ροή ειδήσεων

Απάτη του δήμου Ρόδου με κλίσεις της δημοτικής αστυνομίας

Αναγνώστης:
Πριν 5 χρόνια μου είχε κόψει κλίση η δημοτική αστυνομία για παράνομο παρκάρισμα συγκεκριμένα το. εγώ αυτή την κλίση δεν την βρήκα στο αμάξι μου... με αποτέλεσμα τότε το 2007 να μην την πληρώσω
το 2012 το Δεκέμβριο μου έρχεται επιστολή από το δήμο ρόδου τμήμα εσόδων που έλεγε ότι έχω μια κλίση του 2007 με αριθμό κλήσης και αν περάσετε σε 10 μέρες από 80 euro πληρώνεται τα μισά δηλαδή 40euro
πάω και εγώ μέσα σε 10 μέρες και το πληρώνω 40euro μου κόβουν κανονικά απόδειξη με όλα τα στοιχεία τις κλήσης κτλ
και τώρα πριν λίγες μέρες μου έρχεται ένα αντίγραφο κλήσης που λέει να πληρώσω την κλίση με τον ίδιο αριθμό κλήσης το ποσό τον 40euro.
Δεν μπορεί λέω το έχω πλήρωση και παο να ρωτήσω στο αρμόδιο γραφείο το γιατί? και μου λένε το εξής απίστευτο:
Ότι μαζεύτηκε το συμβούλιο η τέλος παντων κάποιοι υπεύθυνοι και κρίνανε ότι η έκπτωση του 50% είναι παράνομη και πρέπει να πληρώσετε όλο το ποσό τα 80euro, και τους λέω γιατί μου το λέτε μετά από ένα χρόνο και δεν μου είπατε από τότε να πληρώσω όλο το ποσό αλλά μου είπατε ότι αν έρθω μέσα σε δέκα μέρες πληρώνω τα μισά!
Και η ειρωνεία είναι ότι υπάρχουν άλλοι πουν έχουν πολλές κλήσης δημοτικής αστυνομίας που δεν τα έχουν πλήρωση και δεν τους έχουν στήλη ειδοποίηση ενώ εγώ το κορόιδο που πλήρωσα μου ζητάνε άλλα τόσα!
Δεν ξέρω τι να πω, πάντως εγώ το θεωρώ ΑΠΑΤΗ!

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος25/11/13 18:21

    ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ. ΤΩΡΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ. ΣΤΟ ΡΟΔΙΝΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΕΞΟΥΑΛ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ 200.000 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑΚΙΑ. ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ. ΟΠΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/11/13 18:32

    Απο τα τρια το μακρυτερο.Και αυτο πολυ τους ειναι.Οποιος παει και πληρωσει ή πολυ χεστης ειναι ή του περισευουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/11/13 19:03

    ma giati vre paidia den ta plironete auta ta lefta pigainoun se dromous gefyres pezodromia!!!!!!!! AAAAAARE XRISI AUGI POU SA XREIAZETE xasate ta lefta to kalokairi apo ta parking ton touriston kai thelete twra na plirosoume emeis ta spasmena!!!!!!!!! ftiaxte prota dromous kai parking kai 80 alla 180 ma donoume zwaaa alla poio zwa eimaste emeis pou sas psifisame!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/11/13 19:18

    Παιδιά εγώ την έστειλα την επιστολή και μάλιστα όχι ως ανώνυμος αλλα με όνομα και επώνυμο και αν θέλουν λεφτά στο δήμο ας πάρουν τα 16 εκατομμύρια που χρωστάει το καζίνο ρόδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/11/13 20:04

    Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/11/13 20:20

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΩΤΗ: Η Κλήση γράφεται με ''η''. αλλιώς μιλάμε για κλίση...πόσο γέρνει..η γέφυρα. βλέπε Παστίδα.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Οι κλήσεις των Δήμων όλοι μου λένε είναι παράνομες, δεν πάνε στην εφορία. Μην τις πληρώνετε, αφού έργα δεν γίνονται ούτως ή άλλως αλλά ούτε και αρμοδιότητα έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/11/13 22:01

    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ...ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ 7 ΜΕ 10..ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ? ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ? ΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΠΟΥ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑ ΤΟΥΣ? ΜΗΠΩΣ ΠΑΝΕ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ? ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος25/11/13 22:02

    Επισης κλιση ρηματων κ ουσιαστικων, ασε φιλε μου διαβαζοντας τα σχολια στα" Παραπονα Ροδου" θα ξεχασουμε οχι μονο την ορθογραφια, αλλα και την ιδια μας τη γλωσσα!!!!!!!!!!

    Μην πληρωνετε τις κλησεις, φτανει πια με την κοροιδια του Δημου, το ιδιο συνεβη και σε μενα, δεχτηκα ξανα την ηδη πληρωμενη παραβαση κ η πρωτη μου κινηση ηταν να την πεταξω στα σκουπιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κώστας25/11/13 22:14

    Ακόμα πληρώνεται σε κατοχική κυβέρνηση ? Μέχρι και ΧΑΡΑΤΣΙ βάφτισαν το φόρο ακινήτων, πόσο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ποια ΠΟΣΟΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *