ροή ειδήσεων

Βόμβα από υποναύαρχο! Προσπάθησαν να με λαδώσουν!

“Ναι με είχαν πλησιάσει για να με λαδώσουν πολλές φορές” αποκαλύπτει στο Onalert ο απόστρατος...υποναύαρχος Ραδάμανθυς Φουντουλάκης. Ο κ. Φουντουλάκης αποκαλύπτει πως οι Γερμανοί προκειμένου να κάνει τα στραβά μάτια και να “περάσει” από τις δοκιμές του υπό εκσυγχρονισμό υποβρύχιο Τρίτων , του έκαναν πρόταση. Δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι για έξι ώρες πάλευε με την συνείδησή του. Και τελικά αφού ανέφερε στον διοικητή του -τον αείμνηστο Γιώργο Θεοδωρουλάκη- τι είχε συμβεί , “έκοψε” το υποβρύχιο που ήταν έξω από τις προδιαγραφές που είχε θέσει το ΠΝ.

Δείτε πως περιγράφει ο υποναύαρχος Φουντουλάκης τον τρόπο και τη μέθοδο με την οποία “πλησίαζαν” αξιωματικούς. 


onalert.gr



Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/2/14 10:25

    Γειά σου ναυαρχούκο που έκανες και έξι ώρες "να αποφασίσεις" αντί να τους στείλεις στο διάολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/2/14 12:26

    Γεια σου και σένα αδιάφθορε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/2/14 13:59

      Είμαι αδιάφθορος... Θέλεις δεν θέλεις, να το πιστέψεις. Εχω περάσει και εγώ από περίεργα πόστα των ενόπλων δυνάμεων και τα έχω δει. Και εμένα μου την έπεσαν και έφαγαν πόρτα αμέσως. Βέβαια, έφαγα και εγώ πόρτα με την σειρά μου από αυτές τις υπηρεσίες. Πέρασα άσχημα όχι μόνο για αυτό, αλλά και γιατί δεν γούσταρα να ασχολούμαι εντός υπηρεσίας με τα πολιτικά θέματα. Μπορεί να είμαι φτωχός, αλλά έχω ήσυχη την συνείδησή μου. Αρκετά είδα στην καριέρα μου ακόμα και ΕΔΩ στο νησί τα τελευταία χρόνια.

      Αλλά... εδώ πληρώνονται όλα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *