ροή ειδήσεων

ΣΟΚ! Της αφαίρεσαν ΤΟ ΜΙΣΟ πρόσωπο επειδή έκανε... ηλιοθεραπεία

Η ιστορία της συγκεκριμένης γυναίκας θα κάνει πολλούς που κάθονται με τις ώρες στον ήλιο ή κάνουν solarium να αλλάξουν τις συνήθειές τους...
Η 33χρονη Anna Taylor έκανε ηλιοθεραπεία επί 3 ολόκληρα χρόνια και πέρασε πάνω από 900 ώρες ξαπλωμένη σε μια ξαπλώστρα.

Και όταν χειμώνιαζε περνούσε μια ώρα την ημέρα και έξι νύχτες την εβδομάδα, κάτω από λάμπες μαυρίσματος που είχε εγκαταστήσει σε δωμάτιο του σπιτιού της!!!

Αργότερα τα σταμάτησε όλα αυτά και άρχισε να χρησιμοποιεί λοσιόν μαυρίσματος, αλλά δυστυχώς ο καρκίνος του δέρματος είχε ήδη αναπτυχθεί!

Οι χειρουργοί αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν ένα κομμάτι από το μάγουλό της για να αφαιρέσουν τον κακοήθη όγκο, αφήνοντας την 33χρονη με μια τεράστια ουλή από 29 ράμματα, από το μάτι της έως το στόμα της.

«Ήμουν σίγουρη για την εμφάνισή μου πριν την εγχείρηση. Τώρα στα 33 μου, και με την ουλή που εκτείνεται πλέον σε όλο μου το πρόσωπο θα μου θυμίζει καθημερινά ότι η ματαιοδοξία μου απέτυχε», εξομολογήθηκε η Anna.

«Μου άρεσε η αίσθηση της ζεστασιάς στο πρόσωπό μου και με έκανε να αισθάνομαι υγιής», είπε χαρακτηριστικά.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *