Η εταιρεία Terrafugia ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή του πρωτότυπου μοντέλου της TF-X, ενός αυτοκινήτου που έχει τη δυνατότητα να ίπταται και να προσγειώνεται...
κάθετα, σύμφωνα με την εξειδικευμένη σε θέματα τεχνολογίας διαδικτυακή πύλη tgdaily.com.
Η Terrafugia έχει ήδη επιδείξει ανάλογα δείγματα γραφής λανσάροντας πρωτότυπα οχήματα που απογειώνονται τόσο το 2009 όσο και στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το Μάρτιο του 2012.
Το νέο πρωτότυπο μοντέλο της Terrafugia είναι εξοπλισμένο με ανατρεπόμενους εκτοξευτήρες, που του επιτρέπουν να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα στο έδαφος.
Αντίστοιχη τεχνολογία χρησιμοποιείται στα Boeing V-22 Osprey του αμερικανικού στρατού.
Σύμφωνα με την Terrafugia, το TF-X θα διαθέτει υβριδικούς ηλεκτρικούς κινητήρες και θα μοιάζει με ένα μικρό τετραθέσιο αεροπλάνο.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του TF-X θα αποδίδουν 600 ίππους ενώ εν πτήσει θα τίθεται επιπλέον σε λειτουργία μηχανή ισχύος 300 ίππων.
Θα έχει αυτονομία άνω των 800 χιλιομέτρων ενώ υπολογίζεται ότι η ταχύτητά του θα φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Parapona-Rodou
κάθετα, σύμφωνα με την εξειδικευμένη σε θέματα τεχνολογίας διαδικτυακή πύλη tgdaily.com.
Η Terrafugia έχει ήδη επιδείξει ανάλογα δείγματα γραφής λανσάροντας πρωτότυπα οχήματα που απογειώνονται τόσο το 2009 όσο και στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το Μάρτιο του 2012.
Το νέο πρωτότυπο μοντέλο της Terrafugia είναι εξοπλισμένο με ανατρεπόμενους εκτοξευτήρες, που του επιτρέπουν να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα στο έδαφος.
Αντίστοιχη τεχνολογία χρησιμοποιείται στα Boeing V-22 Osprey του αμερικανικού στρατού.
Σύμφωνα με την Terrafugia, το TF-X θα διαθέτει υβριδικούς ηλεκτρικούς κινητήρες και θα μοιάζει με ένα μικρό τετραθέσιο αεροπλάνο.
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες του TF-X θα αποδίδουν 600 ίππους ενώ εν πτήσει θα τίθεται επιπλέον σε λειτουργία μηχανή ισχύος 300 ίππων.
Θα έχει αυτονομία άνω των 800 χιλιομέτρων ενώ υπολογίζεται ότι η ταχύτητά του θα φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.