ροή ειδήσεων

Φρεγάτες Fremm: Ούτε ένα ευρώ στα ελληνικά ναυπηγεία!

Τι θα κερδίσει η ελληνική ναυπηγική και αμυντική βιομηχανία από την υπόθεση των φρεγατών Fremm, αν τελικά προχωρήσει η υπόθεση του “λίζινγκ”; Η απάντηση είναι εύκολη: ΤΙΠΟΤΑ!...
Οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μάλιστα αυτοί που πρόσκεινται στην “κυβερνητική” ΔΑΚΕ, στην ανακοίνωση που εξέδωσαν χθες κατηγόρησαν τη κυβέρνηση ότι με όσα κάνει δείχνει να έχει προτεραιότητα να σώσει τα γαλλικά ναυπηγεία και όχι τα ελληνικά!

Ίδιο κλίμα επικρατεί και στα ναυπηγεία Ελευσίνας ,όπου οι εργαζόμενοι χρόνια τώρα άκουγαν το “παραμύθι” του σωτήριου προγράμματος των Fremm, και τώρα διαπιστώνουν ότι αυτοί που θα χαρούν θα είναι οι Γάλλοι συνάδελφοί τους στα ναυπηγεία της Λοριάν.

Η προσπάθεια που γίνεται για να παρουσιαστεί ως “απολύτως συμφέρουσα” η ιστορία του “λίζινγκ”, αρχίζει και προκαλεί πολλές σκέψεις και προβληματισμούς.

Γιατί όσα γράφουν κυβερνητικά διαδικτυακά μέσα προκαλούν τουλάχιστον έκπληξη. Πως να μην εκπλαγείς όταν διαβάζεις ότι θα πληρώνουμε 6 εκατομμύρια το μήνα για τη χρήση ,για 20 χρόνια κι αυτό θεωρείται καλή συμφωνία, γιατί η κάθε Fremm, κοστίζει αν την αγοράσεις 1,2 δις ευρώ. Αν κάποιος κάνει τις σχετικές αριθμητικές πράξεις θα διαπιστώσει ότι με τη μέθοδο που προσπαθούν να περάσουν θα τις πληρώσουμε κοντά στο 1,5 δις !

Κάτι δεν πάει καλά στην ιστορία και αυτό φαίνεται και από την “βιασύνη” που παρατηρείται στην όλη υπόθεση.
πηγή: onalert.gr

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος3/3/13 17:44

    Αναπαραγουμε τις μπουρδες καποιων, διχως δευτερη σκεψη.
    Τα 1,2 δις για αγορα σε βαθος 20 ετιας ποσο θα κοστιζαν σε τοκους;
    Ποσα υποβρυχια παρεδωσαν τα ελληνικα ναυπηγεια; Ποσα πληρωσαμε οι φορολογουμενοι για τα υποβρυχια, που ποτε δεν ειδαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/3/13 12:43

    Σαπίζουν στο Σκαραμαγκά τα τρία νέα υποβρύχια U-214 για τα οποία οι Έλληνες φορολογούμενοι έχουν πληρώσει περισσότερα από 2 δις ευρώ. Ασφαλείς πληροφορίες του «defencenet.gr αναφέρουν πώς η εταιρεία Sunlight έχει στείλει επιστολή στη διοίκηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά σύμφωνα με την οποία δεν αναλαμβάνει πλέον καμία εγγύηση για τις μπαταρίες των υποβρυχίων.

    Η φόρτιση των μπαταριών των υποβρυχίων γίνεται πλημμελώς, αφού στο Σκαραμαγκά υπάρχει πλέον προσωπικό ασφαλείας και δεν διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Πόσο μάλλον όταν το προσωπικό αυτό είναι απλήρωτο για περισσότερους από 10 μήνες. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα πώς κάποιες μπαταρίες έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές και το κόστος για την αποκατάσταση τους είναι μεγάλο.

    Κάθε υποβρύχιο διαθέτει τέσσερις μπαταρίες με το κόστος τους να φθάνει τα 10 εκατομμύρια ευρώ. Εδώ και χρόνια που τα τρία γερμανικά υποβρύχια περιμένουν πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες ναυπήγησης τους έχουν υποστεί φθορές σε σημαντικό βαθμό και όπως καταγγέλλεται εκ των έσω αυτές μπορούν να ξεπερνούν και τα 50 εκατομμύρια ευρώ.

    Ο Ισκαντάρ Σάφα, που ο Ευάγγελος Βενιζέλος και η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου παρουσίασαν ως «σωτήρα» των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, έχει σταματήσει εδώ και 6 μήνες να πληρώνει τα έξοδα ασφάλισης των υποβρυχίων. Τι σημαίνει αυτό; Πώς όποιες ζημιές ή φθορές παρουσιάζονται στα υποβρύχια θα τα χρεώνεται το ελληνικό Δημόσιο, οι Έλληνες φορολογούμενοι. Κι αυτές είναι ήδη πολύ μεγάλες, ενώ υπάρχει ο κίνδυνος αν δεν βρεθεί άμεσα λύση τα υποβρύχια να χάσουν κατά πολύ την αξία τους.

    Αδιαφορώντας πλήρως για την κατάσταση που επικρατεί ο Λιβανέζος επιχειρηματίας μετάφερε τις συνεδριάσεις των Διοικητικών Συμβουλίων στο εξωτερικό και περιμένει πότε η κυβέρνηση θα αποφασίσει να δώσει λύση στο πρόβλημα. Να αρχίσει δηλαδή να του δίνει τα λεφτά που προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε μαζί με το Βενιζέλο για την παράδοση των τριών και τη ναυπήγηση δύο ακόμη αντί του ποσού του 1,3 δις ευρώ.

    Ο «διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες» είχε πει ως υπουργός Άμυνας ο Ευάγγελος Βενιζέλος πριν υπογράψει τη σύμβαση και απ’ ότι φαίνεται τελικά… τον πήρε και τον σήκωσε. Όχι όμως μόνο αυτόν αλλά και τον ελληνικό λαό που έχει πληρώσει περισσότερα από 2 δις ευρώ για τα υποβρύχια και το Πολεμικό Ναυτικό ακόμη υποβρύχια δεν έχει.

    Σοβαρές ευθύνες φέρει και ο Σαμαράς που θέλοντας να μην «αδειάσει» το συνέταιρο του στην κυβέρνηση Βενιζέλο για την κατάπτυστη και εθνικά-οικονομικά επιζήμια σύμβαση που υπέγραψε το 2010 αποφεύγει να λάβει δραστικές αποφάσεις για την επίλυση του προβλήματος και την παράδοση των υποβρυχίων στο Πολεμικό Ναυτικό.

    Κι όλα αυτά, συμβαίνουν τη στιγμή που η Ελλάδα αναζητά δανεικές φρεγάτες και αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας για να υπερασπιστεί την ελληνική ΑΟΖ και τα ενεργειακά κοιτάσματα της και όταν η Τουρκία προκαλεί και ετοιμάζεται να βγάλει στο Αιγαίο τα δικά της υποβρύχια τύπου 214.

    Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *