ροή ειδήσεων

ΣΟΚ στην ΚΩ: Άγνωστο πρόσωπο εμφανίστηκε σε φωτογραφία! [ΦΩΤΟ]

Χθες ένας συμπολίτης μας απο την Κω ανέβασε στο facebook μια φωτογραφία που έβγαλε μαζί με τον γιο του σε σινεμά του νησιού. Ο Αχμέτ Γιαρέμ κρεοπώλης στο επάγγελμα, έκπληκτος είδε ένα τρομαχτικό πρόσωπο που εμφανίζεται απο πίσω του στη φωτογραφία.
Όπως ο ίδιος δηλώνει...
κατηγορηματικά στην αίθουσα δεν υπήρχε κανένας άλλος.

"Γεια σας, δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση με ανεξήγητα μεταφυσικά φαινόμενα η κάτι τέτοιο…. αλλά δείτε είναι μια πρόσφατη φωτογραφία που είμαι με τον γιο μου στο σινεμά.
Όπως κοιτάς αριστερά μου (προς το σβέρκο μου) θα δείτε οτι διακρίνεται ένα άγνωστο πρόσωπο.. θυμάμαι καλά οτι ήμασταν μόνοι εκεί και δεν είχε κανέναν άλλον..

Τελοσπαντων δεν ξέρω τι είναι αλλα ούτε ψεύτικο είναι ούτε φωτομοντάζ, απλά και εγώ τυχαία το παρατήρησα…

(Ούτε και το πρόσωπο που έβγαλε τη φωτογραφία είχε δει άλλο πρόσωπο πίσω μας)"

Δείτε τις φωτογραφίες:










Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/10/13 23:32

    trexontas file mou, TREXONTAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/10/13 23:39

    Κι εμενα αν εβλεπε η γυναικα μου τη φωτογραφια και διεκρινε την γκομενα μου απο πισω ,κι εγω αυτο θα ελεγα.ΦΑΝΤΑΣΜΑ ειναι.Βρες κατι αλλο φιλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/10/13 09:59

    έτσι είναι τα πραγματικά 3D cinema ....γατάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/10/13 14:52

    χαχαχα φαντασμα ειναι βρε αλλα φορεσε και τα ειδικα γυαλια γιατι ειναι πολυ προχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/10/13 07:03

    Αφού ήσασταν μόνοι σας(Όπως λέει ο ίδιος) τη φώτο ποιος σας την έβγαλε;;Η μήπως έχει κ άλλα φαντάσματα;;!!εεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *