ροή ειδήσεων

Εξομολόγηση που σοκάρει από θύμα του ανεμοστρόβιλου της Ρόδου!

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΥ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ!

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα στο νησί της Ρόδου άρχισαν από τις 04:00 τα ξημερώματα… Ενώ, δεν άργησε να χτυπήσει και ο δεύτερος καταστροφικός ανεμοστρόβιλος (να θυμίσουμε πώς πέρυσι το καλοκαίρι είχε χτυπήσει ο πρώτος.. καταστρέφοντας ένα εστιατόριο) και να αφήσει εικόνες από πεσμένα δέντρα στη μέση του δρόμου, πλημμυρισμένα υπόγεια σπιτιών και επιχειρήσεων , πλημμυρισμένους κεντρικούς δρόμους...



Οι ζημιές δεν σταμάτησαν εκεί, αφού παραλίγο να θρηνήσουμε θύματα..

Το apospasma.gr μίλησε με την Μόρφη Καννάη θύμα του ανεμοστρόβιλου και μας περιέγραψε τις συγκλονιστικές στιγμές που έζησε!



«Σήμερα, νωρίς το πρωί, γύρω στις 8 επέστρεφα από την πόλη της Ρόδου που είχα πάει να αφήσω την κόρη μου στο σχολείο. Κατευθυνόμενη για το σπίτι μου, που είναι στην Ιαλυσό, βλέπω ξαφνικά μπροστά μου ,φύλλα και χώματα να γίνονται μια μάζα και να σηκώνονται στον αέρα! Αμέσως κατάλαβα ότι πρόκειται για ανεμοστρόβιλο.. Ήταν τρομακτικό!!! Δημιουργήθηκε αυτή η «σβούρα» που βλέπουμε στις ταινίες και το ύψος του ήταν όσο το μέγεθος ενός 10όροφου κτιρίου!»

Με φόβο για το τι επρόκειτο να ακολουθήσει, ακινητοποίησε για καλή της τύχη το αυτοκίνητο κάτι που έκαναν αναγκαστικά και οι οδηγοί των υπολοίπων που βρισκότανε πίσω της, δημιουργώντας ουρά. Από την απέναντι πλευρά τα οχήματα αναποδογύριζαν προς την πλευρά της θάλασσας, ενώ την ίδια στιγμή η Μόρφη Καννάη ζούσε τον δικό της γολγοθά, με ρίσκο να χάσει την ζωή της, τον οποίο και μας εξομολογείτε!



«Όταν το δικό μου αυτοκίνητο παρασύρθηκε από τον ανεμοστρόβιλο κουνιόταν πέρα δώθε σαν τρελό.. Έσπασε η πόρτα του οδηγού και τα τζάμια.. εκείνη την στιγμή φοβήθηκα πάρα πολύ, ασυνείδητα έσκυψα στη θέση του συνοδηγού κλείνοντας τα μάτια μου.. άκουγα τα κλαδιά των δέντρων να πέφτουν στο αυτοκίνητο και όλο αυτό κράτησε γύρω στα 2 λεπτά»

Όταν σταμάτησε ο ανεμοστρόβιλος έπιασε μια δυνατή βροχή η οποία κράτησε πολύ ώρα, η Μόρφη Καννάη μαζί με τα υπόλοιπα θύματα αυτής της καταστροφής περίμεναν αβοήθητοι να σταματήσει για να μπορέσει να έρθει η πυροσβεστική!

«Δεν θα ξεχάσω αυτό που μου είπε ο πυροσβέστης, “Είναι τραγικό αυτό που σας συνέβη, σε μία αντίστοιχη περίπτωση η κοπέλα δεν θυμόταν καν το όνομα της”. Εγώ ευτυχώς τραυματίστηκα ελαφριά στο αυτί και λίγο στο αριστερό μου μάτι από τα θρύψαλα τα τζαμιών. «Δόξα το θεό να λέμε», αυτό έχω μόνο να πώ..


Parapona-Rodou

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *