Ενα μήνυμα στο κινητό πίσω από το τιμόνι μπορεί να αποβεί εξίσου επικίνδυνο με ένα «ποτηράκι παραπάνω»....
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν ισπανοί και αυστραλοί επιστήμονες, οι οποίοι συνέκριναν τα αντανακλαστικά εθελοντών που χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους ενώ οδηγούσαν και άλλων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το πείραμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 12 εθελοντές, πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες προσομοίωσης οδήγησης και διήρκεσε συνολικά δύο μέρες. Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Την πρώτη μέρα, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης και μερικών ακόμη Πανεπιστημίων της Αυστραλίας «μέτρησαν» τα αντανακλαστικά της πρώτη ομάδας, με τους οδηγούς που είτε δέχονταν και έστελναν μηνύματα είτε μιλούσαν από το hands free τους.
Τη δεύτερη μέρα, η ίδια μέτρηση πραγματοποιήθηκε στους οδηγούς που είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο όριο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι οδηγοί έπρεπε να παραμείνουν σε σταθερή πορεία στην αριστερή λωρίδα κρατώντας μία σταθερή ταχύτητα μεταξύ 60 και 80 χλμ. / ώρα.
Τα αποτελέσματα της σύγκρισης, τα οποία δημοσιεύονται στο περιοδικό «Traffic Injury Prevention», έδειξαν εξίσου σημαντική πτώση της οδηγικής ικανότητας και στις δύο περιπτώσεις.
Parapona-Rodou
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν ισπανοί και αυστραλοί επιστήμονες, οι οποίοι συνέκριναν τα αντανακλαστικά εθελοντών που χρησιμοποιούσαν τα κινητά τους ενώ οδηγούσαν και άλλων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το πείραμα, στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 12 εθελοντές, πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες προσομοίωσης οδήγησης και διήρκεσε συνολικά δύο μέρες. Οι οδηγοί χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.
Την πρώτη μέρα, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης και μερικών ακόμη Πανεπιστημίων της Αυστραλίας «μέτρησαν» τα αντανακλαστικά της πρώτη ομάδας, με τους οδηγούς που είτε δέχονταν και έστελναν μηνύματα είτε μιλούσαν από το hands free τους.
Τη δεύτερη μέρα, η ίδια μέτρηση πραγματοποιήθηκε στους οδηγούς που είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο όριο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι οδηγοί έπρεπε να παραμείνουν σε σταθερή πορεία στην αριστερή λωρίδα κρατώντας μία σταθερή ταχύτητα μεταξύ 60 και 80 χλμ. / ώρα.
Τα αποτελέσματα της σύγκρισης, τα οποία δημοσιεύονται στο περιοδικό «Traffic Injury Prevention», έδειξαν εξίσου σημαντική πτώση της οδηγικής ικανότητας και στις δύο περιπτώσεις.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.