ροή ειδήσεων

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ E.N.D. - H ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΓΙΔΑ

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Σημείωση του αρθρογράφου: αυτό το άρθρο το αφιερώνω σε όλους τους Έλληνες. Εξαιρετικά σε αυτούς που ονομάζω “εκλεκτούς” γιατί κρύβουν μέσα τους αυτήν την περήφανη , ατίθαση αλλά και δύσπιστη Ελληνική ψυχή.... Σε όλους τους Έλληνες που “δεν τρώνε την φόλα”. Σε όλους τους Έλληνες καθηγητές, οικονομολόγους , νομικούς και τεχνοκράτες, που έπεσαν στην παγίδα των Αμερικανών και απαξίωσαν να ασχοληθούν ΣΟΒΑΡΑ με τον Σώρρα. Στους Έλληνες δημοσιογράφους και ειδικά αφιερώνεται στον Νίκο Χατζηνικολάου, επειδή τον τελευταίο καιρό, “τον έχουν ζαλισει” αλλά επειδή είναι και νομικός. Αφιερώνεται ακόμα και σε αυτούς τους Έλληνες, που ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΗΚΑΝ και πίστεψαν σε ότι άκουγαν, από αυτά τα εκπαιδευμένα “Αμερικανάκια” και χωρίς να το σκεφθούν ή να ρωτήσουν τουλάχιστον έναν δικηγόρο, υπέγραψαν αυτό το πολύ πονηρά διατυπωμένο κείμενο, χωρίς να αντιλαμβάνονται τι υπογράφουν, ξεχνώντας ότι, την υπογραφή μας, ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ που την βάζουμε. Το αφιερώνω επίσης, με διαφορετικά όμως συναισθήματα και σε όλα αυτά τα “Αμερικανάκια”, που ήρθαν στην πατρίδα μου για να πουλήσουν “πονηράδες” και να ΞΕΓΕΛΆΣΟΥΝ αυτόν, τον σκληρά και απάνθρωπα δοκιμαζόμενο λαό, επειδή σε αυτήν την κατάσταση τον θεώρησαν ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ. Και έχω να τους πω το εξής ΔΗΜΟΣΙΩΣ, γιατί δεν έχω μάθει να κρύβομαι . «Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να ασχοληθώ μαζί σας, όπως άλλωστε δεν ασχολήθηκε και κανένας σοβαρός Έλληνας, οικονομολόγος ή νομικός και πιθανόν να είχα πέσει και εγώ στην παγίδα σας. ΕΣΕΙΣ όμως επικοινωνήσατε μαζί μου στο mail μου και ζητήσατε να συναντηθούμε και να με γνωρίσετε. Ίσως να νομίζατε, ότι θα μπορούσατε να πείσετε και εμένα με τους εξωπραγματικούς ισχυρισμούς σας, ώστε να πάρετε με το μέρος σας την “δυνατή” μου πέννα, όπως την χαρακτηρίσατε. Δυστυχώς για σας, δεν γνωρίζατε ότι έχω γνώσεις νομικών καθώς και διεθνούς κεφαλαιαγοράς, όπως δεν γνωρίζατε και τις “υψηλές πηγές” πληροφόρησης που διαθέτω, ακόμα και στην “έδρα” σας. Στις Η.Π.Α. Μου παρουσιάσατε αναλυτικά λοιπόν, όλο το “επενδυτικό” σας σχέδιο, αλλά από τις ερωτήσεις που σας έκανα, καταλάβατε αμέσως ότι δεν είμαι “αυτό” που ψάχνατε, γι’ αυτό και δεν επιχειρήσατε άλλη συνάντηση μαζί μου. Ήταν όμως αργά για σας, διότι και εγώ κατάλαβα με ποιούς μιλούσα και “μυρίστηκα” ΚΙΝΔΥΝΟ για την Ελλάδα. Ξεκίνησα λοιπόν την έρευνα και τα πρώτα στοιχεία τα δημοσίευσα στο άρθρο με τον τίτλο “AΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ E.N.D. ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ”, περιμένοντας τις αντιδράσεις. Από τις αντιδράσεις και τον πανικό σας, κατάλαβα ότι ήμουν στον σωστό δρόμο και επέκτεινα την έρευνα στο τρίγωνο, Αθήνας – Λευκωσίας – Νέας Υόρκης.» Ολοκληρωμένη τώρα και χωρίς κανένα αναπάντητο σημείο, την παρουσιάζω σε όλους τους Έλληνες για να γνωρίσουν την ΑΛΗΘΕΙΑ για τον “Έλληνα” Σώρρα τον “πατριώτη”.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Η Ελλάδα μας είναι η χώρα που έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες παγκόσμιες πρωτιές. Μέσα σε αυτές θα συμπεριλάβουμε και αυτήν την παγκόσμια μοναδική “υπόθεση Σώρρα”.Την επίμονη προσπάθεια ενός ΙΔΙΩΤΗ, να γίνει ο ΜΟΝΟΣ ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ , ενός ολόκληρου κράτους. Μία “θολή” και “σκοτεινή” υπόθεση, που αφορά όμως ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, αφού προσπαθεί και επιδιώκει να δημιουργήσει μία οικονομική εμπλοκή, με το συνολικό ταμείο του Ελληνικού κράτους, με την μορφή της παροχής, ενός ΝΕΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ.
Να μην μας ξεγελάνε οι Ελληνικές σημαίες και το δήθεν “πατριωτικό” περιτύλιγμα ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ, γιατί δεν χαρίζουν ΤΙΠΟΤΑ. Ενας ΝΕΟΣ “ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ” είναι , μόνο που τώρα δεν είναι Ευρωπαϊκός, αλλά Αμερικάνικος. Και το νέο δάνειο που δίνουν, φιλοδοξεί να ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, μόνο που τους ειδικούς όρους και τα λεγόμενα “ψιλά γράμματα” αυτού του δανείου, δεν τους ξέρει κανείς ΕΚΤΟΣ από τους ίδιους τους εμπνευστές. Όλη αυτή η μυστικότητα δεν δείχνει σχέδιο Ελλήνων, αλλά ένα σχέδιο βγαλμένο από “Αμερικάνικες μυστικές υπηρεσίες”. Όλα είναι ένα “καμουφλάζ”. Πρόκειται για την μεταμφίεση του Αμερικάνικου “λύκου” με τον μανδύα του Ελληνικού “προβάτου” με προφανή σκοπό, την ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των Ελλήνων.
Αυτό φαίνεται και από το γεγονός της επιλογής τους, ως πρός την ενημέρωση των Ελλήνων. Διότι ο φαιρόμενος ως “τρισεκατομμυριούχος” Αρτέμης Σώρρας και η ομάδα του, επέλεξαν την δημοσιότητα δια της ΠΛΑΓΙΑΣ ΟΔΟΥ των μονολόγων και των διαρροών στα ΚΑΦΕΝΕΙΑ και στις ΠΛΑΤΕΙΕΣ και ΟΧΙ δια της ΕΥΘΕΙΑΣ ΟΔΟΥ της ενημέρωσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ακόμα και σήμερα, μετά από περίπου ενάμιση χρόνο από την εμφάνιση του Αρτέμη Σώρρα στον δημόσιο βίο της χώρας, η υπόθεση αυτή να παραμένει μέσα σε μία “ομίχλη” και να εξακολουθεί να κινείται στο “σκοτάδι”, με αποτέλεσμα, σε ένα τόσο σοβαρό ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ, οι Έλληνες να μην γνωρίζουν τίποτα με σαφήνεια, με ακρίβεια και εγκυρότητα, αλλά παρ’ όλα αυτά να υπάρχουν αφελείς Έλληνες, που εξαπατούνται και υπογράφουν ένα ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Αυτό όμως δεν είναι ΤΥΧΑΙΟ αλλά είναι αποτέλεσμα της ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ. Σήμερα όμως θα πούμε ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ και θα ρίξουμε άπλετο φώς σε αυτήν την “σκοτεινή υπόθεση Σώρρα”, που δεν πρόκειται για κάποιο κακόγουστο αστείο από έναν περιφερόμενο θίασο, (όπως θέλουν να παρουσιάζονται στα μάτια των σοβαρών πολιτών και των σκεπτόμενων Ελλήνων ), αλλά για μία ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΓΙΔΑ, που θα αποκαλύψουμε στην συνέχεια.


H ΠΕΡΙΦΗΜΗ “ΑΘΩΩΤΙΚΗ” ΑΠΟΦΑΣΗ.

Εδώ σημειώθηκε άλλη μία παγκόσμια Ελληνική πρωτιά. Τον ρόλο της ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ανέλαβε να τον “παίξει” το δικαστήριο.
Μία απόφαση που ΕΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ στον Σώρρα, αφού την πήρε και την έκανε ΣΗΜΑΙΑ, διατυμπανίζοντας ότι αυτή η απόφαση, αποδεικνύει την “ΑΛΗΘΕΙΑ” της πρότασης του.
Τι ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ δηλαδή; Αποδεικνύει ότι ο Σώρρας, έχει λεφτά;
Και ΓΙΑΤΙ ο Σώρρας να ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ μία απόφαση ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, για να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι έχει ΛΕΦΤΑ; Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ;
ΣΙΓΟΥΡΑ θα έκανε η βεβαίωση της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ,ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ στα χέρια του ο Σώρρας ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. Η τράπεζα όμως μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ την ύπαρξη τέτοιου ποσού. Και ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ για να βεβαιώσει τα χρήματα της κατάθεσης του Σώρρα ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ. Αλλά όχι μόνο για τον Σώρρα. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ θέλει να βεβαιώσει μία κεφαλαιακή συναλλαγή με τράπεζα , ΔΕΙΧΝΕΙ το αντίστοιχο ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ. Είτε καταθέσεις 10 ευρω, είτε 1000, είτε καταθέσεις 600 δις. θα πάρεις μία ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Θα πάρεις ένα ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ.
Η ΤΡΑΠΕΖΑ λοιπόν ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ τα κατατεθειμένα ποσά και ΟΧΙ ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ.Αυτό ισχύει για όλον τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΈΝΟ κόσμο που έχει γνώση της οικονομίας. Αυτό ισχύει για τον ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ κόσμο και όσους ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ μέσα στην ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ.
Ο Σώρρας όμως δεν πήγε να απευθυνθεί στους ΓΝΩΣΤΕΣ της ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ. Αντικατέστησε το ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ της ΤΡΑΠΕΖΑΣ που δεν είχε, με την δικαστική απόφαση που του ΕΚΑΝΕ “ΔΩΡΟ”, o υπουργός της “υγείας” και ξεκίνησε για τα ΚΑΦΕΝΕΙΑ και τις ΠΛΑΤΕΙΕΣ, στις ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ πολεις και στα χωριά, για να “ψαρεύει” παπούδες και γιαγιάδες και όσους αφελείς δεν γνωρίζουν ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ του ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ από τον ΔΙΚΑΣΤΗ.

ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Ο “ΕΛΛΗΝΑΣ” ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

Αυτό που επιδιώκει, με αυτόν τον MADE IN U.S.A. σχεδιασμό, είναι κάτι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ στην παγκόσμια διεθνή κεφαλαιαγορά. Επιδιώκει δηλαδή, να συνταχθεί και να υπογραφεί μία ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, μεταξύ ενός ΚΡΑΤΟΥΣ και ενός ΙΔΙΩΤΗ ως φυσικού προσώπου. Αυτό, αν είχε προσπαθήσει να το κάνει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ σε κάποιο άλλο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΡΑΤΟΣ , δεν θα τον έκλειναν στην φυλακή ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ.
Είναι όμως απαραίτητο να το εξηγήσουμε με απλά λόγια, για να γίνει κατανοητό από τους απλούς ανθρώπους, που δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν γνώση της καφαλαιαγοράς, αλλά είναι ΑΥΤΟΙ τους οποίους ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΛΑΝΗΣΕΙ ο Σώρρας.
Αν ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΗΣ που “κέρδισε” ξαφνικά δύο τρις, πάει στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ενός Ευρωπαϊκού ΚΡΑΤΟΥΣ και της δηλώσει ότι θέλει να την ΔΑΝΕΙΣΕΙ με 600 δις για εκατό χρόνια, η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ θα τον καλοσωρίσει, θα τον ευχαριστήσει και θα του πει ότι, ΘΑ ΕΚΔΟΣΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΟΜΟΛΟΓΑ που θα μπορεί να τα αγοράσει, από την πρωτογεννή ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ. Αν ΌΜΩΣ, ο ΠΟΛΙΤΗΣ δεν θέλει να δανείσει το ΚΡΑΤΟΣ μέσα από την αγορά ομολόγων , αλλά θέλει να υπογραφεί μία ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, του ΚΡΑΤΟΥΣ με τον ΠΟΛΙΤΗ, στην καλύτερη περίπτωση , θα του προσφέρουν μία δωρεάν ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ. Διότι αυτό είναι εντελώς ΠΑΡΑΤΥΠΟ και δεν ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ καμία ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ σε μία τέτοια ενέργεια, καθώς ΠΡΟΣΚΡΟΥΕΙ και σε άρθρα του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
Αυτό το γνωρίζουν όλοι οι Οικονομολόγοι, οι καθηγητές , οι νομικοί και όλοι οι σοβαροί Έλληνες, γι’ αυτό και από την αρχή τον χλεύασαν, τον απαξίωσαν και δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί του. (ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ).
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΗΘΕΛΕ Ο ΣΩΡΡΑΣ, γιατί δεν ήρθε με ΣΧΕΔΙΟ να κοροϊδέψει και να παραπλανήσει την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ , και τους γνώστες ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ, που άλλωστε δεν θα μπορούσε, αλλά ήρθε να παραπλανήσει αυτούς που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Γι’ αυτό τρέχει και “ΨΑΡΕΥΕΙ” στα ΚΑΦΕΝΕΙΑ και στίς ΠΛΑΤΕΙΕΣ.

ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ

Αυτό που ξέρουμε να συμβαίνει ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, στην διεθνή κεφαλαιαγορά με τα κρατικά δάνεια, είναι το εξής: ένα κράτος μπορεί να δανείσει ένα άλλο κράτος. Υπάρχουν οι διακρατικές δανειακές συμβάσεις. Δηλαδή ένα σύνολο πολιτών που αποτελλούν μία οργανωμένη πολιτεία, εντός διεθνώς αναγνωρισμένων γεωγραφικών συνόρων, (αυτό λέγεται κράτος) μπορεί να δανείσει ένα άλλο σύνολο πολιτών. Ένα κράτος , μπορεί ακόμα να δανειστεί και από διεθνείς λεγόμενους “μηχανισμούς στήριξης” που διαχειρίζονται κεφάλαια πολλών κρατών. Μπορεί επίσης να δανειστεί και από ιδιωτικούς οργανισμούς (τράπεζες) αλλά και από ιδιώτες, ΟΧΙ όμως με την υπογραφή ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, αλλά μόνο μέσα από την πρωτογεννή αγορά, κρατικών ΑΝΩΝΥΜΩΝ ομολόγων.
Δηλαδή και για να γίνει απόλυτα κατανοητό από όλους τους Έλληνες:ένα σύνολο ανθρώπων (κράτος), μπορεί να δανείσει ένα άλλο σύνολο ανθρώπων. Ένα άλλο σύνολο ανθρώπων επίσης, όπως οι Τραπεζικοί οργανισμοί, μπορούν να δανείσουν έναν άνθρωπο ως φυσικό πρόσωπο. ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ άνθρωπος, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να δανείσει έναν άνθρωπο, ούτε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ, γιατί αυτό είναι παράνομο και κατηγορείται διεθνώς ως τοκογλυφία.
Αφού λοιπόν ο Σώρρας (σαν φυσικό πρόσωπο), δεν μπορεί ΝΟΜΙΜΑ να δανείσει ούτε έναν άνθρωπο, αυτός επιδιώκει και φωνάζει, πως θέλει να ΔΑΝΕΊΣΕΙ έντεκα εκατομμύρια Έλληνες.

ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, όλοι οι σοβαροί Έλληνες και οι γνώστες των νομικών και οικονομικών επιστημών, απαξίωσαν να αχοληθούν μαζί του, γιατί τον θεώρησαν έναν ήλίθιο και γραφικό που δεν έχει γνώσεις οικονομίας, αφού η συγκεκριμένη πρόταση δεν έχει καμία νομική βάση.
Γι’ αυτό άλλωστε και στην όμάδα του Σώρρα δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ γνωστός Έλληνας οικονομολόγος ή νομικός, που να ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ τους ισχυρισμούς τους, ενώ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ κατά των ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ , διά στόματος Λαμπράκη, που έχει πει δημοσίως, ότι οι οικονομολόγοι της Α.Σ.Ο.Ε.Ε. είναι όλοι φερέφωνα των Εβραίων.
Κανείς όμως δεν αναρωτήθηκε:ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ, ώστε να μην γνωρίζουν τους νόμους της διεθνούς κεφαλαιαγοράς; Και αφού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να είναι τόσο ηλίθιοι, τότε ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ και τι περιμένουν να ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ;

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ.
EΛΛΕΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ

Αυτή η υπόθεση από την αρχή της κινήθηκε “περίεργα” και “ύποπτα” ως προς την ύπαρξη κεφαλαίων και δημιούργησε πολλά ερωτηματικά, διότι η υπόθεση παρουσίαζε πολλά ΑΣΥΝΔΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ, αλλά το κυριότερο, παρουσίαζε σαφέστατο ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ. (κατά την βεβαίωση της τράπεζας)

Όλα τα κεφάλαια σήμερα, διακινούνται δια της τραπεζικής οδού και τα ίχνη τους δεν χάνονται, ακόμα και μετά από πάροδο πολλών δεκαετιών. Οποιοσδήποτε σήμερα, χρειάζεται να βεβαιώσει την ύπαρξη κεφαλαίων του, απαιτείται μόνο να προσκομίσει την σχετική βεβαίωση της τράπεζας. Την λεγόμενη ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΡΑΠΕΖΗΣ και τίποτα άλλο. Ο μόνος ΑΡΜΟΔΙΟΣ λοιπόν που ΓΝΩΡΙΖΕΙ και μπορεί να βεβαιώσει την ύπαρξη της κατάθεσης των εξακοσίων δις, είναι ΜΟΝΟ η τράπεζα και κανένας άλλος.
Ο Σώρρας και η ομάδα του, ποτέ δεν προσκόμισαν αυτήν την σχετική βεβαίωση της τράπεζας. Άλλωστε με αυτήν την βεβαίωση ΚΑΙ ΜΟΝΟ, θα ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΑΝ τα πράγματα και θα έμπαινε ένα τέλος σε αυτήν την ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ αντιπαράθεση.
Η τράπεζα όμως, όπως είπε και στην εκπομπή του , ο Νίκος Χατζηνικολάου, όχι μόνο δεν επιβεβαιώνει, αλλά ΑΡΝΕΙΤΑΙ την ύπαρξη τέτοιου κατατεθειμένου ποσού, στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ;

Συμβαίνει το εξής: όλα αυτά τα γεγονότα, που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ, την ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ και την ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ της ομάδας του Σώρρα, δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ, αλλά αποτελούν μέρος, πολύ πονηρού ΣΧΕΔΙΟΥ, γιατί με αυτόν τον τρόπο, ΕΠΙΖΗΤΟΥΣΕ και πέτυχε να τον ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ όλοι οι σοβαροί τεχνοκράτες Έλληνες, που έχουν γνώση του τραπεζικού συστήματος, γιατί και αυτοί ασχολήθηκαν μαζί του, αφού τον θεώρησαν έναν φαιδρό, “παπατζή”.
Το ερώτημα όμως ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ: αφού δεν υπάρχει το λεγόμενο ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ , τότε ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ και τι περιμένουν να ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΛΟΙΠΟΝ;

Ο Αρτέμης Σώρρας λοιπόν και η παρέα του, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ στα μάτια της επιστημονικής κοινότητας, δηλαδή στους οικονομολόγους, στους καθηγητές, στούς νομικούς και στούς γνώστες του χρηματοπιστωτικού συστήματος, και γενικά στα ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ μυαλά, ΣΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΚΑΙ ΦΑΙΔΡΩΝ “ΠΑΠΑΤΖΗΔΩΝ” που φωνάζουν και προσπαθούν εδώ και ενάμιση χρόνο, για να πετύχουν ΔΥΟ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ.
ΠΡΩΤΗ: να γίνει ο Αρτέμης Σώρρας ο πρώτος άνθρωπος στον πλανήτη, που θα έχει δανείσει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ένα ολόκληρο κράτος με έντεκα εκατομμύρια πολίτες, χωρίς να υπάρχει ΚΑΜΙΑ νομική βάση για να το πετύχει αυτό και
ΔΕΥΤΕΡΗ: αυτό να το πετύχει ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ, αφού η εν λόγω τράπεζα αρνείται την ύπαρξη ΟΠΟΙΑΣΔΉΠΟΤΕ κατάθεσης στο όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Δηλαδή αν παρομοιάσουμε την προσπάθεια του Σώρρα, είναι σαν να προσπαθεί να πάει στο ΦΕΓΓΑΡΙ, πηδώντας πάνω σε ένα ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ. Θα υπήρχε ποτέ περίπτωση, να τον πάρει στά σοβαρά κάποιος καθηγητής, οικονομολόγος ή νομικός;
Και όμως να ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ότι υπάρχουν Έλληνες που τον ΑΚΟΥΝ και τον ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ γιατί δεν έχουν καμία γνώση. Και αυτό το έχει πετύχει, γιατί τους λέει ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Λέει δηλαδή ότι ζητάει να γίνει λογιστικός έλεγχος και να αποδοθούν ευθύνες. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και εγώ μαζί. ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ τούς λέει και ένα ΚΑΡΟ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ που πολλά από αυτά ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ “παλαβά” ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ Έλληνες που γνωρίζουν, να τον χλευάσουν και να μην ασχοληθούν μαζί του. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ο απλός κόσμος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΓΕΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ

Αυτές οι ενέργειες του Σώρρα, μπορεί να φαίνονται ηλίθιες και φαιδρές ,σε όσους έχουν ΑΝΩΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, αλλά είναι πολύ επικίνδυνες, γιατί δείχνουν “ΟΧΙΕΣ” που ψάχνουν να “ΔΑΓΚΩΣΟΥΝ”. Και με τα σχέδια των “μυστικών υπηρεσιών των Η.Π.Α.” δεν γελάνε. Γιατί ο Σώρρας και η παρέα του, δεν ήρθαν στην Ελλάδα για να αστειευτούν.

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΣ;

Ο πραγματικός σκοπός αυτού του Αμερικάνικου σχεδίου, που ΘΕΛΕΙ ΤΟ “ΠΤΩΜΑ” ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , όσο και αν φαίνεται ΑΠΙΘΑΝΟ και ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πραγματοποιηθεί υπό τις ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, είναι αυτός, για τον οποίον λένε ότι έχουν έρθει.

ΝΑΙ. ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΙΑ. Να γίνει ο Αρτέμης Σώρρας , ο ΜΟΝΟΣ άνθρωπος στον πλανήτη, που θα ΕΧΕΙ ΔΑΝΕΙΣΕΙ έντεκα εκατομμύρια Έλληνες και θα ΚΡΑΤΑΕΙ οικονομικά στα χέρια του, ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Ελλάδα. Και αφού πρώτα θα την ΕΞΑΓΟΡΆΣΕΙ μετά με την σειρά του θα μπορεί να την ΠΟΥΛΗΣΕΙ, αφού ως γνωστόν τα δάνεια ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ και ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.(Γι’ αυτό επιμένει ότι πρέπει η “χρηματοδότηση” να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ με ΔΑΝΕΙΟ και όχι με την αγορά Ελληνικών ομολόγων ).

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;

Aν πετύχει, να ΚΡΑΤΑΕΙ ένας ΙΔΙΩΤΗΣ στα ΧΕΡΙΑ του, ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ, αυτό θα φέρει ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ. Γιατί θα αλλάξει όλα τα σημερινά δεδομένα, αφού πρόκειται να αλλάξει τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΙΣΣΟΡΟΠΙΕΣ μεταξύ του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Κ.Τ., και αυτό σημαίνει ότι από εκείνη την στιγμή αλλάζουν τα πάντα στίς σχέσεις Η.Π.Α. και Γερμανίας, αφού όλο το χρέος της Ελλάδος, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ θα περάσει στις Η.Π.Α. και θα πετάξει έξω την Γερμανία και την Ε.Κ.Τ. από τις όποιες διεκδικήσεις τους, αφού αυτοί θα πάρουν ότι έδωσαν. Δηλαδή ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ενώ η Ελληνική γη με τον ορυκτό πλούτο της, θα περάσει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Αυτός είναι ο στόχος αυτού του μεγαλεπίβολου Αμερικάνικου σχεδίου, που ήδη έχει ξεκινήσει και εφαρμόζεται στην πατρίδα μας, εδώ και ενάμιση χρόνο.
Και αν υπάρχουν Έλληνες που πιστεύουν, ότι τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα των Η.Π.Α. και του ΣΚΛΗΡΟΥ ΠΥΡΗΝΑ της Ευρώπης που ΣΥΓΚΡΟΎΟΝΤΑΙ πάνω στην Ελλάδα, θα ΑΦΗΝΑΝ τον κάθε Σώρρα και τον κάθε “Ψώρα” , να τους πληρώσει με ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ και να τους ΑΡΠΑΞΕΙ την “ΜΠΟΥΚΙΑ” μέσα από το “ΣΤΟΜΑ”, αν υπάρχουν τέτοιοι Έλληνες, τότε αυτούς περιέγραφε ο μακάριος Στέλιος Καζαντζίδης, στο τελευταίο του τραγούδι: «Ξέρω νεκρούς που περπατούν κανονικά, πίνουν καφέ και διαβάζουν εφημερίδα».

ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ;
.
Όπως αναφέραμε, υπό τις ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ δεν υπάρχει ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ, για να καταστεί δυνατή η υπογραφή μιας τέτοιας παγκόσμια μοναδικής ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ. Ο σκοπός αυτού του υπερατλαντικού σχεδίου λοιπόν, είναι να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ αυτές τις ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, που θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ τον ΔΡΟΜΟ και θα επιτρέπουν την υπογραφή μιας τέτοιας ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.
Ο τρόπος, με τον οποίον προσπαθούν να δημιουργήσουν αυτό το ΝΟΜΙΚΟ ΚΕΝΟ που χρειάζονται, για να ΑΝΟΙΞΕΙ ο ΔΡΟΜΟΣ για την υπογραφή της σύμβασης, είναι Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ των Ελλήνων, γιατί αυτό δηλώνει ότι το ΕΠΙΘΥΜΕΙ και το ΖΗΤΑΕΙ ο Ελληνικός λαός.
ΑΥΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ χωρίς να αντιλαμβάνονται τι κάνουν, οι συνέλληνες που έχουν πλανηθεί και έχουν πέσει στην παγίδα των Αμερικανών και του Σώρρα. ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ένα έντυπο που λέει, “προς πάσα δημόσια αρχή” που μπορεί να είναι και η Βουλή των Ελλήνων και δηλώνουν ότι, “επιθυμούν να γίνει δεκτή η πρόταση δανειοδότησης του Σώρρα, από την Ελληνική Κυβέρνηση”.
Για να υπογραφεί όμως αυτή η παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΗ δανειακή σύμβαση, μεταξύ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και ενός ΙΔΙΩΤΗ, πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ στο “τιμόνι” της χώρας να βρίσκεται και μία ΦΙΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ κυβέρνηση και όχι ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ σαν την σημερινή. (“καλομελέτα και.... από το Τέξας έρχεται”)
Για να άρθούν λοιπόν όλα τα έμπόδια και να δημιουργηθούν οι ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, χρειάζονται οι ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ των Ελλήνων και μία ΦΙΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ κυβέρνηση για να το δεχτεί και να το υπογράψει. Και τότε θά ανοίξει ο δρόμος για την ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ και τον ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ της Ελλάδος, αφού θα έχουν παραμεριστεί τα σημερινά ΕΜΠΟΔΙΑ , που είναι οι εκατοντάδες κάτοχοι ομολόγων, καθώς και οι Ευρωπαίοι δανειστές.

Ισως να μην το γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες, αλλά ΑΥΤΟΣ είναι ο ΛΟΓΟΣ που δεν έχουν χρεωκοπήσει ακόμα την πατρίδα μας. Γιατί σε περίπτωση χρεωκοπίας, είναι πολλοί οι δικαιούχοι κάτοχοι ομολόγων και πολλές οι Ευρωπαϊκές τράπεζες που θα δικαιούνται μερίδιο.Είναι και τα αντιμαχόμενα στρατόπεδα του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Κ.Τ. Και όλοι θέλουν τις ενεργειακές πηγές.

Όλα αυτά τα εμπόδια όμως θα πάψουν να υπάρχουν, αφού ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ της Ελλάδος, θα ανήκει στον “Έλληνα” Σώρρα και αυτός θα είναι ο μόνος “ιδιοκτήτης” της Ελλάδος. Μετά βέβαια, θα μπορεί να την προσφέρει στον “χρηματοδότη” του.
Όσο για τα ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, που ο Σώρρας IΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ότι υπάρχουν, ενώ η ΤΡΑΠΕΖΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι δεν υπάρχουν, είναι και αυτό ΜΕΡΟΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ για να παραπλανούν τους Έλληνες, οδηγώντας τους σε μία στείρα αντιπαράθεση, για το αν ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Και αυτό το ερώτημα, να τους ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ και να τους ΠΑΓΙΔΕΥΕΙ, γιατί είναι πλασματικό.
Γιατί αυτό το σχέδιο έχει ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ. Και δυστυχώς ΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ και οι σοβαροί Έλληνες, που πολύ σωστά υποστηρίζουν πως δεν υπάρχουν τα λεφτά. Και η ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ είναι η ΕΞΗΣ: αντιπαρατίθονται στην πρόταση του Σώρρα, με την στείρα αντιπαράθεση, πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και όχι πάνω στο ουσιώδες και επικίνδυνο σημείο, που είναι ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ.
Δηλαδή κύριε Χατζηνικολάου και αγαπητοί οικονομολόγοι και νομικοί, ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, θα είναι όλα ΚΑΛΑ και ΩΡΑΙΑ;
Γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι , ότι τα ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ αλλά ΟΧΙ στην τράπεζα. Τα λεφτά βρίσκονται στο ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟ των Η.Π.Α. και θα αποδεσμευτούν, όταν θα έχουν δημιουργηθεί στην Ελλάδα, οι ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ που προαναφέραμε. Τότε, ΘΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ όλοι οι σοβαροί Έλληνες και οι γνωρίζοντες την κεφαλαιαγορά, που ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ λένε σήμερα ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ στην τράπεζα. ΤΟΤΕ θα καταλάβουν ότι και ΑΥΤΟΙ είχαν ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ των Αμερικανών. Γιατί τότε, αφού θα ΒΡΕΘΟΥΝ τα λεφτά, ο Σώρρας θα λέει “αλήθεια”, ενώ σήμερα, η αλήθεια είναι άλλη.

ΜΑΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ

Όπως είπαμε, με σχέδια των “μυστικών υπηρεσιών των Η.Π.Α.” ούτε γελάνε όυτε παίζουνε. Γιατί ο Σώρρας και η παρέα του, δεν ήρθαν στην Ελλάδα να αστειευτούν, ούτε να την “ευεργετήσουν”. Ήρθαν για να την ΑΡΠΑΞΟΥΝ, με το πιο ύπουλο και το πιο βρώμικο σχέδιο που φτιάχτηκε ποτέ για την Ελλάδα. Ήρθαν να την ΑΡΠΑΞΟΥΝ τώρα, που την βρήκαν στην πιο ΑΔΥΝΑΤΗ στιγμή της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της, αφού περνάει την μεγαλύτερη κρίση, που όμοια δεν έχει ξαναπεράσει λαός στην ανθρωπότητα. Είναι κρίση οικονομική, είναι ανθρωπιστική, είναι πνευματική, είναι κρίση πολιτισμού, είναι κρίση θεσμών και πολιτικού συστήματος, είναι κρίση εθνική γιατί νοιώθουμε να μας απειλούν. Είναι ακόμα κρίση υγείας του λαού, σε ένα σύστημα που δεν δουλεύει τίποτα και οι Έλληνες ψάχνουν απεγνωσμένα γιατρούς και φάρμακα.
ΠΟΤΕ στην ιστορία δεν συσσωρεύθηκαν ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ και ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΣΗ πάνω σε έναν λαό. Και αυτήν την ΣΤΙΓΜΗ επέλεξαν να έρθουν και να μας ΚΟΡΟΪΔΕΨΟΥΝ, γιατί μας θεώρησαν ΕΥΚΟΛΟ ΘΥΜΑ στην κατάσταση αυτή και πίστεψαν ότι θα μας ΑΡΠΑΞΟΥΝ εύκολα, αφού ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΜΕ “ΔΩΡΑ” και ΜΕ “ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΣΕΠΕΣ”.
“ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ”.

Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΤΟ ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ.
ΤΟ ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ
Ολόκληρο αυτό το Αμερικάνικο σχέδιο, βασίζεται στην ΠΑΡΑΠΛΆΝΗΣΗ του Έλληνα, με στόχο την υφαρπαγή της υπογραφής του, ώστε να ΔΗΛΩΝΕΙ οτι ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ την πρόταση ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ του Αρτέμη Σώρρα, ΧΩΡΙΣ όμως να ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ για τους ΟΡΟΥΣ.
Αυτή είναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ γιατί όλοι οι νομικοί γνωρίζουν, πως ΕΝΑΣ και ΜΟΝΟ ΟΡΟΣ σε οποιοδήποτε συμβόλαιο ή στην περίπτωση μιας ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, μπορεί να αλλάξει, ακόμα και να αναιρέσει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
Αν υπογράφει λοιπόν κάποιος, ότι ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΔΑΝΕΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, είναι, ή ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ σε βαθμό που τον καθιστά επικίνδυνο για τον εαυτό του και την οικογένεια του, ή είναι ΠΟΛΥ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ. Όπως είπα όμως, όλο αυτό το Αμερικάνικο σχέδιο, βασίζεται στην ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των Ελλήνων.
Πρώτα μιλάει για “εξαγορά” του χρέους , αλλά η λέξη, “εξαγορά”, είναι ένα ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ, που εμποδίζει τους απλούς πολίτες που δεν έχουν γνώσεις οικονομίας, να αντιληφθούν ότι μιλάει για ένα ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ, που το φέρνει σε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ όλων των παλαιών και ΔΙΑΣΠΑΡΤΩΝ δανείων, αλλά και του ομολογιακού χρέους, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ.
Μία δανειακή σύμβαση, αποτελείται από δεκάδες σελίδες με εκατοντάδες όρους και πολλά “ψιλά γράμματα”. Όλοι αυτοί παραμένουν ΚΡΥΦΟΙ και ΑΓΝΩΣΤΟΙ στους Έλληνες. Αναφέρει μόνο δύο. Το επιτόκιο του 0.5%, χωρίς όμως να διευκρινίζει αν είναι μηνιαίο, ετήσιο ή δεκαετές και την διάρκεια των 100 ετών, κάτι όμως που μπορεί να μεταβληθεί ακόμα και σε ένα χρόνο, αν συντρέχουν άλλοι όροι, που δεν τους γνωρίζουμε. Επίσης δεν γνωρίζουμε αν το δάνειο μεταβιβάζεται, αν μεταφέρεται ή αν μπορεί να παραχωρηθεί σε κάποιον τρίτο, αφού ζητάει να είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ δανειστής. Επίσης κανείς δεν γνωρίζει αν το δάνειο ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙΤΑΙ και ποιός θα είναι δικαιούχος, μετά από τον θάνατο του Σώρρα. Θα μπορούσα να συνεχίσω με δεκάδες όρους που γνωρίζω. Να σημειωθεί ότι στην αρχή της περιοδίας του, έλεγε ότι το δάνειο είναι άτοκο και αυτό λέει και το προπαγανδίστικο έντυπο του. Αργότερα έγινε έντοκο. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ που ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΙ ΦΑΝΕΡΑ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το επιτόκιο 0.5% στο ποσό των 600ων δις για την χρονική περίοδο των 100 ετών, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΗΣΙΟ και ΧΩΡΙΣ αυτό να ΑΝΑΤΟΚΙΖΕΤΑΙ, ο συνολικός τόκος ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 300ωνδις. ΑΝ όμως ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΟΣ ώστε ο τόκος να ανατοκίζεται και με άλλο διαφορετικό επιτόκιο, τότε ο συνολικός τόκος μπορεί να περάσει το 1 τρις. Αν όμως το επιτόκιο στούς όρους το αναφέρει μηνιαίο, τότε το ετήσιο είναι 6%. Και τα ποσά των τόκων στην πρώτη περίπτωση είναι 3.6 ΤΡΙΣ. Και στην δεύτερη περίπτωση είναι 12 ΤΡΙΣ.
“ΤΙ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ”;
Και με αυτό το ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ, με τους μέχρι τώρα ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ, που το παρουσιάζει ως “αναπτυξιακό” και το έχει “ντύσει” με “πατριωτικό” συναίσθημα, ΠΑΡΑΠΛΑΝΑ τους αφελείς και ευκολόπιστους Έλληνες, που χωρίς να γνωρίζουν τους βασικούς όρους και τα “ψιλά γράμματα” αυτού του ΝΕΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ, πηγαίνουν και ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ , ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ την πρόταση δανειοδότησης του Σώρρα, ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.
Πρέπει να πάρουν ΑΜΕΣΑ θέση οι ΝΟΜΙΚΟΙ της Ελλάδος, ώστε να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αυτή η ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ παραπλάνηση των Ελλήνων, που γίνεται ειδικά στην επαρχία ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ για τον ΚΙΝΔΥΝΟ που υπάρχει από την ΑΠΟΔΟΧΗ ενός ΔΑΝΕΙΟΥ , με ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

Ακόμα και στο θέμα της δημοσιότητας, ο στόχος τους ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ αλλά να ΜΠΕΡΔΈΨΟΥΝ και να ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ τον κόσμο, δια μέσου της παραπληροφόρησης, με βασικό σκοπό να ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ και να ΠΛΑΝΗΘΕΙ ο απλός , ο καλόπιστος, αλλά κυρίως ο ΑΝΕΥ ΓΝΩΣΕΩΝ πολίτης και να υπογράψει.Σε αυτούς τους Έλληνες απευθύνθηκε και αυτούς στόχευε, όλο το στήσιμο του σχεδίου. Αυτούς δηλαδή, που δεν είχαν καμία γνώση ούτε νομικών, ούτε οικονομικών θεμάτων.

ΈΦΕΡΑΝ δηλαδή από την Αμερική στην Ελλάδα, μία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ πρόταση, ύψους 600ων δις δολλαρίων, πλαισιομένη ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ μέσα στο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, και αντί να την παρουσιάσουν στους ΝΟΜΙΚΟΥΣ και τους ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ της Ελλάδος, αρχίζουν να περιφέρονται στα ΚΑΦΕΝΕΙΑ , στις ΠΛΑΤΕΙΕΣ, και σε ΜΙΚΡΟΑΙΘΟΥΣΕΣ, με φανερή πρόθεση να απευθυνθούν σε άτομα, χωρίς νομικές και οικονομικές γνώσεις, που μπορεί να ΞΕΓΕΛΑΣΤΟΥΝ εύκολα και να ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ.

Αν η πρόταση είναι ΚΑΘΑΡΗ , ΝΟΜΙΜΗ , ΣΟΒΑΡΗ και ΕΓΚΥΡΗ, και μπορεί να παρουσιαστεί χωρίς ΝΤΡΟΠΗ στον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ στον ΝΟΜΙΚΟ και στον ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, ποιος ο λόγος να τρέχει και να ΣΤΗΝΕΙ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ σε ΚΑΦΕΝΕΙΑ και σε ΠΛΑΤΕΙΕΣ χωριών;

Οι δισεκατομμυριούχοι που παρουσιάζουν τέτοια επενδυτικά προγράμματα 600ων δις δολλαρίων, δεν στήνουν ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ σε ΚΑΦΕΝΕΙΑ. Μισθώνουν μία συνεδριακή αίθουσα τριών χιλιάδων ατόμων στην Μεγάλη Βρετάνια ή στο Χίλτον. Ενημερώνουν με ανακοίνωση, δια του ημερησίου τύπου και καλούν τον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ , τον ΝΟΜΙΚΟ , τον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, και τον ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ κόσμο της ΕΛΛΑΔΟΣ και παρουσιάζουν και διανέμουν ,ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΥΠΩΜΕΝΗ σε ντοσιέ πολυτελείας, την επένδυση του αιώνα. Οι σοβαροί δισεκατομμυριούχοι επενδυτές λοιπόν , που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ κανέναν, απευθύνονται στούς γνώστες. Ενώ ο Σώρρας και η παρέα του στήνουν ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ στα ΚΑΦΕΝΕΙΑ και στις ΠΛΑΤΕΙΕΣ της ΕΠΑΡΧΙΑΣ, για να ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ απλούς Έλληνες χωρίς γνώσεις, για να τους ΑΡΠΑΖΟΥΝ την ΥΠΟΓΡΑΦΗ, με στόχο να μπορέσουν να ΑΡΠΑΞΟΥΝ την Ελλάδα.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Εδώ θα μεταφέρω αυτούσια τα λόγια “κάποιου” που δεν κατοικεί στην Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα του χρωστάει πολλά. Είναι ένα μικρό απόσπασμα από μία συνέντευξη:......... «Κατοικείτε επάνω σε μία βόμβα, (εννοεί την Ελλάδα) που αναβάλλεται συνεχώς η ανατίναξη της. Αυτό το γνωρίζετε, αλλά συμπεριφέρεστε σαν να μην το γνωρίζετε. Έχετε την μοναδική χώρα, που κατάσχεται ολόκληρη με τις λεγόμενες συνοπτικές διαδικασίες, όπως η τράπεζα κατάσχει μία φάρμα. Αυτό γίνεται με τους νόμους που εσείς έχετε ψηφίσει. Μπορεί προς το παρόν να αναβάλλεται, αλλά μπορεί να πατηθεί το κουμπί οποιαδήποτε ώρα. Να γνωρίζετε ότι από σας εξαρτώνται όλα . Όχι από την κυβέρνηση σας. Αυτή δεν μπορεί να κάνει κάτι αν εσείς δεν το γνωρίζετε και δεν συμφωνείτε». ΕΡΩΤΗΣΗ: Ναι αλλά για το σχέδιο αυτό με τον Σώρρα, μπορεί κάποιοι να υπογράφουν ότι συμφωνούν, αλλά δεν το γνώριζαν. ΑΠΑΝΤΗΣΗ: «Πρέπει να το γνωρίζουν πρίν συμφωνήσουν, μόνο όταν είναι παράνομο ή αντισυνταγματικό. Ο Σώρρας δεν διαπράττει καμία παρανομία. Δεν πουλάει κάτι, δεν ζητάει χρήματα. Ζητάει και παίρνει την σύμφωνη γνώμη (υπογραφή) ενηλίκων, για αυτό που θέλει να κάνει. Αν μπορεί και γίνεται πιστευτός με αυτά που λέει, αυτό δείχνει ικανότητα , ειδικά όταν αυτό το πετυχαίνει, απέναντι στον εξυπνότερο λαό του κόσμου..............».

Αυτό είναι το MADE IN U.S.A. σχέδιο ΑΡΠΑΓΗΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ και αυτός είναι ο “Έλληνας” Σώρρας, o “πατριώτης”. Σεβόμαστε την “ικανότητα” του να κοροϊδεύει και να ξεγελάει τους Έλληνες, αλλά είναι ώρα να ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ την ικανότητα των Ελλήνων, να ξεσκεπάζουν και να αποκαλύπτουν τους ΛΥΚΟΥΣ.
Όλα αυτά τα “ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ” τα παραδίδω τώρα στον κ. Νίκο Χατζηνικολάου, με την ιδιότητα του δημοσιογράφου αλλά και του νομικού. Επίσης καλώ όλους τους Ελληνες καθηγητές , οικονομολόγους και νομικούς , να μεριμνήσουν για την ενημέρωση του λαού και για τους ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΟΥΝ, από την ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΑΠΟΔΟΧΗ μιας πρότασης ΔΑΝΕΙΟΥ.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς ,όλους όσους με βοήθησαν και συνετέλεσαν στο να ολοκληρωθεί με επιτυχία αυτή η μοναδική και πολύ δύσκολη έρευνα.

Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Συγγραφέας-ερευνητής

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος2/2/14 21:54

    Σώρρας και πάλι Σώρρας, άντε με τις βλακείες σας τόσα χρόνια. Άντε να καθαρίσει το τοπίο. Δε μας λέτε για το ΚΙΣ καλύτερα που είναι ΝΠΔΔ τόσα χρόνια και δε πληρώνει φράγκο σε φόρους. Αυτό έπρεπε να έρθει ο "απατεώνας" Σωρρας να μας το πει, εσείς οι "Ελληναράδες" το κρατούσατε μυστικό, μήπως και φτωχήνει το ΚΙΣ, οπότε ας πληρώσει ο μαλ... ο Έλληνας. Τέλος με τα ψέματα, αλήθεια και φως. Αρτεμης Σώρρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/2/14 23:39

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ, Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟς ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΠΕ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΕΙΡΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΣ. ΑΥΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ. ΕΓΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΩ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ Η ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ . ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ . ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ . ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΑΝ ΕΥΟΔΟΘΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΩΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥ ΧΑΡΤΟΝΟΜΣΜΑ. ΩΡΑΙΑ. ΚΑΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΤΟ ΕΞΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΕΦ ΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ , ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΙΚΟΔΟΤΗΣΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΣΟ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΙΑΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Η ΑΠΛΑ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ , Η ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ. ερωτηματικο μεγαλο λοιπον. ΚΑΤΕΣΤΡΩΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΦΟΙΕΣ ΗΛΙΘΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΙΜΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΤΟΕΤΗ ΦΟΙΤΗΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΟΤΙ Η ΣΥΛΟΓΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ Η ΕΣΤΩ ΜΕΡΙΚΩΣ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ερωτηματικο μεγα. ΤΡΙΤΟ. Η ΣΥΛΟΓΗ ΤΟΣΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΤΟΣ , ΠΑΝΤΩ ΕΞΕΡΕΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΛΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ , ΕΡΓΟ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΥΚΟΛΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΥΚΟΛΟΤΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΜΠΑΖΕΙ ΑΓΡΙΑ. ΙΣΩΣ ΑΣΧΟΛΙΘΩ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

      Διαγραφή
    2. ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ4/2/14 17:40

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ “ΑΝΩΝΥΜΟ” 11 ,39


      ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥ.
      ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ PLAN B ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΙΛΟΔΟΞΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

      ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ.
      ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ “ΛΙΑΝΑ”

      ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ 50% ΣΥΝ 1 ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

      ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ “ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ” ΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ “ΚΟΛΠΟ”.

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ, ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ “ΥΠΗΡΕΣΙΑ”. ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ Η ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ.

      ΑΥΤΑ ΤΑ “ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ” ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ ΕΔΩΣΑΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΣΩΡΡΑ.

      ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕΣ ΑΠΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2012 ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ, ΠΕΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟΥ 2012. ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

      ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΞΩ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ “ΚΟΥΡΕΨΟΥΝ” ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΙΘΑΝΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ.
      ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.
      ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΧΡΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/2/14 22:41

    Όπως λέει και το δημοσίευμα ο Σώρρας λέει και μερικές αλήθειες για να κρύβει τα ψέματα.ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ θα μας πεί; και γιατί η τράπεζα λέει ότι δεν υπάρχει κατάθεση θα μας πει; Και γιατί δεν έχει κανένα Έλληνα μαζί του θα μας πει; Ξέρουμε ξέρουμε . Όλοι οι Έλληνες είναι "προδότες" και μόνο ο Σώρρας είναι "Έλληνας". αντε γιατί ΠΑΡΑΒΡΩΜΙΣΕ η ιστορία. Συγχαρητήρια κύριε Λαμπρόπουλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 01:53

      Συνχαρητήρια στον κύριο Λαμπρόπουλο ,γιατί? Γιατί έγραψε μια (μελέτη) ελειπέστατη που αντι να αποδομεί τον Σώρα εγείρε ερωτηματικά για την ίδια και την αρτιότητά της?

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος3/2/14 00:04

    Ο Σώρρας χρωσταέι 27 δις από φόρο δωρεας. Γιατί δεν το συλλαμβάνουν για μη απόδοση φόρου και συλλαμβάνουν τον κάθε φτωχό για 5 και 10 χιλιάδες ευρώ? Δε τα χρειάζεται το κράτος τα 27 δις του πέφτουν λίγα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 00:16

      Καλα πιστευεις αυτες τις παπαριες ; τι να σου πω

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος3/2/14 00:06

    ΑΜΑ ΠΙΑ ΜΑΣ ΠΡΙΞΑΝ , ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΛΕΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ,ΕΛΑ Μ@@@Ι ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ . Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΒΟΙ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ Ε ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ , ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΠΙΑΣΤΕ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΛΙΩΣ ΘΕΛΕΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΕΣΤΑ ,ΕΝΑ ΒΡΑΔΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΩΝΤΕ ΟΙ ΜΑΓΑΖΑΤΩΡΕΣ ,ΜΙΛΑΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΠΑΠΑΠΑ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 00:14

      ΜΕΓΑΛΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΒΡΑΔΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΙΩΜΑΣΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗΔΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΧΗΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΝΟΥΜΕΡΑ

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος3/2/14 00:15

    Τώρα θα πέσουμε στην παγίδα των αμερικάνων τόσα χρόνια νομίζετε δεν είχουμε πέσει. Και τώρα πρέπει να ελέγξουμε τους όρους της δανειακής σύμβασης του Σώρρα, ξέρετε όπως τότε που ελέγξαμε τους όρους της δανειακής σύμβασης με το ΔΝΤ εμεις οι απλοί πολίτες που μας ρώτησαν σε εκείνο το ωραίο δημοψηφισμα που κάνανε για εκείνες τις 40000 σελίδες του μνημονίου που τόσο πολυ μας ευλόγησε( ευλογία το είχαν πει θυμάμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 00:25

      παντως ολη η υποθεση απο μακρια φωναζε οτι ειναι μια φοοοοοουσκα , και το ασχημο ειναι για τους παλαβους που τα πιστευουν και τον εχουν σαν θεο και τρεχουν πορτα πορτα και μαζευουν υπογραφες για τον σωτηρα ,φαντασου την ψυχολογικη τους κατασταση οταν καταλαβουν και τοτε θα ειναι (πλεον αργα για αυτους)οτι ζουσαν σε μια ψευδαισθηση ,φοβαμαι οτι θα τους στριψει και θα τους μαζεψει ο μπογιας ,κριμα

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος3/2/14 00:17

    Ελα πήξαμε στα τρολ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/2/14 00:51

    ΠΡΟς ΤΟΝ "ΑΝΩΝΥΜΟ" 11.39
    ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ BLOG. ΤΟ ΜΑIL ΤΟΥ Ιωάννη Λαμπρόπουλου KAI ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 01:43

      Αφου εκανε ο κύριος Λαμπρόπουλος τον κόπο να δημοσιευσει τήν έρευνά του σε αυτό το μπλόκ ζητώ τις εξηγήσεις δημοσίως και όχι ιδιωτικώς για να αξιολογηθούν και από άλλους αναγνώστες. Δεν νομίζω ότι ζητώ κάτι παράλογο. Η μη απάντηση δηλώνει αδυναμία του κυρίου Λαμπρόπουλου να υποστηρίξει περεταίρω τις απόψεις του. Ευχαριστώ. Υ.Γ. θα σας παρακαλούσα να διατυπώσετε απόψεις επί των ερωτήσεων που έθεσα και όχι αν σκάσατε στα γέλια απο φαιδρότητες κάποιων. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος3/2/14 02:05

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 11,39. Απο ότι βλέπω μέχρι στιγμής απάντηση από τον κύριο Λαμπρόπουλο δεν βλέπω. Επισημαίνω ότι η σιγή του είναι κραυγαλέα αδυναμία και ενίσχηση επιχειρημάτων των οπαδών του κυρίου Σώρα, που δεν είχα σκοπό να ενισχήσω καθ ότι δεν γνωρίζω την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/2/14 09:21

    Μεγάλε ερευνητή Λαμπρόπουλε, γιατί δεν απαντάς σε απλά ερωτήματα που σου έθεσε ο άνθρωπος? Εσύ που ξεσκέπασες την
    ΣΙΑ και το σατανικό σχέδιο των εχθρών και θέλεις να δώσεις τα φώτα σου σε όλους? Μήπως ,μήπως λέω, ένας πραγματικά σκεπτόμενος σου άλαξε τα φώτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/2/14 09:36

    Διαμαρτύρομαι εντόνως. Γιατί ρε Ερευνητή Λαμπρόπουλε τους παραδίδεις όλους στον Ελληναρά φτωχούλη Χατζηνικολάου και όχι στον άλλο Ελληναρά αδέκαστο τηλεδικαστή Πρετεντέρη? Αίσχος κύριε ερευνητά. Θα διαμρτιρηθεί και η Τρέμη και την έβαψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος3/2/14 09:50

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο Κ.ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ 600ΔΙΣ ?????????
    Η ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ EMAIL ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝΕ ?????
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ..........................................................

    ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ4/2/14 17:44

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ “ΑΝΩΝΥΜΟ 9:50”
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ;

      Ο ΣΩΡΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΠΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΕ ΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

      ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ Ο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ, ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΣΩ;

      ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΩΣ ΣΩΣΤΟ

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος3/2/14 11:32

    τα “ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ” τα παραδίδω τώρα στον κ. Νίκο Χατζηνικολάου, με την ιδιότητα του δημοσιογράφου αλλά και του νομικού. Γιατί κ Λαμπρόπουλε δεν υπάρχουν δικαστές και εισαγγελείς να τους παραδώσετε? Τους αντικαθιστά ο Χατζηνικολάου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ4/2/14 17:45

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ “ΑΝΩΝΥΜΟ 11:32”

      ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΤΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΤΙ. ΣΕ ΠΕΙΘΕΙ ΜΕ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ. “ΑΣ ΜΗΝ ΗΣΟΥΝΑ ΧΑΖΟΣ” ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΜΕΤΑ.

      ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ 600 ΔΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΘΩΩΣΕΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ.

      ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΑΠΕΣΥΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

      ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ.

      ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΩΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΞΑΝΑ ΜΗΝΥΣΗ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΔΙΚΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΘΩΩΘΕΙ.

      ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος3/2/14 13:02

    Θα σας παρακαλεσω αν γινεται να σχολιασετε την απουσια απαντησεως του κυριου Λαμπροπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/2/14 13:16

    Θα ηθελα να ρωτησω τους διαχειριστες του μπλοκ. Γιατι χωρις καμια ερευνα δημοσιευετε μια υποτιθεμενη ερευνα και μαλιστα με μεγαλους τιτλους σαν να προκειται για μεγαλη αληθεια, ενω μπαζει απο παντου; Τουλαχιστον θα επρεπε νομιζω οχι βεβαιως να λογοκριθει, αλλα τουλαχιστον να δημοσιευτει με ενα ερωτιματικο η εστω σαν αποψη του υπογραφοντος η οποια υποκειται σε ερευνα και οχι σαν ειδηση. Η ειδηση πρεπει να ειναι διασταυρωμενη. Ευχαριστω για την φιλοξενια των αποψεων μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/14 14:28

      ερευνα ειναι το αρθρο
      δηλαδη ερευνα στην ερευνα;
      πρεπει να ενοχλησε πολυ και φαινεται
      θα ακολουθησουν και κι αλλα αρθρα-ερευνες
      για να σωθειτε και εσεις απο την οπαραπλανηση που εχετε πεσει θυματα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/2/14 15:45

      Δηλαδή θέλεις να πείς οτι οτιδήποτε παρουσιάζεται σαν έρευνα δεν υπόκειται σε κριτική και θεωρείται θέσφατο? Ωραία θεωρία !!! Μπράβο . Να μην ερευνά λοιπόν κανείς την βασιμότητα όσων υσχιρισμών βαφτίζονται (έρευνες) όσο κραυγαλαία αντιτίθενται στην κοινή λογική. Αυτα φίλε μου για το σχόλιό σου. Για την ταμπακιέρα όμως τίποτε.δεν βλέπω. Βέβαια εξάγονται και τα ανάλογα συμπεράσματα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/2/14 15:57

      Καθόλου δέν ενόχλησε, και ιδιαίτερζ εμένα που δέν έχω παγιώσει ακόμη την άποψή μου ή μάλλον ακόμη δεν έχω άποψη γιατί δεν ξέρω που είναι η αλήθεια και πού το ψέμμα. Παντως ακόμη δυο τρείς τέτοιες έρευνες και ο Σώρας θα αποκτήσει ακόμη έναν οπαδό. Λιγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε νομίζω

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος3/2/14 13:23

    Η αποψη του κυριου Λαμπροπουλου αποδομηθηκε πληρως απο τον [ΑΝΩΝΥΜΟ 11,39] Επομενως τελειως αστοχοσ ο τιτλος σας περι μεγαλης αληθειας. Να ειστε ποιο προσεκτικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/2/14 01:58

    Επι τελους εμφανιστηκατε κυριε Λαμπροπουλε και πραγματικα ειμαι ευτυχης για αυτο. Ειμαι ο πρωτος που εκανε την κριτικη για το αρθρο σας και εθεσα συγκεκριμμενα ερωτηματα. Ειχα πραγματικα απογοητευτει απο την απουσια σας. Οσον αφορα το πρωτο κειμενο ουσιαστικα μη απαντησης δεν εχω να προσθεσω τιποτε περισσοτερο αφου το καταλαβατε και εσεις οτι ηταν ενα ανουσιο κειμενο που περα απο αλαζονια και αμηχανια δεν περιειχε τιποτε αλλο. Αφου λοιπον το καταλαβατε εχει καλως και φυσικα ως καλοπιστος δεχομαι την διορθωτικη σας κινηση. Εχουμε και λεμε λοιπον. Γιατι τοση επιθετικοτητα κυριε Λαμπροπουλε. Δεν ειμαστε εχθροι. Προσπαθουμε να βρουμε την αληθεια μεσα αποτον διααλογο. Αυτα περι πρακτορικων ερωτησεων τα αντιπαρερχομαι ως φαιδρα , αναξια απαντησεων και προιοντα αδικαιολογητου εκνευρισμου. Αφου υποτιθεται εχετε τις καταληλες και εμπεριστατομενες απαντησεις, προς τι ο εκνευρισμος? Κατ αρχην συμφωνουμε σε ενα πραγμα αλλα απο διαφορετικη σκοπια. Εφ οσον δεν εχουμε την βεβαιοτητα περι του αγαθου η οχι των προθεσεων του κυριου Σωρα καλο θα ειναι και σοφο να μην βαλουμε την υπογραφη μας πουθενα , πολω δε μαλλον αφου και η επιχειρηματολογια του εν λογω κυριου εχει κενα που μπορω να τα χαρακτηρισω υποπτα η το λιγοτερο σκοτεινα και αδιευκρινιστα. Και η δικη σας επιχειρηματολογια ομως δεν ειναι πειστικη καθ οτι εμπεριεχει λογικους ακροβατισμους και αυθαιρετες ερμηνειες των παρατηρησεων μου.Και για να γινω πποιο κατανοητος, οχι σε σας γιατι εσεις ειστε πολυ νοημων αλλα σ αυτους που με περιση αλαζονια απαξιωνετε στα κοιμενα σας. Εγω δεν ειπα να καταθεσουν τα χρηματα στο ονομα του Ελληνικου δημοσιου διοτι οπως σωστα αναφερετε , σε περιπτωση μη ευοδωσεως του σκοπου τους (αν αυτος ειναι ο σκοπος τους) πραγματι δεν ηταν δυνατον να τα παρουν πισω. Ειπα επι λεξει (να προικοδοτηθει η επιχειρηση . .....κλπ) Η προικοδοτηση της επιχειρησεως μπορουσε να γινει με αλλους τροπους οι οποιοι θα επετρεπαν την επιστροφη των χρηματων σε περιπτωση αποτυχιας. Επομενως το ερωτημα παραμενει ως αναπαντητο. . Αναφερετε πως η κινητοποιηση τω επιστημονων δεν ειναι εφικτη , πρωτον γιατι δεν μπορει κανεις να τους διαταξει και δευτερον γιατι κανενας και πολυ σωστα δεν παιζει τα πτυχια του και την ζωη του ετσι. Ματα πτυχια του και τους λοιπους τιιτλους τους παιζει στα ζαρια καποιος οταν λεει ψεματα. Οταν λεει αληθειες και μαλιστα επ ωφελεια τηςπατριδος δεν διακυ νδυνευει τιποτε. Αυτα τα λιγα προς το παρον και επιφυλασομαι να επανελθω. Ελπιζω σε μια καλοπροερετη αλλα τεκμηριωμενη απαντηση χωρις φαιδροτητες. Ευχομαι απο αυτον τον διαλογο να κερδισει κατι η πατριδα και εμεις να γινουμε σοφοτεροι. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/2/14 08:13

    ΕΝΑ ΕΠΙΣΙΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΞΕΙΣ;ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ.ΔΙΞΕ ΜΑΣ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΞΕΙΣ;ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟΣΟΦΙΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/2/14 12:53

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    ΚΥΡΙΕ "ΑΝΩΝΥΜΕ" 4 / 2 / 1.59

    ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΕΙ .ΖΗΤΗΣΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ.

    ΘΑ ΑΝΤΙΠΑΡΕΛΘΩ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΚΤΙΘΕΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ Η ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ.

    ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ.ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΠΑΝΕΛΘΩ ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΟ EMAIL ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕMAIL ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ. ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ.

    ΕΞΗΓΩ ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ"ΜΙΚΡΟΥ" ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ. ΕΞΗΓΩ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΔΑΝΕΙΟΥ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΠΟΡΙΕΣ.ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ.

    ΕΞΗΓΗΣΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΓΙΔΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ.

    ΕΞΗΓΗΣΑ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ; ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΕΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΕΛΟΥΣ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ.

    ΑΝ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ " ΤΟΣΟ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ " ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ;

    ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΑΝΤΩΣ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΣΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ.

    ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΟΥΤΕ ΛΕΞΙΚΟ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ.

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5/2/14 01:19

    Το δικαστήριο το κερδισε οχι γιατι δε πηγε ο αδωνις αλλα γιατι τραπεζιτης και θεματοφυλακας επιβεβαιωσαν την καταθεση των ομολογων και μαλιστα ο εισαγγελεας το πηγε και ενα βημα παραπερα εμπλεκοντας στουρναρα προβοπουλο και λοιπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος6/2/14 17:53

    ΠΡΟΣ "ΑΝΩΝΥΜΟ" 1:19
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ Η ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;;

    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ;

    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ.

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΑΔΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

    ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ

    ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΑΝ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ.

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ,

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.

    ΓΙΑΤΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΦΩΝΑΞΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ;

    ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ;

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *