ροή ειδήσεων

Ροδίτης σε απόγνωση... άνεργος και φορολογούμενος!

Στην Φορολογική μου δήλωση έβαλα ΜΗΔΕΝΙΚΟ εισόδημα γιατί ήμουν Άνεργος πάνω από 1 χρόνο (10-10-2011 έως 13-05-2014 και δεν είχα καθόλου εισόδημα... έχω ένα διαμέρισμα στα 54 τετραγωνικά και πλήρωνα χαράτσι και από πάνω έχω, τρία παιδιά που τα έστειλα στο εξωτερικό με την μάνα τους γιατί δεν είχα να τα ζήσω, ήμουν άνεργος ανασφάλιστος και ζούσα με δανεικά από τα αδέρφια μου (καλά να είναι) το 2013 Μάιος έπιασα επιτέλους δουλειά και κατάφερα να τους δώσω τα λεφτά τους πίσω αλλά το γεγονός είναι ότι το εκκαθαριστικό μου ήρθε και μου έχουν ένα τεκμαρτό εισόδημα στις 5.120,00 , με λίγα λόγια πρέπει να τούς δώσω και 201,50 ευρώ επειδή ήμουν άνεργος και ανασφάλιστος , ούτε η πρόνοια (πήγα το 2012) δεν με βοήθησε γιατί μου είπαν ότι το 2010 είχα ένα εισόδημα 7350 και με ένα τώρα ανήλικο παιδί δεν δικαιούμαι κάποια βοήθεια, αλλά το 2010 είχα 2 ανήλικα παιδιά αλλά αυτό δεν τους ένοιαζε απλός μετράνε τα ανήλικα παιδιά που έχεις τώρα με το ποσό που έβγαλες τότε, δεν το έχω ξαναδεί ποτέ στην ζωή μου αυτού του είδους σύστημα, και η ερώτηση μου είναι πως μπορούνε να με φορολογούν για λεφτά που ΔΕΝ έβγαλα? και μάλιστα να τους χρωστάω κιόλας.


Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος28/10/13 22:10

    Φιλε μου όσο κάθεσαι να κλαις την μοίρα σου στο internet (όχι μονο εσύ) και δεν ξεσηκωνόμαστε ΟΛΟΙ τότε θα αφοδεύουν οι πολιτικοί στη ψυχή σου και στη ζωή σου, θέλοντας και μη. Αυτό φυσικά ισχύει για όλους. Μονο οι άνεργοι να ξεσηκωθούν, δεν θα ξέρουν από που να φύγουν οι εμετικοί πολιτικοί. Το όνειρο όλων μας είναι να ξεσηκωθούμε οι πάντες σύσσωμοι, και όχι με ομαδούλες του κ..λου και των πολιτικών συμφερόντων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/10/13 02:08

    ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΣ ,ΤΩΡΑ ΜΥΞΟΚΛΑΨΕ ,ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/10/13 06:32

    ΖΟΎΜΕ ΣΕ ΈΝΑ ΑΠΡΌΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΧΘΡΙΚΌ ΚΡΆΤΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΏΝ!!!! Κρίμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/10/13 07:16

    ολα ειναι μια χαρα,υπαρχουν και χειροτερα,και παραπονιεστε και απο πανω, αντε πια κλαψοκωληδες,εαν πεινατε ενα καλαμιδι και για ψαρεμα ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/13 10:56

      Ελπίζω να το λες για πλάκα ειδάλως είσαι βολεμένος του κερατά, η κανα πλουσιόπαιδο.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος29/10/13 09:07

    Φίλε καταλαβαίνω απόλυτα την κατάστασή σου, η οποία αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων.
    Σύμφωνα όμως με τα δεδομένα (κοινά για όλους μας) που αναφέρεις (από ανεργία σε ημιαπασχόληση και ξανά σε ανεργία, δανεικά κ.τ.λ.) προκύπτει ένα μεγάλο ερώτημα που αφορά όχι μόνο εσένα, αλλά όλους όσους βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση και σκοτείνιασε ο ουρανός στα μάτια τους όταν το κράτος τους ζήτησε να δώσουν κάτι που δεν έχουν, απλά και μόνο επειδή δεν θέλει να το πάρει από αυτούς που το έχουν.
    Το ερώτημα λοιπόν προς όλους είναι:
    ΠΟΣΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/10/13 09:13

    ti na po kai ego 2 xronia anergos meno me tous goneis mou xoris epidoma anergias exo amaksi apo to 2000 1400cc kai mou irte eforia 200 eyro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/10/13 11:42

    AΝΩΝΥΜΟΙ 02:18, 07:16 ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ .... ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *