«Οι ιδιωτικοποιήσεις μπορούν να εκληφθούν και ως κοινωνικό πρόγραμμα» λέει
Ενδιαφέρον για το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα εκφράζει ο φιλικά προσκείμενος στην κυβέρνηση Ερντογάν, Τούρκος επιχειρηματίας Χαμντί Ακίν...
διευθύνων σύμβουλος του τουρκικού ομίλου Akfen, ο οποίος δηλώνει πως ο όμιλός του «θα εξετάσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο θέμα των λιμανιών».
«Σκεφτόμαστε να ενταχθούμε στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων της Ελλάδας» είπε ο Χ. Ακίν σε δηλώσεις του στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu και ανέφερε πως ο όμιλός του θα παρακολουθήσει τις ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα, προσθέτοντας ότι «δεν θα πρέπει να θεωρηθεί έκπληξη, αν ενταχθούμε σε αυτό το πλαίσιο, αγοράζοντας κάτι μικρό ή μεγάλο».
Ο Χ. Ακίν εκτίμησε ότι «θα είναι επιτυχία εάν μέχρι το 2015 γίνουν στην Ελλάδα ιδιωτικοποιήσεις της τάξης των 70 δισ. δολαρίων» και σημείωσε: «Οι ιδιωτικοποιήσεις μπορούν να εκληφθούν και ως κοινωνικό πρόγραμμα. Νομίζω ότι η Αθήνα το έχει δεχθεί αυτό. Οι Έλληνες ήταν αντίθετοι. Η λέξη αγορά εκνευρίζει τους ανθρώπους».
Γνωστός με τις αγαστές σχέσεις του με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Χαμντί Ακίν και ο όμιλός του δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως τα λιμάνια, οι κατασκευές, οι θαλάσσιες μεταφορές, η ενέργεια και η αγορά ακινήτων.
Ο όμιλος Akfen ελέγχει το 8% της εταιρείας “TAV”, η οποία διαθέτει τα αεροδρόμια Κωνσταντινούπολης, Άγκυρας, Σμύρνης και Αττάλειας. Ο Χ. Ακίν είναι διευθύνων σύμβουλος της “TAV”.
Ο όμιλος “Akfen” συμμετέχει, επίσης, με ποσοστό 21% στην κατασκευαστική εταιρεία της “TAV”, ενώ έχει αγοράσει από το Δήμο Κωνσταντινούπολης το 30% της εταιρείας “IDO”, η οποία δραστηριοποιείται στις θαλάσσιες μεταφορές (ταχύπλοα πλοία). Ο όμιλος “Akfen” ελέγχει επίσης το αεροδρόμιο της Μερσίνας.
Το όνομα του Χαμντί Ακίν ακούγεται, κατά περιόδους, για την προεδρία της γνωστής τουρκικής ομάδας Φενέρμπαχτσε, επιθυμία εξάλλου, την οποία έχει εκδηλώσει. Θεωρείται, ωστόσο, “κόκκινο πανί” για τη σημερινή διοίκηση της ομάδας, εξαιτίας των στενών σχέσεών του με την πολιτική εξουσία.
protothema
Parapona-Rodou
Ενδιαφέρον για το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα εκφράζει ο φιλικά προσκείμενος στην κυβέρνηση Ερντογάν, Τούρκος επιχειρηματίας Χαμντί Ακίν...
διευθύνων σύμβουλος του τουρκικού ομίλου Akfen, ο οποίος δηλώνει πως ο όμιλός του «θα εξετάσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο θέμα των λιμανιών».
«Σκεφτόμαστε να ενταχθούμε στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων της Ελλάδας» είπε ο Χ. Ακίν σε δηλώσεις του στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu και ανέφερε πως ο όμιλός του θα παρακολουθήσει τις ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα, προσθέτοντας ότι «δεν θα πρέπει να θεωρηθεί έκπληξη, αν ενταχθούμε σε αυτό το πλαίσιο, αγοράζοντας κάτι μικρό ή μεγάλο».
Ο Χ. Ακίν εκτίμησε ότι «θα είναι επιτυχία εάν μέχρι το 2015 γίνουν στην Ελλάδα ιδιωτικοποιήσεις της τάξης των 70 δισ. δολαρίων» και σημείωσε: «Οι ιδιωτικοποιήσεις μπορούν να εκληφθούν και ως κοινωνικό πρόγραμμα. Νομίζω ότι η Αθήνα το έχει δεχθεί αυτό. Οι Έλληνες ήταν αντίθετοι. Η λέξη αγορά εκνευρίζει τους ανθρώπους».
Γνωστός με τις αγαστές σχέσεις του με τον Τούρκο πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Χαμντί Ακίν και ο όμιλός του δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως τα λιμάνια, οι κατασκευές, οι θαλάσσιες μεταφορές, η ενέργεια και η αγορά ακινήτων.
Ο όμιλος Akfen ελέγχει το 8% της εταιρείας “TAV”, η οποία διαθέτει τα αεροδρόμια Κωνσταντινούπολης, Άγκυρας, Σμύρνης και Αττάλειας. Ο Χ. Ακίν είναι διευθύνων σύμβουλος της “TAV”.
Ο όμιλος “Akfen” συμμετέχει, επίσης, με ποσοστό 21% στην κατασκευαστική εταιρεία της “TAV”, ενώ έχει αγοράσει από το Δήμο Κωνσταντινούπολης το 30% της εταιρείας “IDO”, η οποία δραστηριοποιείται στις θαλάσσιες μεταφορές (ταχύπλοα πλοία). Ο όμιλος “Akfen” ελέγχει επίσης το αεροδρόμιο της Μερσίνας.
Το όνομα του Χαμντί Ακίν ακούγεται, κατά περιόδους, για την προεδρία της γνωστής τουρκικής ομάδας Φενέρμπαχτσε, επιθυμία εξάλλου, την οποία έχει εκδηλώσει. Θεωρείται, ωστόσο, “κόκκινο πανί” για τη σημερινή διοίκηση της ομάδας, εξαιτίας των στενών σχέσεών του με την πολιτική εξουσία.
protothema
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.