ροή ειδήσεων

ΑΠΟΓΝΩΣΗ: ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΕΗ ...ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...

Αναγνώστης:
Καταντάει ανέκδοτο πια, η κατάσταση που ζουμε...!!! Μια τετοια λοιπον έζησα κι εγω σήμερα γυρνώντας στο σπιτι το μεσημέρι..... ανακαλύπτοντας οτι δεν εχω ρευμα και οχι γιατι ειχε διακοπή αλλα λόγω χρεους...!!!!! Το εκοψαν σε μενα που καθε μηνα ανελλιπώς πηγαίνω και καταθέτω και με το παραπάνω καθε δόση απο τον διακανονισμό που εχω κανει....!!! Παιρνω τηλέφωνο ενα νούμερο που αναγράφεται στον λογαριασμό της ΔΕΗ και για ΠΡΩΤΗ φορα το σήκωσαν με την πρωτη, αφου τρόμαξα και ρώτησα αν πηρα σωστα. Δεν ειμαι αρμόδιος εγω, λεει, ...απευθυνθείτε εκει που πληρώνεται τον λογαριασμό...που λεω εγω στην ΔΕΗ ? Και εσεις τι ειστε? Αλλη εταιρεία λεει. Τον ευχαρίστησα για την ''εξυπηρετηση'' και περιμένω μεχρι αύριο το πρωι 15 ωρες περίπου χωρις ρεύμα ενω ειναι πληρωμένο, για να παω στην αρμόδια υπηρεσία που δεν λέγεται ΔΕΗ αλλα δεν ξερω πως λεγεται ,για να μου συνδέσουν ευελπιστώ δηλαδή το ηδη πληρωμενο ρευμα και να μου εξηγήσουν ( εδω μπορούμε να γελάσουμε ολοι μαζι) γιατι εγινε αυτο και εζησε μια οικογένεια αυτην την ελεεινη κατάσταση που λεγεται κατάντια και ποιος ευθύνεται γι ολα αυτα ....

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/10/13 21:24

    Δικαιούσαι αποζημείωση. Ψάξε να δεις πόσα!!! Ακόμα και να χρωστάς, πάλι δικαιούσαι αποζημείωση αν σου το κόψουν νομίζω.. Υπάρχουν λέει αιτήσεις εκεί. Ρώτα κάποιον που ξέρει σίγουρα και μην τα χάσεις, αφού αυτοί δε θα σου τα χάριζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/10/13 08:52

    Η ΒΛΑΚΕΊΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΊΟ ΤΗΣ ΑΚΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *