Ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού σε συνεργασία με τον ThomasCook-Neckermann, διοργάνωσε χθες με επιτυχία Workshop στη Βιέννη της Αυστρίας, στο οποίο συμμετείχαν.... 150-200 retailers-πωλητές. Αφορμή της διοργάνωσης αυτής είναι η πρόθεση υλοποίησης Workshop, B2B και Press trips για την προώθηση του τουριστικού προορισμού της Ρόδου, ξεκινώντας από την Αυστριακή Αγορά, που όπως προβλέπεται έχει τη δυνατότητα αύξησης για το 2013 έως και 30%. Στόχος της δράσης αυτής, ήταν η ενημέρωση των 150-200 εκπροσώπων των τουριστικών γραφείων, ώστε να διευκολυνθούν οι πωλήσεις τουριστικών πακέτων διακοπών στη Ρόδο, μέσω της μπροσούρας του ThomasCook-Neckermann.
Ο αρχικός προγραμματισμός, κατόπιν συνεννοήσεων ήταν για την 05η Μαϊου 2013, όμως για λόγους που εξυπηρετούν τις πωλήσεις, επισπεύτηκε αυτή η ημερομηνία για την 17η Απριλίου 2013. Με ποτό και finger food buffet, σε έναν μοδάτο χώρο επιλογής του ThomasCook-Neckermann, ευχαριστώντας τους ανθρώπους αυτούς, οι Ροδίτες έχουν την ελπίδα ότι οι πωλήσεις της Ρόδου θα έχουν αισθητή αυξητική τάση για το καλοκαίρι 2013. Ιδιαίτερη πινελιά στην ημερίδα έδωσε ο ελληνικής καταγωγής, επικεφαλής του ThomasCook-Neckermann της Αυστρίας, κ. Γιάννης Αφουκατούδης, ο οποίος είναι φίλος της Ρόδου. Ο κ. Αφουκατούδης επανειλημμένως έχει πει στους πωλητές ότι η Ρόδος ήταν και παραμένει ένας ασφαλής προορισμός που εγγυάται, όχι μόνο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, σε ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένων επισκεπτών, οι οποίοι επαναλαμβάνουν την επίσκεψη τους στη Ρόδο. Γι’ αυτό κάθε χρόνο παροτρύνει τους πωλητές να παρακινήσουν τους πελάτες τους να επισκεφτούν τη Ρόδο, να μείνουν πιστοί σε έναν προορισμό που διαχρονικά έχει συμπεριφερθεί με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα
money-tourism.blogspot.gr
Parapona-Rodou
Ο αρχικός προγραμματισμός, κατόπιν συνεννοήσεων ήταν για την 05η Μαϊου 2013, όμως για λόγους που εξυπηρετούν τις πωλήσεις, επισπεύτηκε αυτή η ημερομηνία για την 17η Απριλίου 2013. Με ποτό και finger food buffet, σε έναν μοδάτο χώρο επιλογής του ThomasCook-Neckermann, ευχαριστώντας τους ανθρώπους αυτούς, οι Ροδίτες έχουν την ελπίδα ότι οι πωλήσεις της Ρόδου θα έχουν αισθητή αυξητική τάση για το καλοκαίρι 2013. Ιδιαίτερη πινελιά στην ημερίδα έδωσε ο ελληνικής καταγωγής, επικεφαλής του ThomasCook-Neckermann της Αυστρίας, κ. Γιάννης Αφουκατούδης, ο οποίος είναι φίλος της Ρόδου. Ο κ. Αφουκατούδης επανειλημμένως έχει πει στους πωλητές ότι η Ρόδος ήταν και παραμένει ένας ασφαλής προορισμός που εγγυάται, όχι μόνο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, σε ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό ικανοποιημένων επισκεπτών, οι οποίοι επαναλαμβάνουν την επίσκεψη τους στη Ρόδο. Γι’ αυτό κάθε χρόνο παροτρύνει τους πωλητές να παρακινήσουν τους πελάτες τους να επισκεφτούν τη Ρόδο, να μείνουν πιστοί σε έναν προορισμό που διαχρονικά έχει συμπεριφερθεί με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα
money-tourism.blogspot.gr
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.