ροή ειδήσεων

ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ «Ρίχνουν άδεια μήπως πιάσουν γεμάτα» οι εισπρακτικές εταιρείες - ΒΙΝΤΕΟ

Τηλεφωνούν ακόμη και σε ανθρώπους που δεν έχουν οφειλές προς τις τράπεζες, με τη λογική ότι ...
ίσως φοβηθούν και αρχίσουν να πληρώνουν αυτά που δεν.... χρωστάνε.

Ο λόγος για τις εισπρακτικές εταιρείες, οι οποίες έχουν πια αρχίσει να χρησιμοποιούν περίεργες μεθόδους.

Καταγγελία στο newpost.gr είναι αποκαλυπτική της νέας τους πρακτικής: Τηλεφωνούν σε κάποιον που δεν χρωστάει, ζητούν κάποιον άλλον, αναγνωρίζουν ότι έκαναν λάθος, συνεχίζουν όμως να τηλεφωνούν τρομοκρατώντας ανυποψίαστους ανθρώπους.

Όπως λέει η Ελευθερία Μ., πριν από δεκαπέντε μέρες έλαβε στο κινητό της τηλέφωνο κλήση από μια τέτοια εταιρεία:

«Ζήτησαν μια κυρία Ελευθερία με άλλο επίθετο. Τους είπα ότι πρόκειται για λάθος. Μου είπαν ότι τηλεφωνούν από δικηγορικό γραφείο για την τακτοποίηση κάποιας οφειλής. Τους επανέλαβα ότι έχουν κάνει λάθος και το έκλεισαν».

Μια εβδομάδα αργότερα, τηλεφώνησαν ξανά. Αυτήν την φορά στο σταθερό τηλέφωνο της εταιρείας στην οποία εργάζεται!

«Με πήραν στο γραφείο σε τηλέφωνο που ανήκει στην εταιρεία όπου είμαι απλή υπάλληλος. Ξαναζήτησαν την κυρία Ελευθερία με άλλο επίθετο. Τους ρώτησα που βρήκαν αυτό το τηλέφωνο. Μου είπαν πως αυτό το τηλέφωνο τους έχει δοθεί και με διαβεβαίωσαν πως δεν έχουν το κινητό μου, μου ζήτησαν όμως τον αριθμό του κινητού μου για να το διασταυρώσουν»!

Όσο σουρεαλιστικό κι αν ακούγεται είναι αληθινό.

Η κυρία Ελευθερία Μ. δηλώνει τρομοκρατημένη:

«Πώς γίνεται να μην αναζητούν εμένα, να έχουν όμως στη διάθεσή τους όλα τα τηλέφωνα που σχετίζονται με εμένα, ακόμη και αυτά που δεν είναι στο όνομά μου»; αναρωτιέται.





Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/12/13 15:31

    και εμένα πριν 1 μήνα , στο κινητό και ζητούσαν ένα άλλο όνομα, ε μια δυο τρεις , στην τέταρτη , λέω οκ εγώ είμαι τί θέλετε ;και να ξέρετε ότι ηχογραφείται η κλήση σας ( έβαλα ειδικό πρόγραμμα στο κινητό δωρεαν) ! Μουγκα, δεν με ξαναενοχλησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *