ροή ειδήσεων

Η (α)συνέπεια στο μεγαλείο της

Κάποιος φίλος με πληροφόρησε για μια μουσική βραδιά με την συμφωνική ορχήστρα Ρόδου την Κυριακή 19 Μαΐου στο παλάτι του μεγάλου Μεγίστρου στις 20.30. Πήγα κατά τις 20.15 για να βρω θέση και περίμενα να αρχίσει η μουσική βραδιά στην καθορισμένη ώρα που αναγραφόταν... και στα διαφημιστικά φυλλάδια που μοίραζαν στην είσοδο! Ήρθε η 20,30, πέρασε, πέρασαν άλλα 20 λεπτά και επί τέλους αποφάσισαν οι διευθύνοντες και διοργανωτές να κάνουν την έναρξη της συναυλίας όποτε ήθελαν αυτοί. Αν ήταν στο εξωτερικό, θα τους είχαν κράξει αν καθυστερούσαν έστω και ένα λεπτό, αλλά εδώ βλέπεις οι «αμπορίτζιναλς» ας περιμένουν, ενδεικτικό το πόσο «σέβονται» τον πολίτη και ακροατή οι οργανωτές και ο μαέστρος. Τώρα θα μου πεις πρώτη φορά είναι? Όχι, η πολλοστή, ούτε ένα συγνώμη από τους διοργανωτές λες και είναι εντελώς φυσικό να αρχίζουν ότι ώρα θέλουν αυτοί και άσε τους αμπορίτζιναλς να περιμένουν, άλλωστε από «συνέπεια» μας έχουν χορτάσει οι πολιτικοί αλλά και οι ανευθυνουπεύθυνοι του Δήμου. Από πού να αρχίσει και από πού να τελειώσει κανείς, από το «Θα πατάξουμε την επαιτεία, τους παράνομους μικροπωλητές και τους κράχτες», «θα γίνει η Ρόδος ένα νησί καθαρό χωρίς σκουπίδια», έως το «θα αποκαθηλώσουμε όλες τις παράνομες πινακίδες» (δύσκολα πράγματα βρε παιδιά, αν δεν μπορείτε μην υπόσχεσθε) αλλά φαίνεται και το να αρχίζουν μια εκδήλωση στην ώρα της είναι πολύ δύσκολο πράγμα για την δημοτική αρχή. Τώρα θα μου πεις, βρίσκουν και κάνουν! Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν. Ισοκράτης
Ορφανίδης Δημήτριος


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος20/5/13 09:49

    "Έχεις δίκιο!" Και μάλιστα, επειδή απ' ό,τι φαίνεται ξέρεις πολύ καλά από αυτό το είδος και το παρακολουθείς συχνά, αυτούς που προσέρχοταν στις 8,40 και ήταν κατά δεκάδες έπρεπε να τους απαγορεύουν την είσοδο!!! Και φυσικά, επειδή ξέρεις το είδος της μουσικής αυτής, άφησες ασχολίαστη την εξαιρετική εμφάνιση της ορχήστρας και πιάστηκες στα 20 λεπτά στα οποία ο κόσμος ακόμα κατέκλυζε το χώρο... Στα μπουζούκια όταν πας ξεκινούν ακριβώς στις 1;;;;
    (Το ανώνυμος εμφανίζεται διότι γενικώς δε γράφω σε blog και δεν ξέρω πώς λειτουργεί...εδώ έγραψα διότι η μόρφωσή μου μου λέει πως όταν σχολιάζουμε κάτι και πρώτα απ' όλα σεβόμαστε τον εαυτό μας και κυρίως τους άλλους που θέλουμε να μας ακούσουν, οφείλουμε να πρώτα απ' όλα να είμαστε σχετικοί με το θέμα, να ενημερωνόμαστε και να το βλέπουμε σφαιρικά.....αλλιώς απλά παραποιούμε την πραγματικότητα και βλάπτουμε την κοινωνία μας.......)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/5/13 10:16

    ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΚΥΡΙΕ ΟΡΦΑΝΙΔΗ!!!
    ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΠΙΑ!!!
    ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ!!!
    ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/13 17:59

      Με ενοχλεί που δεν με σέβονται και με κοροϊδεύουν μια ζωή οι πολιτικοί και οι ανευθυνουπεύθυνοι που πληρώνω μια ζωή. Αλλά μάλλον είσαι και εσύ κανένας του Δήμου αραχτός που τα σχόλια των πολιτών σε "ξεβολεύουν" από το να κάνεις σωστά την δουλειά σου. Το κατάντημα τως χώρας είναι τρανή απόδειξη της ανευθυνότητάς τους. Αλλά φάινεται, ούτε αυτή η κρίση σας έχει γίνει μάθημα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/13 18:57

      Αν θες λοιπόν να μάθεις, διάβασε τα ακόλουθα. Ναι, με ενοχλεί που ο ΔΟΠΑΡ (οργανωτής της εκδήλωσης) έδινε μαύρα λεφτά σε μουσικούς (αδήλωτα και αφορολόγητα ενώ εγώ πλήρωνα τους φόρους μου) για μια δεκαετία (πάνω από 150.000 Ευρώ σε 10-15 μουσικούς που φοροδιέφευγαν και εξακολουθούν να φοροδιαφεύγουν) με ενοχλεί που ο ΔΟΠΑΡ έδινε εικονικές απολύσεις σε συμβασιούχους μουσικούς επί σειρά ετών προκειμένου να πάιρνουν και το ημερομίσθιο ετεροχρονισμένα και την ανεργία τους, με ενοχλεί που συγκάλυπταν και πλήρωναν παράνομα ημερομίσθια σε μουσικούς εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, με ενοχλεί που βόλεψαν ημέτερο μουσικό με 13.000 Ευρώ για 6 ώρες διεύθυνσης της φιλαρμονικής και επειδή δεν είχε τα κατά τον νόμο προσόντα τον προσέλαβαν σαν καλλιτεχνικό διευθυντή με μισθό 2.700 Ευρώ (!!!) με ενοχλεί που τόσα χρόνια παρά τις καταγγελίες μου όλα έχουν μπει σε ένα βαθύ συρτάρι και κανείς δεν έχει τιμωρηθεί για τα οικονομικά αυτά σκάνδαλα, με ενοχλεί όταν περπατώ στον δρόμο και βλέπω τους τσιγκάνους με σκυλιά και όργανα να επαιτούν, με ενοχλεί που τα σκουπίδια έχουν γίνει σήμα κατατεθέν στην Ρόδο και κανείς δεν έχει κάνει τόσα χρόνια τίποτα για αυτό και εγώ πρέπει να τα ανέχομαι όλα αυτά "αδιαμαρτύρητα" κατά την γνώμη σου, με ενοχλεί που στον δρόμο τρέχουν σκυλιά και γίνονται αιτίες ατυχημάτων και αλγεινών σχολίων από τους τουρίστες, με ενοχλεί να με παρενοχλούν οι κράχτες στην παλιά πόλη, με ενοχλεί η η φοροδιαφυγή γιατί εγώ την πληρώνω τελικά, με ενοχλεί που κανείς δεν σέβεται τον πολίτη και τα δικαιώματά του σε αυτόν τον τόπο και με ενοχλεί να με "στήνουν" όταν εγώ είμαι συνεπής στα ραντεβού μου. Κατάλαβες τώρα "ανώνυμε"? Ορφανίδης

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος20/5/13 12:53

    αρθρογραφε: σε ποια χωρα θα τους ειχαν κραξει; γινε αν θελεις λιγο ποιο συγκεκριμενος γιατι στην χωρα που βρισκομαι εγω, θα κραζαν εσενα και οχι την ορχηστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/13 17:54

      Φαίνεται ότι η μόνη χώρα που έχει επισκευτεί είναι το Ελλαδιστάν. Πήγαινε λοιπόν στην Αυστρία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ιταλία, Εσθονία και πήγαινε με 10-15 λεπτά καθυστέρηση σε μιά συναυλία. Δεν θα σε αφήσουν να μπείς. Εκ πείρας σου το λέω. Αλλά εδώ η ασυνέπεια είναι κανόνας και δεν σας κάνει εντύπωση, ούτε φυσικά ακούτε και κάποια αρνητικά σχόλια από ξένους για την ασυνέπειά μας αυτή που έχει γίνει ΚΑΝΟΝΑΣ στην ζωή μας. Αλλωστε, οι σφαλιάρες που μας ρίχουν όλοι για το πως χειριζόμαστε όλα τα θέματα της χώρας μας "φαίνεται" πως τα περνάτε για χάδια!!! Ορφανίδης

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος20/5/13 13:26

    Πολύ σημασία του δώσαμε του κυρίου αρθρογράφου!!! Το μόνο κακό είναι που το κειμενάκι του εμφανίζεται στα blog, που αντιγράφουν (και μόνο) το συγκεκριμένο blog, αν ζητήσεις στο google για την ορχήστρα. Χάνουμε την ουσία έτσι. Σημασία έχει να γίνονται θετικές προσπάθειες στο νησί μας....και αυτή ήταν σίγουρα μία από αυτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/5/13 18:30

    Μου φαίνεται ότι όλοι σας ασχολείστε με λάθος θέμα. Η καθυστέρηση έιναι το θέμα και όχι η ορχήστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και από εμένα. Είμαι η μία από τις πιανίστες της συναυλίας. Κατ'αρχάς επειδή φαίνεται ότι δεν ξέρετε πολλά από συναυλίες (και το λέω όχι για να σας μειώσω αλλά γιατί αυτό καταλαβαίνω εγώ), οι συναυλίες κλασσικής μουσικής είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό δεν ξεκινούν ποτέ στην ώρα τους και αυτό οφείλεται στην προσέλευση του κοινού και όχι στους μουσικούς, οι οποίοι είναι πανέτοιμοι να βγουν, αρκετή ώρα πριν τη συναυλία. Στη συγκεκριμένη είμασταν εκεί από τις 6.30 και προηγήθηκε και πρόβα και είμασταν 8.15 όλοι έτοιμοι. Από κει και πέρα σε κανέναν δεν αρέσει η καθυστέρηση και πόσο μάλλον σε μας που πρέπει να βγούμε και να παίξουμε, αλλά αυτά έτσι είναι συνήθως. Επίσης να πώ ότι προσωπικά το θεωρώ ντροπή το γεγονός ότι γίνεται μια τόσο σημαντική και μεγάλη προσπάθεια (γιατί τα παρασκηνιακά και όλο τον αγώνα που έχει γίνει και από το μαέστρο και τους μουσικούς δεν τα ξέρετε όλοι οι υπόλοιποι) και αντι κάποιος να βγει και να πει κάτι επί της ουσίας (δηλαδή επί του αποτελέσματος του μουσικού), βγαίνεται και λέτε πραγματικά πράγματα άσχετα. Βέβαια καταλαβαίνω ότι όταν κάποιος δεν είναι σχετικός με το αντικείμενο δεν έχει και πολλά να πει επί της ουσίας.

    Αλλά πάντως κρίμα για την κακία που κυκλοφορεί και την προσπάθεια να κακολογηθεί και να υπονομευτεί μια μεγάλη προσπάθεια για κάτι καλό.

    Μαριλίνα Τζελέπη, πιανίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/13 19:11

      Μάλλον κυρία Τζελέπη θέλετε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Και στην Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Βέλγιο, Ιταλία, Εσθονία που έζησα και παρακολούθησα συναυλίες, όλες άρχιζαν στην ώρα τους. Ούτε λεπτό παραπάνω. Σε διαφορετική περίπτωση αρχιζαν οι ακροατές να χειροκτοτούν. Ενα το κρατούμενο. Δεύτερον. Η συναυλίες αρχίζουν στην ώρα τους και "όσοι πιστοί προσέλθετε". Αλλοίμονο αν η έναρξη εξαρτάται από το πόσοι ήρθαν. Αυτό μόνο στο Ελλαδιστάν γίνεται. Και τρίτον δεν σας έθιξα εσάς σαν ορχήστρα αλλά τον διοργανωτή και τον μαέστρο που όφειλαν να είναι συνεπείς στην ώρα έναρξης "αν σέβονταν τον ακροατή" αλλά μάλλον αυτά είναι ψιλά γράμματα εις το Ελλαδιστάν. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/13 19:17

      Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν. Ισοκράτης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/5/13 08:35

      Κυρία Τσελέπη, όταν το 1969 συμμετείχα στην φιλαρμονική του δήμου ρόδου (45 άτομα) σε συναυλία με τον αείμνηστο Σχίζα με έργα όπως την Αίντα του Βάρντι, εσάς η μητέρα σας δεν είχε μάλλον γεννηθεί ακόμα. Είμαι 61 χρονών και από τα 15 μου παίζω στην φιλαρμονική. Για το αν είμαι σχετικός με την μουσική ή όχι δεν είσθε σε θέση να κρίνετε. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/5/13 08:37

      Διόρθωση Verdi

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/5/13 08:40

      Ο αν μη ίδης, μη λέγε. Ειδώς σιγά". Σόλων

      Διαγραφή
  7. Ο μαέστρος δεν έχει κάτι να κάνει με το θέμα του να ξεκινήσει η συναυλία στην ώρα της. Όπως φαντάζομαι θα ξέρετε, ο μαέστρος είναι και εκείνος μουσικός. Από κει και πέρα, επειδή έχω παίξει στο εξωτερικό πολλά χρόνια (και παίζω), ΔΕΝ ξεκινάνε όλες οι συναυλίες στην ώρα τους πάντα, υπάρχει μια σχετική καθυστέρηση, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ναι μεν στο εξωτερικό ή σε μεγαλύτερα μουσικά κέντρα μπορεί να είναι μικρότερη και τα πράγματα αυστηρότερα, αλλά νομίζω ότι η συζήτηση ξεφεύγει από το θέμα μας με το να αρχίζουμε να λέμε το πώς "πάντα έτσι κάνουμε στην Ελλάδα". Από κει και πέρα, δε νομίζω ότι χάσατε και τόσο χρόνο από τη ζωή σας πια με το να περιμένετε 20 λεπτά για να ξεκινήσει μια συναυλία στην οποία ήρθατε και καθίσατε οικειοθελώς, και την οποία την αγκάλιασε ο κόσμος (αν μείνατε μέχρι το τέλος), και δε βρίσκω λόγο για τόση πικρία και επίθεση ειδικά εναντίον του μαέστρου, ο οποίος πραγματικά έτρεξε όσο κανείς άλλος για να βοηθήσει. Και ενώ καταλαβαίνω ότι δεν μιλάτε για μας τους μουσικούς, αλλά μαζί προσβάλετε ΚΑΙ εμάς εκτοξεύοντας επίθεση για τη συναυλία. Και δεν το αξίζουμε, γιατί ήρθαμε να στηρίξουμε μια προσπάθεια που γίνεται στο νησί αυτό, ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ, και για να μπορέσει να ξεκινήσει να γίνεται ένας θεσμός σημαντικός. Καθότι πρώτη συναυλία, υπήρξαν φυσικά διάφορα προβλήματα (ο αέρας, και όλα τα υπόλοιπα) και φυσικά και καθυστερήσεις. Από κει και πέρα θα σας παρακαλέσω αν έχετε να γράψετε τίποτα ΣΧΕΤΙΚΟ με τη συναυλία να το κάνετε. Ειδάλλως, τα πολιτικής φύσεως παράπονα να παραμείνουν έξω από τη μουσική.

    Ευχαριστώ και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/13 01:17

      Το μυστικό της καθυστέρησης οφείλετε στο ότι έπρεπε να
      φτάσει η LADY Διακοσταματίου

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος21/5/13 00:06

    Κα Τζελέπη, κατ' αρχάς συγχαρητήρια!
    Μη στενοχωριέστε. Συνεχίστε να δίνετε ήθος και παιδεία στους ανθώπους, όπως τόσο καλά κάνετε. Το να κατηγορείς ειναι το ευκολότερο. Ο "αρθρογράφος" είναι γνωστός για τα λογίδριά του. Πολύ απλά, όπως λέει ο σοφός λαός, "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/13 08:30

      Να συστήσεις να πάρει μαθήματα "ηθικής" και από τον ΔΟΠΑΡ και ειδικά μαθήματα βολέματος ημετέρων, παράνομων πληρωμών και διαπλοκή σε διασπάθηση δημοσίου χρήματος, εξαπάτηση δημόσιων φορέων με εικονικές απολύσεις συμβασιούχων, φοροδιαφυγής, εισφοροδιαφυγής, αδιαφάνειας, παράτηπων προσλήψεων, ψευδών πιστοποιητικών προϋπηρεσίας, συγκάλυψη και συμμετοχή σε πλασματικά ημερομίσθια και παράνομων πράξεων από όλους του υπάλληλους του ΠΟΔΡ μέχρι τα δημοτικά συμβούλια που τόσα χρόνια τους συγκάλυπταν και δεν τους πέρασαν ούτε πειθαρχικό με συνέπεια να φέρουν τον δήμο με χρέως 100 εκατομμυρίων (200.000 Ευρώ είναι μόνο το πρόστιμο του ΙΚΑ για εισφοροδιαφυγή του ΠΟΔΡ-ΔΟΠΑΡ). Αλλά φαίνεται ότι όποιος βγάζει στην φόρα τα άπλυτα και τις παρανομίες του Δήμου είναι "κόκκινο πανί". "Ο αν μη ίδης, μη λέγε. Ειδώς σιγά". Σόλων

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος21/5/13 13:26

    Μάλλον με το "Ελλαδιστάν", αποκαλείται τη δική σας εξωγήινη χώρα!! Η δική μου, στην οποία κατοικώ, λέγεται ΕΛΛΑΔΑ και προφανώς δεν είναι η δική σας! Εμείς εδώ τιμούμε προσωπικότητες όπως τον Ισοκράτη και τον Σόλωνα όταν μιλάμε γι' αυτούς και δεν τους χρησιμοποιούμε σε λογίδρια στα blogs!!
    Δείχνω κατανόηση στο γεγονός πως όταν κάποιος εκδιώχνεται από το βόλεμά του κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα. Όχι όμως, βέβαια, και όσο ήταν μέσα! Γι' αυτό και "φαίνεται" να "ξέρετε" τόσο καλά, τί συμβαίνει μέσα στο Δήμο;;;;!!!

    Ξέρετε, στη δική μου χώρα, έχουμε δημοκρατία και ψηφίζουμε γι΄αυτούς που μας διοικούν, αναλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο τις ευθύνες των πράξεών μας και διαμορφώνοντας την πολιτική που ασκείται από τους διοικούντες!!! Αν δε μας αρέσει μια πολιτική, το Σύνταγμά μας, μας δίνει τη δυνατότητα να την αλλάξουμε!!! Αν δεν το κάνουμε, εμείς φταίμε και όχι οι διοικούντες που τους δίνουμε ξανά και ξανά το δικαίωμα!!!

    Επίσης, μπορούμε να είμαστε ενεργοί πολίτες είτε συμμετέχοντας στα κοινά είτε δείχνοντας το σωστό δρόμο με τις ίδιες μας τις πράξεις ...π.χ. βοηθώντας εθελοντικά στο κυνοκομείο για τα αδέσποτα, μαθαίνοντας στα παιδιά μας για την ανακύκλωση, κλπ....

    Επίσης, φροντίζουμε πάνω απ' όλα να δίνουμε παιδεία και πολύπλευρη μόρφωση στα παιδιά μας!!. Και ένας δυνατός τρόπος είναι η τέχνη. Γι' αυτό χειροκροτούμε και αγκαλιάζουμε κάθε πρωτοβουλία που θα διευρύνει το πνεύμα των παιδιών μας, ώστε να γίνουν καλύτερα από εμάς, ακόμα και αν αυτή η πρωτοβουλία είναι από το Δήμο!!
    Εσείς όμως κύριε αρθρογράφε, ωσάν σκοταδιστής που προφανέστατα είστε και φυσικά ως μη καλλιτέχνης, αλλά απλά ως παλαιός "μισθωτός" μουσικός, που δεν αγαπήσατε ποτέ αυτό που κάνατε, μηδενίσατε την τέχνη, τη μουσική, την παιδεία, τη διεύρυνση της διάνοιας, και ασχοληθήκατε με τα 20 λεπτά για να κάνετε την αντιπολίτευσή σας και να βγάλετε την αντιπαλότητά σας και τίποτα άλλο.
    Προσπαθείτε να εμποδίσετε τα παιδιά μας και τους νέους μας να προοδεύσουν, μόνο και μόνο γιατί δεν τα "βρήκατε" με τη δημοτική αρχή......

    Πόσο πιο κοινωνικά απαίδευτος και εγωιστής μπορεί να είναι κάποιος;;;

    Ντίνα, μητέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/13 01:25

      Κύρία μου ο Ορφανίδης έχει πολύ δίκιο
      Βρωμάει ο ΔΟΠΑΡ κάνετε έρανο για ακουαφόρτε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/5/13 02:49

      Πολύ δακρύβρεχτα μας τα λες Ντίνα-μητέρα (χωρίς επίθετο!!!! ντρέπεσαι μήπως???), αφού λοιπόν αναλαμβάνεις τις ευθύνες των πράξεών σου με την επιλογή των πολιτικών που έχεις επιλέξει, μάλλον αγνοείς ότι με τις επιλογές σου αυτές έχεις "ξεπουλήσει" στην κυριολεξία την Ελλάδα σε ξένους με την "ανέχεια" που έχεις επιδείξει στα τόσα σκάνδαλα και κομπίνες που έχουν υποθηκεύσει το μέλλον των παιδιών σου αλλά και των άλλων. Μάλλον αγνοείς ότι οι Τούρκοι έχουν ήδη βάλει πόδι στις μαρίνες του Πειραιά, τα κοιτάσματα χρυσού σε Καναδούς, το λιμάνι του Πειραιά σε Κινέζους, νησιά πουλιούνται σε Ρώσους και έπεται συνέχεια, γιατί με τις διεφθαρμένες κυβερνήσεις που ίσως και εσύ επέλεξες, πρέπει να τα πουλήσουμε όλα σε ξένους για να ξεχρεώσουμε τα δανεικά και αγύριστα. Εγώ πάντα κατήγγελλα με προσωπικό κόστος τις απάτες και κομπίνες των δημοτικών αρχόντων και άλλων από το 1998, προκειμένου τα παιδιά μου να έχουν ένα καλύτερο μέλλον, εσύ που ήσουν? Που ήσουνα όταν ο ΓΑΠ μας "διαφήμιζε" στους εταίρους μας ότι είμαστε ένα διεφθαρμένο κράτος με χαλκευμένα στατιστικά? Που ήσουνα όταν οι πολιτικοί που ίσως και εσύ επέλεξες υπέγραφαν τα μνημόνια χωρίς να τα διαβάσουν στέλλοντας στην ανεργία 1,5 εκατομ πολίτες, εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις σε κλείσιμο, 3000 συμπολίτες μας στην αυτοκτονία και το 60% των νέων στην ανεργία και στην ξενιτιά? Χρόνια καταγγέλλω τις απάτες και την διασπάθιση χρήματος του Δήμου (να σου θυμίσω μια τελευταία ανακοίνωση του Κ. Ρακιτζή που κάνει λόγο για 10.000 Ευρώ μόνο για αγορά πούρων στον Δήμο της Ρόδου) αλλά εσύ αραχτή στον καναπέ σου με το καφεδάκι σου περί όνου τύρβαζες. Εγώ τους πολιτικούς αυτούς και τον ΓΑΠ τους μήνυσα για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ και έφτασα να καταγγείλω έως και την Ευρωπαϊκή ένωση την διασπάθιση του δημόσιου χρήματος του Δήμου ακόμα και σε περίοδο κρίσης. Εσύ τι έκανες σαν ενεργός πολίτης? Μην μου πεις ξέρω, θα περιμένεις την επόμενη εκλογική περίοδο να τους "τιμωρήσεις" ή "δεν γνώριζα, δεν ήξερα"!!! 13.000 η αμοιβή μουσικού για 6 ώρες διεύθυνση της φιλαρμονικής όταν τα απορριμματοφόρα και περιπολικά δεν είχαν ανταλλακτικά και πετρέλαιο να κινηθούν!!!! Το νοσοκομείο δεν έχει ούτε γάζες (καταγγελίες εργαζομένων) και τα ασθενοφόρα και αυτά χωρίς πετρέλαιο. Την πολύπλευρη μόρφωση στα παιδιά την βλέπω κάθε μέρα στα μπαράκια και στις δηλώσεις τους στα ΜΜΕ για πλήρη αδιαφορία στα κοινά και ψήφο "παραλίας". Όσο για το αν αγάπησα την μουσική έχεις άγνοια για μένα και είσαι προκατειλημμένη. Την μουσική την αγάπησα από 12 χρονών αλλά ορισμένοι νέοαφιχθέντες μαέστροι μουσικοί με έκαναν να την σιχαθώ από την διαπλοκή τους με τον ΠΟΔΡ-ΔΟΠΑΡ σε οικονομικά σκάνδαλα, κομπίνες, περιφρόνηση στους ιερούς θεσμούς και αξιώματα (απεκάλεσε μάλιστα και εσένα απαξιωτικά μεταξύ άλλων "κυρά κατίνα" απαξιούσε βλέπεις να παίζει για την κάθε κυρά Κατίνα -δημόσια δήλωσή του-) αναξιοκρατία, σκοταδιστικές μεθόδους (για να διαλέξω και δική σου έκφραση) παράτυπες επιλογές μουσικών κολλητών του που τους έβαζε πληθώρα πλασματικών ημερομισθίων και προσλήψεις με ψευδή ειδικότητα (όλα αυτά με αποδεικτικά στοιχεία στον Εισαγγελέα)(έκθεση ορκωτού λογιστή διορισμένου από το δικαστήριο), δημόσια εξύβριση του τότε δημάρχου (σικ!!) αλλοίωση του Εθνικού Ύμνου και όλα αυτά έπρεπε εγώ σαν νομοταγής πολίτης να τα ανεχτώ, να τα καταπιώ και να σιωπήσω. Φυσικά το άτομο αυτό όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε, αλλά τα "κουκούλωσαν" και τον ξαναπροσέλαβαν μετά βαΐων και λαμπάδων αν και ο νομικός σύμβουλος του Δήμου τον έκρινε σε έκθεσή του "ανεπαρκέστατο στα καθήκοντά του". Για το αν τα "βρήκα" με την δημοτική αρχή, είσαι βαθιά νυχτωμένη. Η δημοτική αρχή από την εποχή Γιαννόπουλου και εντεύθεν, όχι μόνο συγκάλυπτε και συμμετείχε όλον αυτό το καιρό στα σκάνδαλα αυτά που έφεραν τα (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/5/13 02:51

      (συνέχεια) οικονομικά του σε αυτό το χάλι (100 εκατομμύρια χρέος) αλλά και με προέτρεψε να τα αποσιωπήσω και με κυνήγησε ανελέητα. Βλέπεις εγώ δεν ανεχόμουνα την φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή και επειδή είσαι βαθιά νυχτωμένη και απληροφόρητη, μάθε ότι το ΙΚΑ επέβαλε μετά από καταγγελίες μου στον Δήμο 200.000 Ευρώ πρόστιμο για εισφοροδιαφυγή και 75.000 πρόστιμο η Εφορία στο σωματείο της φιλαρμονικής για φοροδιαφυγή. Η συνολική ζημιά στο δημόσιο από τα μαύρα λεφτά που έπαιρναν κάποιοι μουσικοί μαζί με τα πλασματικά ημερομίσθια υπερβαίνει τις 250.000 Ευρώ. Ο ΠΟΔΡ-ΔΟΠΑΡ με την συμμετοχή του εν λόγω μαέστρου έδινε εικονικές απολύσεις σε συμβασιούχους μουσικούς και τους απασχολούσε πληρώνοντας τους τα ημερομίσθια ετεροχρονισμένα όταν ξαναπροσλαμβάνονταν τηρώντας "κρυφά βιβλία" παρουσιών. Και για να σου το κάνω λιανά το τι γινόταν εκεί μέσα (της διεφθαρμένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα) έπαιρναν και την ανεργία τους, και τα ημερομίσθια (κορόιδο πολίτη ανώνυμε) αλλά και οι επαναπρόσληψή τους ήταν με εξετάσεις "μαϊμού" αφού τους χρωστούσαν λεφτά και φοβόντουσαν ότι θα τους πήγαιναν Εισαγγελέα! Είδες ο Θανάσης?? Είπες τίποτα για "διαφάνεια" και ίσες ευκαιρίες"? Αντε και εις ανώτερα να τα πληρώνεις εσύ η "αραχτή" στον καναπέ σου. Τα μαύρα λεφτά (αφορολόγητα φυσικά) που παίρναν αφορούσαν παράνομη απασχόληση μη νόμιμα απασχολουμένων μουσικών στην φιλαρμονική και φυσικά μη νόμιμα επιλεγμένων σύμφωνα με τους νόμους του κράτους, τουτέστιν "βόλεμα ημετέρων" με απλή επιλογή "κολλητών". Υπήρχαν μουσικοί που τους πλήρωνες εσύ και εγώ το "κορόιδο" επί πολλά χρόνια χωρίς να ξέρουν την κλίμακα, άλλοι που απλώς έβαζαν το επιστόμιο στο στόμα και έκαναν ότι έπαιζαν. Αυτούς κυρία Ντίνα-μητέρα (ανώνυμη) κορόιδο πλήρωνες επί σειρά ετών και με αυτούς εγώ "δεν τα βρήκα" στον Δήμο. Κατάλαβες τώρα?? Αλλά επειδή αγνοείς προφανώς τις καταγγελίες μου τόσο στα ΜΜΕ όσο και στις άλλες Υπηρεσίες του κράτους (Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου, Σώμα ελεγκτών δημοσίας διοίκησης, Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Υπουργό Δικαιοσύνης και Οικονομικών, Συνήγορο του πολίτη, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Υπηρεσία καταγγελιών οικονομικών σκανδάλων της ΕΕ (Βρυξέλλες), Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΗΠΑ), μάλλον σε συγχωρώ αν και αν δεν γνώριζες θα έπρεπε να ρωτήσεις να μάθεις για μένα. Αυτά για να έχουν τα παιδιά σου και τα παιδιά μου ένα καλύτερο "αύριο". Αλλά μάλλον είναι ψιλά γράμματα για σένα. Τόσα χρόνια πάλευα για να έχεις και "ΕΣΥ" μια ίση μεταχείριση σαν ισόνομος πολίτης όπως και τα παιδιά σου με ίσες ευκαιρίες στις προσλήψεις στο δημόσιο και ίση μεταχείριση στις φορολογικές επιβαρύνσεις. Μάλλον ή είσαι και εσύ φοροφυγάς, ή η μόρφωσή σου δεν το επιτρέπει να το καταλάβεις ότι όποιος τα βάζει με τον δήμο ή το κράτος σε θέματα διαπλοκής, σκανδάλων και ρεμούλας δεν το κάνει για "αυτοπροβολή" αλλά περί "αισθήματος δικαίου" ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ που εσύ προφανώς δεν έχεις. Όσο για τον εθελοντισμό και την ανακύκλωση, ούτε και εκεί είσαι ενήμερη για το άτομό μου. Μάθε πρώτα και μετά έλα να τα ξαναπούμε. Το "κοινωνικά απαίδευτος και εγωιστής" σου το επιστρέφω γιατί αυτά τα "κοσμητικά" επίθετα αξίζουν σε σένα την "αραχτή" και "ανώνυμη" που δεν τολμά ούτε το όνομά της να γράψει (απόδειξη της παιδείας σου) και που περιμένει τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Εγώ πάλεψα και θα παλεύω συνέχεια κατά της διαφθοράς γιατί αυτό μου επιβάλλει η "μόρφωσή" μου και η "παιδεία" μου που προφανώς λείπει από σένα. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/5/13 03:50

      Με τον εθελοντισμό να δέιξεις κυρία Ντίνα-μητέρα (ανώνυμη) στους πολιτικούς που επέλεξες πως να διορθώσουν το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, το χρηματιστήριο όπου έχασαν εκατομμύρια Ελληνες τα χρήματά τους και θυσαύρισαν οι πολιτικοί που επέλεξες εσύ με τις δημοκρατικές σου μεθόδους (βέβαια που να διαβάσεις εκθέσεις επιφανών επιστημόνων που αποκαλούν την δημοκρατία μας ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ) ψιλά γράμματα για σένα, άλλωστε με δημοκρατικές μεθόδους η χώρα που εφηύρε την δημοκρατία έφερε ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ κόμμα στην βουλή (που είναι καημένε Περικλή, το ξέρεις το τραγούδι?)με τον εθελοντισμό σου στο κυνοκομείο θα δείξεις το καλό παράδειγμα στους πολιτικούς επίορκους της Ελλάδας για τις μίζες στα εξοπλιστικά προγράμματα, την Ζίμενς, τα ολυμπιακά έργα, το ξεπούλημα του ΟΤΕ και της επικείμενης ΔΕΗ, τα γερμένα υποβρύχια, τα άρματα λέοπαρντ χωρίς βλήματα, οι φρεγάτες, οι αντιπυραυλικές Ρωσικές συστοιχίες, τα Μιράζ χωρίς πυραύλους, θυμάσαι μήπως το σκάνδαλο Κοσκωτά με τα πεντοχίλιαρα σε σακούλες πάμπερς? Ετσι σε θέλω με την εθελοντική σου προσπάθεια να δείχνεις το καλό παράδειγμα στους πολιτικούς μας να μην "μιζέρνονται", να μην ανοίγουν τα σύνορα στους Αλβανούς και η εγκληματικότητα να πηγαίνει στα ύψη (θυμάσαι τον ΣΑΜΑΡΑ επί Μητσοτάκη? Να σου θυμίσω την υπόθεση Οτσαλάν? Σου λέει τίποτα αυτό? Μήπως τα GREEK STATISTICS? Μήπως το "Μαζί τα φάγαμε" που έγινε "μαζί εξακολουθούμε να τα τρώμε"? Αμ οι μαϊμού συντάξεις και επιδοτήσεις? Ετσι μπράβο με τον εθελοντισμό σου να δίνεις το καλό παράδειγμα και να κάνεις "ντα" τους πολιτικούς μας να μην ξαναβάλουν το χέρι στο μέλι, όπως και όλους εκέινους που φοροδιαφεύγουν που φτάνουν σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το 98%!! Σε άλλον πλανήτη ζεις μου φαίνεται κυρά μου ανώνυμη. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/5/13 04:27

      Οσο για το "Ελλαδιστάν" κυρία Ντίνα-μητέρα ανώνυμη μόνο σε χώρες τριτοκοσμικές τύπου (...... σταν) ένας αντιδήμαρχος και πρόεδρος ΔΟΠΑΡ θα είχε ερωτικές σχέσεις με υφηστάμενή του παντρεμένη και θα γινόταν τσακωτός από τον σύζυγο με το σχετικό ξύλο και δημόσιο σκάνδαλο και θα παρέμενε ακόμα στην Θέση του!!!!! Είπες τίποτα για "συνέπεια"? Μόνο σε κράτη τύπου (..... σταν) αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους πολιτικούς μας και για το κοινό αίσθημα. Αυτά είναι παραδείγματα για τους νέους μας όπως λές και πρέπει και οφείλουμε και έχουμε την υποχρέωση να τους τα γαλουχήσουμε και επιδείξουμε σαν καλά και ηθικά και χριστιανικά παραδείγματα προς μίμηση!!!!!!!!! Τώρα για ένα πηδηματάκι θα κάνουμε έτσι θα μου πεις? Θυμάσαι και κάποιον άλλον Πρωθυπουργό που τα "εφτιαξε" με μια αεροσυνοδό και χώρισε μετά από πολλά χρόνια γάμου την γυναίκα του? Είναι και αυτό ένα καλό παράδειγμα να δείξουμε στα παιδιά μας προς μίμηση, αφού όλο το πανελλήνιο τον καταχειροκρότησε!!!!! Παίδες Ελλήνων, "πηδάτε" ασύστολα!!!! Οι πολιτικοί μας το κάνουν γιατί όχι και εσείς!!!! Προφανώς είσαι περίφανη για την κατάντια της χώρας μας. Εγώ όχι. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/5/13 09:25

      Δεν μας είπες όμως κυρία Ντίνα-μητέρα ανώνυμη, για τα σκλαβοπάζαρα - κάτεργα της Μανωλάδας τι έχεις να πείς? Είσαι περήφανη για το πως αντιμετωπίζουμε τους μετανάστες? Αλλά εσύ φαίνεσαι βολεμένη και αραχτή. Ούτε βέβαια για την Χ.Α. με το Χαϊλ Χίτλερ μέσα στο κοινοβούλιο, την δημόσια αφόδευση σε έναν τηλεοπτικό σταθμό που δεν τους άρεσε και το "εγερθητο", άσε δε τα άλλα έκτρωπα στους δρόμους και πλατείες με θύματα αλλοδαπούς μετανάστες. Είσαι περήφανη για την Ελλάδα του σήμερα που και εσύ συνέβαλες με την ψήφο σου και "ουδετερότητά" σου και που επιφανείς πανεπιστημιακοί επισημαίνουν το ηθικό και αξιακό κατρακύλημα των θεσμών και αξιών της Ελλάδας? Τα κατήγγειλες μήπως αυτά? Δεν είδα την υπογραφή σου πουθενά. Αλλά ξέχασα, εσύ ασχολιόσουν με εθελοντικές πράξεις!!! Ορφανίδης

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος22/5/13 09:49

      Και αν θες ακόμα και άλλα, απλώς διάβαζε την κατάντια αυτής της χώρας σε καταγγελίες συμπολιτών σου σε αυτό το μπλογκ που δεν είδα την υπογραφή και "ευαισθησία" σου κυρία Ντίνα-μητέρα ανώνυμη για να παίρνεις καθημερινά μια γεύση του κατρακυλίσματος που λέγεται Ελλάς. Οσο για τους αρχαίους, άσε καμία σύγκριση οι τότε με τους τώρα στην μίζα, την προδοσία και την επισήμως ομολογουμένη έλλειψη παιδείας. Ορφανίδης

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος22/5/13 11:23

      Διόρθωση, ανοχή και όχι ανέχεια

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος23/5/13 17:12

      Κυρία Ντίνα, επειδή μάλλον σε άλλη χώρα ζεις που έχει όπως λες "δημοκρατία" σε πληροφορώ ότι το πολίτευμα στην Ελλάδα είναι ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ και όχι η Δημοκρατία. Αλλά τόσα λες τόσα ξέρεις. Διάβασε στην εγκυκλοπαίδεια τι σημαίνει δημοκρατία και μετά τα ξαναλέμε. Ορφανίδης

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος22/5/13 00:54

    Δεν σχολίασε κανείς τα όσα έλεγε ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού
    για συμφωνική ορχήστρα της Ρόδου. Δεν καταλάβατε όλοι αυτός ο
    άνθρωπος δούλευε όλους τους παρευρισκόμενους με να αποκαλεί
    την ορχήστρα ότι είναι της Ρόδου όταν μόνο 5-6 μουσικοί ήταν Ροδίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/5/13 01:08

    Αδιόρθωτος ο Διακοσταματίου όπως πάντα. Ψεύτης και πολυλογάς
    Που την είδες Αφαντενέ τη συμφωνική ορχήστρα. Τον Χαλκιά μπράβο του.
    ............ ελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/5/13 01:13

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΥΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΛΚΙΑΣ.
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΣΤΑΜΑΤΙΟΥ.
    ΔΗΜΗΤΡΗ ΞΕΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΥΤΟ.
    ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΞΕΚΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ
    ΦΙΛΕ ΧΑΛΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος22/5/13 18:16

    ΟΡΦΑΝΙΔΗ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ. Ο ΑΦΑΝΤΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟ ΕΛΕΦΑΝΤΟΙΔΕΣ ΑΤΟΜΟ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΝ. ΕΓΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΝΤΕΦΙ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΟΡΤΣΑΚΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ Η ΣΟΥΖΑΝΑ,ΣΟΥΖΑΝΑ,ΣΟΥΖΑΝΑ, ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΘΕΑΜΑ.ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/5/13 21:13

    Κυρία Νίτσα, αν κόπτεσαι πραγματικά τόσο πολύ για την παιδεία των παιδιών σου, σαν πρώην εκπαιδευτικός θα σου συνιστούσα πρώτα να μάθεις στον εαυτό σου σαν μητέρα να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και να αναλαμβάνεις τις συνέπειες των πράξεών σου με το να γράφεις το επίθετό σου και όχι σαν θρασύδειλη να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία όπως και τόσοι άλλοι και να σχολιάζεις κείμενα πολιτών που έχουν την παιδεία να αναγράφουν το όνομά τους σε κάθε ανάρτηση . Μάθε λοιπόν πρώτα στα παιδιά σου που ίσως να τα είχα μαθητές να μην αρχίζουν την κάθε τους πρόταση με την λέξη (ρε μαλάκα) και να την τελειώνουν με (ρε πούστη μου) γιατί στις σχολικές τάξεις μόνο αυτές τις λέξεις ακούς ενδεικτικό της ποιότητας της παιδείας και μόρφωσης που δίνεται εσείς οι γονείς στα παιδιά σας. Γιαλλούσης Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/5/13 22:28

    παιδια κακως κάθεστε και ασχολείστε με ένα τέτοιο άρθρο (άρθρο λέμε τώρα) και το συγγράφοντά του...
    ξύδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος22/5/13 23:01

    Να κάνω μια ερώτηση, επειδή βλέπω ότι ακόμη ασχολείστε. Γιατί τόση ανικανότητα να παραμείνετε στο θέμα, το οποίο ειναι Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ, χωρίς να το στρέφετε σε θέματα πολιτικά και άσχετα? αυτό που καταλαβαίνω εγώ τελικά είναι ότι απλά η όλη ανάρτηση ήταν για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να βρίζετε για την κατάσταση που επικρατεί στο Δήμο, την Ελλάδα γενικότερα και άλλα θέματα εντελώς άσχετα με τη βραδυά της συναυλίας μας, την οποία εκμεταλλευτήκατε για να βγάλετε τα σωθικά σας. Σας λυπάμαι ειλικρινά.


    Μαριλίνα Τζελέπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/13 23:40

      Είναι μια ευκαιρία όντως να τα χώνουμε στο Στρος Καν της Ρόδου.
      Με την θέση που του έδωσαν συμπατριώτες για να κάνει ο Αφαντενός
      τον ωραίο. Διακοσταματίου αληθεύει ότι έφερες στο σημείο ρε γούρουνε
      να κάνεις υπάλληλο του ΔΟΠΑΡ να χτυπάει το κεφαλι του στον τοιχο., ΓΟΥΡΟΥΝΕ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/5/13 23:47

      Μαριλίνα πως είναι το κανονικό σου όνομα?
      Ποια συμφωνική ορχήστρα και πράσινα άλογα
      που φέρατε από την άλλη άκρη της Ελλάδας ολόκληρη
      κουστοδία. Αρε Διακοσταματίου αδιόρθωτε
      έμαθα έλεγες πάλι μαλακίες και ψέματα ως συνήθως.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/5/13 13:18

      Κυρία Τσελέπη, υπάρχει μια ρήση που λέει «η νεολαία είναι το μέλλον της χώρας», αλλά από τα γραφόμενά σου μάλλον το μέλλον αυτό διαγράφεται ζοφερό. Να λυπάσαι τον εαυτό σου γιατί από όλα όσα έχω γράψει δεν έχεις καταλάβει τίποτα ακόμα. Το θέμα δεν ήταν η συμφωνική ορχήστρα (λες και σου ανήκει) αλλά όπως αναγράφεται και στον τίτλο η (Α)ΣΥΝΕΠΕΙΑ. Αλλά μάλλον είσαι «ανίκανη» να το καταλάβεις!! Μάλλον αγνοείς αυτήν την λέξη, διότι δεν έχει ακόμα καταλάβει ότι λόγο της ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ αυτής των πολιτικών και αρχόντων του τόπου αυτού έχει καταστραφεί η Ελλάδα και έχει υποθηκευτεί ολόκληροι στους δανειστές της με το Αγγλικό δίκαιο και για αυτό «φρόντισαν» δεόντως κάποιοι επίορκοι πολιτικοί μας που μήνυσα προσωπικά για ΑΙΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ (εσύ τι έκανες αλήθεια?) (φαντάζομαι να γνωρίζεις τι συνέπειες έχει αυτό, αν όχι ψάξε και μάθε). Μάλλον δεν το έχεις ακόμα πληροφορηθεί και συνειδητοποιήσει ότι 1,5 εκατομ. Συμπολίτες σου είναι άνεργοι, 3000 έβαλαν τέλος στην ζωή τους από απελπισία, το 60% των νέων είναι άνεργοι και φεύγουν στην ξενιτιά για ένα καλύτερο αύριο και όλα αυτά εξαιτίας της ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ (θα εξακολουθώ να το γράφω με κεφαλαία μπας και το εμπεδώσεις) και της διαφθοράς τόσο των πολιτικών μας όσο και της ανοχής και αδιαφορίας των πολιτών για τα κοινά. Σου είναι μάλλον αδιανόητο η ΣΥΝΕΠΕΙΑ μιας πολιτείας να αρχίζει από τα μέσα μεταφοράς, έως την τήρηση των νόμων και τον σεβασμό των πολιτών. Μάλλον εσύ ανήκεις στους προνομιούχους εργαζομένους διότι δεν εξηγείται διαφορετικά η αντίδρασή σου. Να λυπάσαι τον εαυτούλη σου που αραχτή και άνετη στην μουσικούλα σου και ΑΣΥΝΕΠΗΣ στις υποχρεώσεις σου σαν πολίτη να καταγγέλλεις την διαφθορά και τις παρανομίες (έκανες μήπως καμιά καταγγελία μέχρι τώρα? Δεν είδα καμία με το όνομά σου). Δυστυχώς όχι μόνο «επτωχεύσαμεν» αλλά ΔΩΣΑΜΕ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ. Αλλά εσύ ΣΥΝΕΠΗΣ στον κόσμο σου. Να λυπάσαι τον εαυτούλη σου γιατί αφήνεις σε άλλους να πολεμήσουν το θεριό που λέγεται διαφθορά, ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ και συ στην μουσικούλα σου αρκέσου στις νότες και άσε άλλους να ιδρώνουν για σένα. Προφανώς και αγνοείς το λεχθέν του Πλάτωνα «Κάθε λαός είναι άξιος των ανθρώπων που τον κυβερνούν . Κανείς δεν είναι πιο υποδουλωμένος από εκείνους που εσφαλμένα πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι. Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους κατώτερούς τους», όπως και του Δημοσθένη «Τοις ελευθέροις μεγίστη ανάγκη η υπέρ των πραγμάτων αισχύνη. (είναι επιβεβλημένο οι ελεύθεροι να έχουν συναίσθηση ευθύνης για τα πολιτικά πράγματα) γιατί με την στάση σου όπως και πολλών άλλων σύμφωνα με τον Αντισθένη «Τα κράτη καταστρέφονται όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους σπουδαίους από τους ασήμαντους. Και σήμερα αυτό συνέβη στην Ελλάδα, ψηφίζατε και ψηφίζετε (δεν τους ψήφιζα) ασήμαντους καιροσκόπους και τυχοδιώκτες για να σας κυβερνήσουν που κατέστρεψαν την Ελλάδα. (συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/5/13 13:19

      (συνέχεια) Να λυπάσαι τον εαυτούλη σου που δεν συμμετέχεις στα κοινά με μια καταγγελία, έστω και με μια ανάρτηση για τα κακώς κείμενα (προφανώς για σένα ΟΛΑ είναι τέλεια στην χώρα αυτή) όπως κάνουν συμπολίτες σου μήπως και διορθωθούν κάποια από αυτά. Μήπως είδες σήμερα μια ανάρτηση για την στάση απέναντι από το ΙΚΑ? Η ίδια ανάρτηση έχει δημοσιευθεί πολλές φορές (και από μένα) για να έχεις και εσυ μια καλύτερη ζωή και όχι να είσαι μόνο στον κόσμο της μουσικούλας σου και να τα βρίσκεις έτοιμα. Δες πόσες αναρτήσεις καθημερινά κατακλύζουν το μπογκ αυτό από ΕΝΕΡΓΟΥΣ πολίτες και όχι ΠΑΘΗΤΙΚΟΥΣ σαν και σένα. Μην τους «λυπάσαι» λοιπόν που ασχολούνται αλλά χειροκρότα τους ακόμα και αν κατά την γνώμη σου έχουν άδικο. Αυτοί τουλάχιστον «παλεύουν» και μπράβο τους για ένα καλύτερο αύριο. Για πήγαινε λοιπόν στην στάση αυτή να δεις τα σκουπίδια, τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια και τις τριτοκοσμικές καταστάσεις εκεί και περίμενε το λεωφορείο!!! Αν είσαι τυχερή ίσως περάσει με 5-10 λεπτά μόνο καθυστέρηση. Μπορεί και να μην περάσει καθόλου. Για αυτή την ΣΥΝΕΠΕΙΑ πολεμάω και για σένα και λυπάμαι που η μόρφωσή σου δεν σου επιτρέπει να το καταλάβεις και όταν αυτά τα απλά πράγματα σε άλλες χώρες είναι αυτονόητα σε μας είναι ακόμα ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ.
      Και τέλος, για το «μας λυπάσαι» και το «ανικανότητα να παραμένουμε στο θέμα» (??????) (περίεργα Ελληνικά αλήθεια, μάλλον «ικανότητα» ταιριάζει παρά το αντίθετο) σου ανταποδίδω την ρήση του Πλάτωνα «Δεν θα πρέπει να νοιαζόμαστε τόσο πολύ τι θα πει ο κόσμος για μας αλλά εκείνος που έχει καλή γνώση για τα δίκαια και άδικα». Αντε λοιπόν κοπελίτσα μου γιατί από ότι είδα είστε όλες πολύ νέες ακόμα, εγώ είμαι παππούς σας στην ηλικία και δεν «ξεβολεύτηκα» όπως είπε κάποια ανώνυμη Νίτσα, αλλά συνταξιοδοτήθηκα κανονικά έχοντας πληρώσει 17.500 ένσημα στο ΙΚΑ. Σου λέει τίποτα αυτό? Ορφανίδης

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος22/5/13 23:52

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ
    ΓΙΑ ΑΡΧΙΜΟΥΣΙΚΟ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗ ΤΖΕΠΙ.
    ΟΤΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ.
    ΔΙΑΚΟΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/5/13 12:46

    ΔΟΠΑΡ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
    Ο ΟΡΑΦΝΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΜΑΣΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ!!!
    ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝΕ, ΤΑ ΕΠΕΡΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
    Ο ΔΙΑΚΟΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΓΕΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΡΦΑΝΙΔΙΔΕΣ,ΜΑΚΑΡΟΥΝΕΣ,ΑΤΤΙΤΙΔΕΣ ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/13 14:03

      Ελληνάρες μου πατριωτάρες μου, μιζαδόροι και κομπιναδόροι, αρχισε το ξεπούλημα της Ελλάδας. Υπομονή....Πειραιάς, Τρενοσέ, ΟΤΕ, Ελ. Βενιζέλος, ορυχεία χρυσού στην Χαλκιδική, έπονται ΔΕΗ, ΔΕΥΑΡ, λιμάνια, αεροδρόμια, μαρίνες, οικόπεδα, το Γκολφ Αφάντου, Πρασονήσι........... υπομονή μαζί εξακολουθούμε να τα τρώμε...... να δούμε ως πότε όμως.... μας πήραν χαμπάρι. Ε ρε Φούχτελ που σας χρειάζεται!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/5/13 15:36

      ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΓΕΤΗΣ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΤ ΑΦΑΝΤΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΚΟΝΟΜΙΣΕ ΚΑΤΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ GOMEN ΚΙ. ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΙ ΣΧΕΣΕΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ Τ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΑΦΑΝΤΕΝΟΥ. ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΚΑΡΟΥΝΑΣ ΑΤΤΙΤΗΣ ΠΟΥ Σ ΕΧΟΥΝ ΒΛΑΨΕΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΟΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΕΞΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΔΟΠΑΡ. ΡΕ ΠΑΡΤΟΥΖΟΚΑΒΑΛΑΡΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ? ΒΑΖΕΛΙΝΑΤΟΙ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/5/13 14:55

      Κόρακος εξελεύσεται «κρα».

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος23/5/13 15:49

    Ο Διακοσταματιου ειναι ΠΑΣΟΚ αρα ειναι στο κομμα του μνημονιου. Ο Διακοσταματιου αυτος σε οδηγει μολις φτασεις στ Αφαντου και ο δρομος απο τις μαλακιες του μεγαλου ηγετη του ΔΟΠΑΡ δεν εχει τελιωσει.Μημως φαγανε καποιοι αλλοι και οχι ο Ορφανιδης. Παντως ο νεος πεθερος του Διακοσταματιου στη Φιλαρμονικη εφαγε το καταπετασμα
    Απο μουσικος αρχισκραπας.Καταλαβες γιουσουφοπουστρακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/5/13 19:25

    Προς 23/5/13 , 5:12

    Σύνταγμα της Ελλάδας
    Άρθρο 1
    παρ.1: "Το Πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία"

    ερμηνεία:
    "προεδρευομένη":το συνταγματικό πολίτευμα στο οποίο ο ανώτατος άρχοντας είναι αιρετός
    "κοινοβουλευτική":που ανήκει ή που αναφέρεται στο κοινοβούλιο
    "δημοκρατία": πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών----
    ----αφορούν το πολίτευμα της χώρας μας

    "κοινοβουλευτισμός" (δεν υπάρχει ο όρος στο ελληνικό Σύνταγμα): πολιτικό σύστημα στο οποίο η κυβέρνηση στηρίζεται στην πλειοψηφία του κοινοβουλίου από το οποίο παίρνει και ψήφο εμπιστοσύνης.---αφορά μόνο τη διαδικασία ανάδειξης κυβέρνησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/5/13 15:42

      Σε αυτό δεν διαφωνώ αν και κορυφαίοι πανεπιστημιακοί διαφωνούν με το επίθετο που κολλάμε στην λέξη δημοκρατία όπως "βασιλευομένη, Προεδρευόμενη, κοινοβουλευτική" κτλ καθώς η λέξη "δημοκρατία" πρέπει να χρησιμοποιείται σκέτη χωρίς παρελκόμενα όπως τονίζει και ο Αριστοτέλης "Ου γαρ ο δικαστής, ουδ’ ο βουλευτής, ουδ’ ο εκκλησιαστής άρχων εστί, αλλά το δικαστήριον, η βουλή και ο δήμος". Απλώς πήραμε εναν αρχαίο θεσμό με εντελώς διαφορετική διαδικασία εκλογών και της προσθέσαμε και κάποια άλλα επίθετα για να την φέρουμε στα μέτρα του πολιτεύματός μας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/5/13 15:58

      "δημοκρατία": πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών-- και πες μου τώρα αν αυτό ισχύει σήμερα στην πραγματικότητα στην λήψη αποφάσεων στο πολίτευμά μας. Για παράδειγμα τα μνημόνια, όπου ένα άτομο υπέγραψε χωρίς να τα διαβάσει, οι διάφοροι νόμοι που ψηφίζονται από μια χούφτα ανθρώπων (θα μου πεις αντιπροσώπων μας που αποφασίζουν όμως "ερήμην" μας) χωρίς να μας ρωτήσουν καν και χωρίς να έχουμε το δικαίωμα Βέτο! (εδώ είναι λεπτό το θέμα). Για δες τι γίνεται στην Ελβετία με τα δημοψηφίσματα κάθε λίγο και λιγάκι!!! Είναι πολλοί αυτοί που προτιμούν την λέξη κοινοβουλευτισμός καθώς η ουσία της λέξης "λαϊκή κυριαρχία" έχει καταργηθεί στην ουσία και μετακυληθεί στους βουλευτές-αντιπροσώπους.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος23/5/13 23:04

    Δεν πάτε να κάνετε ένα κρύο ντους χαλβαδοσαχλαμάριδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/13 23:10

      Το καλύτερο το χάσαμε. τι θέλουμε συμφωνική ορχήστρα.
      Το καλύτερο είναι να μας κάνει ο Διακοσταματίου αναμαράσταση
      με τη φάση και μετά το ξύλου που έφαγε από τον Φωωωωωωωτηηηηηηηηηη

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος26/5/13 13:45

    ΑΦΑΝΤΕΝΕ ΔΙΑΚΟΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΖΕΠΗ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΑΓΓΕΛΑΚΟ.ΣΑΡΕΣΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΛΙΟΜΠΟΥΦΟ ΣΚΡΑΠΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΟΥ ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ. ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ ΡΗΜΑΞΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΤΕ. ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. Ο ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ Ο ΜΑΚΑΡΟΥΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΤΤΙΤΗΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ. ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΟΠΑΡ ΚΑΙ ΤΑ 50.000 ΕΥΡΩ ΔΩΣΤΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΑΛΗΤΕΣ



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *