Σύντομα, ίσως και στο τέλος του χρόνου, θα υπάρξει το πλαίσιο ανάπτυξης του κοινόχρηστου δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων....
Σύμφωνα με πληροφορίες από το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας FORTISIS, κ. Δ. Μιχαρικόπουλο, ως το τέλος του 2013 πιθανολογείται η διαμόρφωση του πρώτου εθνικού δικτύου κοινόχρηστης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον αναφέρθηκε και στα προβλήματα, τα οποία παρατηρούνται για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.
Μάλιστα, η Ε.Ε. παρουσίασε πρόσφατα το σχέδιο για την ενίσχυση των υποδομών ηλεκτρικού ανεφοδιασμού και για την Ελλάδα συγκεκριμένα πρότεινε την εγκατάσταση 13.000 σημείων φόρτισης μέχρι το 2020.
Από την άλλη πλευρά, ο κ. Μιχαρικόπουλος, τόνισε ότι στην παρούσα φάση η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα βρίσκεται στα σπάργανα, καθώς θα πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα η αδειοδότηση κι έπειτα η εγκατάσταση των πρώτων σημείων κοινόχρηστης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Επιπλέον, οι πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες, καθώς και η έλλειψη γενικού κρατικού σχεδιασμού στην Ελλάδα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης επιβραδύνουν τις όποιες επενδύσεις στον τομέα αυτό. Είναι μάλιστα αναγκαίο να συνυπολογιστεί, ότι οι επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση δεν επιβαρύνουν καθόλου τον δημόσιο προϋπολογισμό, καθώς πρόκειται για ιδιωτικές πρωτοβουλίες και μάλιστα υψηλού ρίσκου απόδοσης.
Παράλληλα θα πρέπει να επανεξετασθεί ο «φόρος πολυτελείας» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί επιφέρει ακόμα μία δυσκολία στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, θα εγκατασταθούν στο Δήμο Αθηναίων οι πρώτοι πιλοτικοί σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων εντός του πράσινου δακτυλίου. Θα ακολουθήσουν έπειτα και άλλοι δήμοι στην Ελλάδα, προκειμένου να λειτουργήσει ένα βασικό δίκτυο. Τα κοινόχρηστα σημεία φόρτισης, στα οποία οι πρώτοι χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούν να ανεφοδιάζουν τα οχήματά τους, θα διαθέτουν ακόμα και ταχυφορτιστές, οι οποίοι φορτίζουν εντός 15-20 λεπτών.
Τέλος καθώς δείχνουν τα στοιχεία, οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνονται παγκοσμίως, σε ένα πλαίσιο οικονομικότερης κατανάλωσης και μάλιστα με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
[Πηγή: autotriti.gr]
defencenet.gr
Parapona-Rodou
Σύμφωνα με πληροφορίες από το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας FORTISIS, κ. Δ. Μιχαρικόπουλο, ως το τέλος του 2013 πιθανολογείται η διαμόρφωση του πρώτου εθνικού δικτύου κοινόχρηστης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον αναφέρθηκε και στα προβλήματα, τα οποία παρατηρούνται για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.
Μάλιστα, η Ε.Ε. παρουσίασε πρόσφατα το σχέδιο για την ενίσχυση των υποδομών ηλεκτρικού ανεφοδιασμού και για την Ελλάδα συγκεκριμένα πρότεινε την εγκατάσταση 13.000 σημείων φόρτισης μέχρι το 2020.
Από την άλλη πλευρά, ο κ. Μιχαρικόπουλος, τόνισε ότι στην παρούσα φάση η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα βρίσκεται στα σπάργανα, καθώς θα πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα η αδειοδότηση κι έπειτα η εγκατάσταση των πρώτων σημείων κοινόχρηστης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Επιπλέον, οι πολύπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες, καθώς και η έλλειψη γενικού κρατικού σχεδιασμού στην Ελλάδα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης επιβραδύνουν τις όποιες επενδύσεις στον τομέα αυτό. Είναι μάλιστα αναγκαίο να συνυπολογιστεί, ότι οι επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση δεν επιβαρύνουν καθόλου τον δημόσιο προϋπολογισμό, καθώς πρόκειται για ιδιωτικές πρωτοβουλίες και μάλιστα υψηλού ρίσκου απόδοσης.
Παράλληλα θα πρέπει να επανεξετασθεί ο «φόρος πολυτελείας» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί επιφέρει ακόμα μία δυσκολία στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, θα εγκατασταθούν στο Δήμο Αθηναίων οι πρώτοι πιλοτικοί σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων εντός του πράσινου δακτυλίου. Θα ακολουθήσουν έπειτα και άλλοι δήμοι στην Ελλάδα, προκειμένου να λειτουργήσει ένα βασικό δίκτυο. Τα κοινόχρηστα σημεία φόρτισης, στα οποία οι πρώτοι χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούν να ανεφοδιάζουν τα οχήματά τους, θα διαθέτουν ακόμα και ταχυφορτιστές, οι οποίοι φορτίζουν εντός 15-20 λεπτών.
Τέλος καθώς δείχνουν τα στοιχεία, οι πωλήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνονται παγκοσμίως, σε ένα πλαίσιο οικονομικότερης κατανάλωσης και μάλιστα με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον.
[Πηγή: autotriti.gr]
defencenet.gr
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.