ροή ειδήσεων

60.000 παιδιά εκτός παιδικών σταθμών - Επιστολή μητέρας

Τον αριθμό - ρεκόρ των 60.000 αναμένεται να φτάσουν κατά το σχολικό έτος 2013 - 2014 τα βρέφη και τα νήπια που θα αποκλειστούν από τους παιδικούς σταθμούς της χώρας... εξαιτίας της υιοθέτησης αυστηρών εισοδηματικών κριτηρίων για την δωρεάν εγγραφή των ελληνόπουλων στους παιδικούς σταθμούς.

Το επιδοτούμενο μέσω ΕΣΠΑ πρόγραμμα προβλέπει για φέτος τη δωρεάν φιλοξενία συνολικά 60.000 παιδιών, καθώς έχουν εξασφαλιστεί 150 εκατομμύρια. ευρώ, ωστόσο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ίδιου του Υπουργείου Εργασίας, οι αιτήσεις αναμένεται να φτάσουν τις 120.000, κάτι που σημαίνει ότι δεκάδες χιλιάδες παιδιά θα μείνουν εκτός παιδικών σταθμών λόγω ελλιπούς χρηματοδότησης.

Επιπλέον, τα κριτήρια για φέτος θα είναι ιδιαίτερα αυστηρά για τις οικογένειες καθώς το ετήσιο εισόδημα τους θα πρέπει να είναι στις 30.000 ευρώ από τις 40.000 που ίσχυε πέρυσι. Μάλιστα αυτή η απόφαση αφορά τα εισοδήματα του 2011 και όχι του 2012, μη λαμβάνοντας έτσι τον αρνητικό αντίκτυπο που είχε η κρίση στο εισόδημα πολλών ελληνικών οικογενειών.

Για το εν λόγω ζήτημα, το bloggerstv έλαβε επιστολή μητέρας την οποία και δημοσιεύει.

ΠΡΟΣ Ε.Ε.Τ.Α.Α. - ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ 2013-2014

Υπ΄όψιν Κας Μπαλωτή

Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονό μου για την απόφασή σας να συμπεριλάβετε στην αίτηση για τους παιδικούς σταθμούς το εκκαθαριστικό σημείωμα του 2012 και το όριο των 30.000€ για το οικογενειακό εισόδημα και την αγωνία μου για την τύχη των παιδιών μου για την επόμενη σχολική χρονιά.

Είμαι μητέρα δύο παιδιών, ενός κοριτσιού 4,5 ετών κι ενός αγοριού 2 ετών. Κατοικώ μόνιμα στο Μελίσσι, ένα χωριό κοντά στο Ξυλόκαστρο Κορινθίας κι εργάζομαι με σύμβαση αορίστου χρόνου στο εργοστάσιο Landis+Gyr στον Ισθμό, όπου δουλεύω με βάρδιες, συνήθως πρωινή (06.00-14.00). Ο σύζυγος μου εργάζεται σε δημοτική επιχείρηση του Δήμου Ξυλοκάστρου με σύμβαση ορισμένου χρόνου και ωράριο: 07.30-15.00, επίσης είναι ΑΜΕΑ με ποσοστό αναπηρίας 67%. Σε καθημερινή βάση επιστρέφουμε και οι δύο στο σπίτι μετά τις 15.00.

Επίσης στο Ξυλόκαστρο δεν υπάρχει δημόσιος βρεφονηπιακός σταθμός και το Προ-νήπιο του Μελισσίου δεν διαθέτει ολοήμερο πρόγραμμα. Κατά συνέπεια δεν έχω που να αφήσω τα παιδιά μου και δεν ξέρω πως μπορεί να επιτευχθεί η εναρμόνιση επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής μου.

Με τον ιδιωτικό σταθμό ΄΄ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ΄΄ είχα δώσει λύση στη φύλαξη και εποικοδομητική απασχόληση της κόρης μου. Ήθελα με την ευκαιρία να σας επισημάνω πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από τον τρόπο που διαπαιδαγωγούν, ασχολούνται, νοιάζονται γι΄αυτήν, την μεταφέρουν με ασφάλεια και ήλπιζα πως το ίδιο θα συνέβαινε και φέτος (η κόρη μου είναι επιδοτούμενη για δεύτερη χρονιά με το πρόγραμμα).

Το παράπονό μου είναι το εξής: Γιατί πρέπει να καταθέσω το εκκαθαριστικό σημείωμα του 2012 (για εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2011 όπου δεν είχαμε υποστεί ιδιαίτερες μειώσεις στο οικογενειακό εισόδημα) για το σχολικό έτος 2013-2014; Θα ήταν προτιμότερο να ζητούσατε το εκκαθαριστικό σημείωμα του 2013 όπως αρχικά είχατε περιγράψει στη διαβούλευση της προκήρυξης. Φέτος όλοι καταθέτουν τις φορολογικές τους δηλώσεις με ηλεκτρονικό τρόπο και το αργότερο σε 3 ημέρες έχει γίνει η εκκαθάριση, για ποιο λόγο λοιπόν να μην ζητηθεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του 2013; Γιατί νιώθω αδικημένη, πως τιμωρούμαι που για 1.000€ ξεπερνώ το όριο των 30.000€;

Είμαστε δυστυχώς και οι δύο γονείς μισθωτοί και δηλώνουμε και το τελευταίο € των εισοδημάτων μας σε αντίθεση με άλλους συμπολίτες μας, άλλων επαγγελμάτων, που δηλώνουν λιγότερα των πραγματικών εισοδημάτων τους. Γιατί να θεωρούνται αυτοί προνομιούχοι κάνοντας χρήση διαφόρων κρατικών και κοινοτικών προγραμμάτων;

Νιώθω αδικία και απογοήτευση, βρίσκομαι πραγματικά σε αδιέξοδο όσον αφορά την φροντίδα των παιδιών μου για την επόμενη σχολική χρονιά, μην έχοντας κάλυψη από το κράτος, μην έχοντας κοντά τις γιαγιάδες (η μια μόνιμη κάτοικος Λαυρίου Αττικής και η άλλη Πελλήνης Κορινθίας) και αδυνατώντας να πληρώσω κάποια γυναίκα για να τα προσέχει τις ώρες που λείπω από το σπίτι.

Θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων αν αυξάνατε το όριο του οικογενειακού εισοδήματος ή ζητούσατε να επιλέξουμε το εκκαθαριστικό σημείωμα του οικονομικού έτους 2012 ή 2013 (όπως είχε συμβεί και πέρυσι).

Επίσης θα το εκτιμούσα αν εξετάζατε την περίπτωση μου μεμονωμένα, αξιολογώντας όλα τα στοιχεία και τις ιδιαιτερότητες.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Λουκά Γεωργία

bloggers-tv.gr

Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *