ροή ειδήσεων

ΤΙΜΕ: Η γενιά του 'Εγώ, εγώ, εγώ'

Aίσθηση έχει προκαλέσει το νέο τεύχος του περιοδικού ΤΙΜΕ, με αποτέλεσμα να σχολιάζεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης...
Το βρετανικό περιοδικό παρουσιάζει μια έφηβη να βρίσκεται ξαπλωμένη και να φωτογραφίζει τον εαυτό της με smart phone. Ο εμφατικός τίτλος; «Η γενιά του “Εγώ, εγώ, εγώ”: Είναι τεμπέληδες, νάρκισσοι και ζουν ακόμη με τους γονείς τους. Κι, όμως, θα μας σώσουν»!

Όπως τονίζει εντός της έκδοσης το περιοδικό, «δεν έχουν υψηλούς στόχους, δεν θέλουν να παντρευτούν, δεν κάνουν μακροχρόνιες σχέσεις, απατούν τον σύντροφο τους, δεν θέλουν παιδιά».

«Κι, όμως, θα μας σώσουν» συμπληρώνει και εξηγεί το ΤΙΜΕ: «Η γενιά αυτή θα χρειαστεί να 'τακτοποιήσει' το χάος που άφησαν οι γονείς και οι παππούδες τους»…

Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *