ροή ειδήσεων

Χαρίζεται η Μπέλα

Το όνομά μου είναι Μπέλα (ή όπως αλλιώς θέλουν να με ονομάσουν οι νέοι μου γονείς). Είμαι περίπου 3,5 μηνών και είμαι ένα ημίαιμο σκυλάκι... (μάλλον Golden Retriever mix).Θα γίνω περίπου 20 κιλά όταν μεγαλώσω πολύ. Έχω ήδη κάνει τα πρώτα μου εμβόλια. Είμαι πολύ όμορφη, έξυπνη, παιχνιδιάρα και δραστήρια όπως μου λένε (για να μην περιαυτολογώ κιόλας). Ζητάω ένα σπίτι όπου θα με αγαπάνε όπως θα τους αγαπήσω και εγώ. Αν με πάρετε κοντά σας θα είμαι ο πιο αγαπημένος και πιστός σας φίλος. Αν θέλετε να με πάρετε θα με βρείτε στα εξής τηλέφωνα:

6980570979

6944619603

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *