφευγα από την ασφάλεια.Τα έχασα. Δεν έχω απασχολήσει ποτέ στο παρελθόν την αστυνομία.Δεν έχω ξαναπάει στην ασφάλεια.Το υπέγραψα. Ολη η διαδικασία κράτησε περίπου 4 ώρες. Οι άνθρωποι που μου πήραν DNA φορούσαν πολιτικά", είπε στο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ο κάτοικος της Ιερισσού.
rthess.gr
makeleio.gr


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος9/3/13 03:03

    Υπάρχει και αυτό για να πέρνουμαι τα πάνω μας
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qBpfkkxSIK8#!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/3/13 09:17

    Στο ΓΟΥΔΙ με τον Γιωργάκη τώρα πια πρέπει να πάει και ο Αντωνάκης ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/3/13 14:40

    mipos prepei na paei se giatro o filos mas ?...ektos ki an einai syrizeos,,,mythomanis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *