ροή ειδήσεων

Αερολιµένας Ρόδου «∆ΙΑΓΟΡΑΣ»: Όταν κάτι είναι κερδοφόρο δεν το πουλάς!

Ο Τοπικός Σύλλογος Εργαζοµένων Αεροναυτιλίας Κρατικού Αερολιµένα Ρόδου
«∆ΙΑΓΟΡΑΣ» (ΤΣΕΑ-ΚΑΡ∆) εκπροσωπεί τους εργαζόµενους στους κλάδους....
των Ελεγκτών
Εναέριας Κυκλοφορίας, Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφαλείας Εναέριας Κυκλοφορίας και Τηλεπικοινωνιακών, το έργο των οποίων αφορά την αεροναυτιλία και την εναέρια κυκλοφορία εν γένει.

Ο ΤΣΕΑ-ΚΑΡ∆ συµφωνώντας στα περισσότερα σηµεία µε τους συναδέλφους του Τοπικού Συλλόγου Εργαζοµένων ΥΠΑ (που εκπροσωπεί τους εργαζόµενους σε κλάδους του αεροδροµίου) κατά της όποιας µορφής ιδιωτικοποίησης του αεροδροµίου της Ρόδου, δηλώνει ξεκάθαρα πως καµία παραχώρηση-πώληση του αερολιµένα δεν θα είναι προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και του τουρισµού του νησιού µας.

Ο Κρατικός Αερολιµένας Ρόδου υπό κρατική ιδιοκτησία και διαχείριση, µε εξαιρετικά χαµηλά τέλη (σήµερα µηδενικά τέλη χρήσης αεροδροµίου), είναι απόλυτα ανταγωνιστικός σε σχέση µε ιδιωτικούς αερολιµένες, και αποτελεί µια απόλυτα συµφέρουσα λύση στην οικονοµική εξίσωση των αεροπορικών εταιριών και κυρίως των charters και low cost. Η δεδοµένη αύξηση του κόστους χρήσης από τον ιδιώτη µε σκοπό το κέρδος, θα επηρεάσει αρνητικά το κόστος του πακέτου διακοπών των τουριστών µε απρόβλεπτα αποτελέσµατα, όπως απρόβλεπτα θα είναι και τα αποτελέσµατα στην τοπική οικονοµία και στις οικονοµίες των υπολοίπων νησιών της ∆ωδεκανήσου και κυρίως των µικρών.

Τρανό παράδειγµα ιδιωτικοποίησης κρατικού αερολιµένα είναι και το µεγαλύτερο αεροδρόµιο της χώρας µας. Το Αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» τα τελευταία χρόνια, έχει υποστεί µεγάλη µείωση στην κίνηση του, απόρροια των περικοπών ή ακόµα και της ολικής κατάργησης δροµολογίων από τις αεροπορικές εταιρείες. Οι εταιρείες αιτιολογούν αυτήν την πολιτική και απόφασή τους στο υψηλό κόστος χρήσης του αερολιµένα που έχει επιβάλλει η διοίκηση και που το καθιστούν στα πλέον ακριβότερα στην Ευρώπη. Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες δηλώνουν συνεχώς ότι το αεροδρόµιο «Ελ. Βενιζέλος» είναι ακριβό.

Τουλάχιστον 16 αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν ή περιορίζουν δροµολόγια και πτήσεις.
Ανάµεσα τους η Delta, η Singapore, η Thai, η CSA και η Gulf Air που αποχαιρέτησαν το αεροδρόµιο της Αθήνας αφήνοντας πίσω σηµαντικό κενό στον τουρισµό. ∆εν είναι τυχαίο ότι την περσινή χρονιά η µείωση της διεθνούς κίνησης άγγιξε το -8,5% σε συνέχεια και των αρνητικών ποσοστών των προηγούµενων ετών.

Ο Κρατικός Αερολιµένας Ρόδου ήταν, είναι και µπορεί να παραµείνει κερδοφόρος, προσφέροντας σηµαντικά έσοδα στον κρατικό προϋπολογισµό και ταυτόχρονα να αποτελέσει τον βασικό πυλώνα στήριξης της τοπικής κοινωνίας και οικονοµίας.
Σε ετήσια βάση, ο Κρατικός Αερολιµένας Ρόδου παρουσιάζει κέρδη εκατοµµυρίων ευρώ, τα οποία συνεισφέρουν σε ποικίλη βάση για την αντιµετώπιση των οικονοµικών προβληµάτων της χώρας µας. Συµβάλει επίσης, άµεσα και έµµεσα στη στήριξη και λειτουργία των µικρών νησιωτικών περιφερειακών αεροδροµίων (π.χ Καστελόριζο, Λέρο, Κάλυµνο κλπ) που εκ της φύσης τους δεν µπορούν να είναι κερδοφόρα, γιατί ως στόχο δεν έχουν το κέρδος, αλλά την κάλυψη εθνικών και κοινωνικών αναγκών. Παρόλα αυτά η χρηµατοδότηση οποιασδήποτε βελτίωσης και ανάπτυξής του, έρχεται αντιµέτωπη µε τις βραδυκίνητες διαδικασίες και τη δυσλειτουργία του κράτους.

Η εικόνα που παρουσιάζει σήµερα το αεροδρόµιο και ωθεί µέρος της κοινής γνώµης και των φορέων σε θέση υπέρ αυτής της ιδιωτικοποίησης, είναι πλασµατική και απόρροια αυτής της σηµερινής δοµής λειτουργίας και της απαξίωσης τους από το κράτος.
Η ευαγγελιζόµενη από το ΤΑΙΠΕ∆ ανάπτυξη και αναβάθµισή τους µπορεί να γίνει πραγµατικότητα άµεσα και υπό κρατική κυριότητα και διαχείριση, χωρίς αύξηση των τελών, αρκεί τόσο το αεροδρόµιο της Ρόδου, όσο και όλα τα αεροδρόµια της χώρας γενικότερα, να αποκτήσουν νέα δοµή λειτουργίας, µε καλύτερη οργάνωση και συστηµατική διοχέτευση κονδυλίων – µέρος από τα υπάρχοντα ετήσια κέρδη τους – σε στοχευόµενες ανάγκες και προτεραιότητες, µε σκοπό την καλύτερη λειτουργία και την ανάπτυξή τους, πάντα µε γνώµονα την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών.

Το αεροδρόµιο της Ρόδου µπορεί και έχει την δυνατότητα να προσφέρει πολλά στην
αντιµετώπιση της Ελληνικής κρίσης, αρκεί και το ίδιο το κράτος να αντιµετωπίσει µε σοβαρότητα
και σύγχρονο πνεύµα τον τοµέα των αεροµεταφορών σε όλους τους τοµείς. Η εφαρµογή των Ευρωπαϊκών Κανονισµών και οδηγιών θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των αεροδροµίων, όµως το
Ελληνικό Κράτος κωφεύει, αναβάλλοντας συνεχώς την υλοποίηση τους.

Όταν κάτι είναι κερδοφόρο δεν το πουλάς! Φροντίζεις να συνεχίσει να είναι κερδοφόρο µε συνεχείς παρεµβάσεις που σκοπό έχουν την βελτίωση του παρεχόµενου προϊόντος.

Λύσεις υπάρχουν! Πολιτική τόλµη και βούληση χρειάζεται, όχι απαξίωση!

Με εντολή ∆ιοικητικού Συµβουλίου

Ο Πρόεδρος
Αντώνης Ελευθεριάδης

Ο Γεν. Γραµµατέας
Μάνος Καλλιουδάκης

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος27/3/14 18:45

    otan eprepe na to prosexete kai na to sintirite na einai pragmatika diethneis aerolimenas kai oxi staulos pou stazei nera den to kanate.
    tora sas epiase o fovos min xasete tis kareklitses sas.
    lupame poli .
    oute ego eimai uper tis polisis tou alla an einai na ginei sosto aerodromio as ginei me oti epakoloutho kai na exei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/14 19:43

      Αφού λένε οι άνθρωποι ότι το ίδιο το κράτος το έχει παρατημένο. Γιατί τα ρίχνεις σε αυτούς; Αφού παίρνει τα λεφτά και τα δίνει αλλού. Θυμήσου και πριν μερικά χρόνια που πήραν τα λεφτά της Ρόδου και τα έδωσαν στη Σάμο, Χίο, δε θυμάμαι ακριβώς ποιο από τα δύο νησιά ήταν. Είχε γίνει χαμός τότε.
      Αλλά προτιμάμε να το πάρει ιδιώτης χωρίς να μας νοιάζει τι θα γίνει. Ο ΟΠΑΠ που ήταν και αυτός κερδοφόρος, μήπως καλώς πουλήθηκε και αυτός;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος27/3/14 18:57

    Έφυγε από τη μέση η Ολυμπιακή και ανέβηκαν τα εισιτήρια. Να ετοιμαστούμε και για περισσότερες αυξήσεις. 300 πήγαιν-έλα θα κοστίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/3/14 19:25

    Βρε βρε που φτασαμε!Με τον ξυλουργο μπροσταρη να συμπορευονται και οι λοιποι ΥΠΑτζηδες..
    Που ησαστε τοσο καιρο που το αεροδρομιο εχει ρημαξει κυριοι;
    Τωρα που η μεχρι προτινος "σιγουρη"καρεκλιτσα σας αρχισε να τριζει,αρχισατε τις ανακοινωσεις.
    Πουλημα εδω και τωρα!Μονο ετσι η Ροδος μας θα αποκτησει το στολιδι που της αξιζει και θα αναπτυχθει.
    Οχι στην αρρωστη δημοσιο-υπαλληλικη νοοτροπια που ρημαξε το αεροδρομιο μας αρκετα μεχρι εδω!
    Αναμενουμε με λαχταρα την ημερα που ο Κ.Χατζηδακης θα ανακοινωσει την πωληση του Αεροδρομιου
    και φυσικα τις "αντιδρασεις" του ξυλουργου συνδικαλιστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/14 20:47

      Ποιοι είναι οι λοιποί ΥΠΑτζήδες;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/3/14 20:53

      Εσύ πρέπει να είσαι αυτός που όταν ο συγκεκριμένος σύλλογος έκανε καταγγελίες πριν 3-4 χρόνια για την κατάσταση του αεροδρομίου, έλεγες γιατί τις έκανε, εε;

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος27/3/14 20:09

    Βρε βρε που φτασαμε!Με τον ξυλουργο μπροσταρη να συμπορευονται και οι λοιποι ΥΠΑτζηδες..
    Που ησαστε τοσο καιρο που το αεροδρομιο εχει ρημαξει κυριοι;
    Τωρα που η μεχρι προτινος "σιγουρη"καρεκλιτσα σας αρχισε να τριζει,αρχισατε τις ανακοινωσεις.
    Πουλημα εδω και τωρα!Μονο ετσι η Ροδος μας θα αποκτησει το στολιδι που της αξιζει και θα αναπτυχθει.
    Οχι στην αρρωστη δημοσιο-υπαλληλικη νοοτροπια που ρημαξε το αεροδρομιο μας αρκετα μεχρι εδω!
    Αναμενουμε με λαχταρα την ημερα που ο Κ.Χατζηδακης θα ανακοινωσει την πωληση του Αεροδρομιου
    και φυσικα τις "αντιδρασεις" του ξυλουργου συνδικαλιστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 09:28

      Εσύ πρέπει να είσαι ολίγον σχετικός-άσχετος. Παρακολούθα λίγο τα τεκτενόμενα πριν μιλήσεις.
      Το αεροδρόμιο το ρήμαξε η αδιαφορία του κράτους και μόνο. Μόνο να αρμέγει ξέρει και όχι μα ταιζει την αγελάδα...
      Όσο για τους υπαλλήλους μην ανησυχείς. Κανείς δεν απολύεται. Η ΥΠΑ έχει ανάγκη σε άλλους τομείς. Δεν το κάνουν γι αυτό.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος27/3/14 21:21

    Ρε παιδιά ειρήνη!
    Οτι είναι να γίνει θα γίνει,μην φαγωνόμαστε μεταξύ μας.Γι αυτό φτάσαμε εδώ
    που φτάσαμε αλλά μυαλό δε βάζουμε.Το αεροδρόμιο πρέπει να δοθεί σε ιδιώτη για να φτιάξει
    είναι προφανές.Τώρα δυστυχώς θα υπάρξουν και παράπλευρες απώλειες τι να κάνουμε.
    Κάποιοι πρέπει να ξεβολεφτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/3/14 22:38

    Το αεροδρόμιο το ρήμαξαν αυτοί οι της πλατείας Συντάγματος των Αθηνών, που παίρνουν τα εκατομμύρια και τα πετάνε στις τρύπες που οι ίδιοι φτιάχνουνε. Όχι οι εργαζόμενοι που δεν τους πέφτει λόγος.

    Έπειτα να ξέρετε ότι τα "στολίδια" δεν είναι όμορφα χωρίς λόγο.
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι για το κέρδος μιας μικρής ομάδας ανθρώπων και όχι της τοπικής κοινωνίας.

    Όταν λοιπόν το "στολίδι" για να δώσει κέρδη στους ολίγους ανεβάσει το κόστος χρήσης του, (ενοίκια - τέλη πάρκινγκ αεροσκαφών - τέλη εξυπηρέτησης - τέλη σκάλας - τέλη καθαριότητας - και άλλα πολλά όλα υποχρεωτικά), τότε το εισιτηριάκι του τουρίστα θα σκαρφαλώσει στα ύψη γιατί τα charter κάπου θα πρέπει να μετακυλήσουν τη χασούρα τους. (τώρα τα τέλη είναι 0 μηδέν!!! - μετά πόσο θα είναι??? για ψάξτε το Βενιζέλος...).
    Τότε να δεις αντί για Ρόδο να πηγαίνουν όλοι στην Τουρκία και να τους κοιτάμε με τα κιάλια!

    Όσο για το προσωπικό της ΥΠΑ κανένας δεν χάνει τη δουλειά του, άρα η αντίδραση δεν είναι με ιδιοτέλεια. Άλλωστε από τα 1200 άτομα και βάλε που εργάζονται στο αεροδρόμιο, οι της ΥΠΑ είναι μόνο 50. Οι υπόλοιποι είναι υπάλληλοι ιδιωτικών εταιριών. Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι λοιπόν το λειτουργούν το αεροδρόμιο?

    Τέλος οι δεκάδες επιχειρήσεις και εταιρίες που δίνουν ψωμάκι σε πάνω από 1200 άτομα και οι άλλες της τοπικής κοινωνίας που εξαρτώνται από αυτές, νομίζετε ότι θα παραμείνουν αλώβητες ? Για ρωτήστε τι συμβάσεις παίζουν στον Βενιζέλο και αν οι μικροεπιχειρηματίες αντέχουν τον ανταγωνισμό....

    Αυτά και κλείνω με την ανικανότητα των τοπικών παραγόντων να πάρουν στα χέρια τους την "κότα με τα χρυσά αβγά" και χαίρονται που θα την ξεζουμίσουν οι ξένοι, ούτε καν Έλληνες επιχειρηματίες!!!

    Χαρείτε Ροδίτες που θα είστε ξένοι στον τόπο σας, με όλα τα ωραία και αξιόλογα που κληρονομήσατε είτε από προγόνους ή από τους Ιταλούς, ανάξιοι να τα διαχειριστείτε να γίνεστε υπάλληλοι, εργάτες και γκαρσόνια σε άλλους πιο ικανούς και πονηρούς!!!

    Α! καημένη Ρόδος τι σου μέλλει να πάθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος27/3/14 22:52

    Ατυχής ο τίτλος του άρθρου "Όταν κάτι είναι κερδοφόρο δεν το πουλάς".
    Οποιος ξέρει στοιχειώδη οικονομικά γνωρίζει ότι τότε είναι μια καλή ευκαιρία να πουλήσεις.
    Γι αυτό πρέπει να πουληθεί τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 13:22

      οι στοιχειώδεις γνώσεις επιχειρηματικότητας λένε ότι δεν ξεπουλάς ποτέ! Ναι μεν πουλάς κάτι, αλλά μόνο για να επενδύσεις σε κάτι καλύτερο. Σε καμία περίπτωση όμως πουθενά δεν λέει ότι τα ξεπουλάς όλα και μετά δεν έχεις από πουθενά έσοδα!!!
      Έτσι λένε τα οικονομικά που ξέρεις εσύ?
      Έπειτα ο καλός επιχειρηματίας αξιολογεί τη σχέση κέρδους κόστους. Το κόστος εδώ δεν είναι μόνο από την απώλεια μιας πηγής εσόδων αλλά, υπάρχει κόστος κοινωνικό, εθνικό, τοπικής εξαρτώμενης οικονομίας κ.α.
      Τέλος το φροντιστήριο τζάμπα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/14 14:16

      Αυτός που ξέρει στοιχειώδη οικονομικά ξέρει ότι το κάνουν οι επιχειρηματίες και όχι το κράτος. Φτιάχνουν, ανεβάζουν αξία, πουλάνε και ξανά από την αρχή. Εδώ μιλάμε για το κράτος που δεν φτιάχνει συνεχώς επιχειρήσεις για να τις πουλάει. Πουλάει όμως κάτι κερδοφόρο. Όπως έγινε και με τον ΟΠΑΠ, με αποτέλεσμα να χάνει εκατομμύρια έουρα. Πόσο θα πουληθεί και πόσα θα χάσει το κράτος από τα ετήσια έσοδα;

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος28/3/14 10:23

    Μην ανησυχειτε ΥΠΑτζηδες δεν θα ιδιωτικοποιηθει οπως διαβεβαιωσε και ο υφυπουργος,απλα
    θα νοικιασθει για καμμια 90αρια χρονια....
    Χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/3/14 15:13

    Εμενα ρε δημοσιο-υπαλληλακοι τι με νοιαζει αν ειναι κρατικο ή ιδιωτικο τ αεροδρομιο;
    Ο τουριστας τα λεφτα τα αφηνει στα ξενοδοχεια στα εστιατορια στα μπαρακια στα ενοικιαζομενα κλπ δεν τ αφηνει στο αεροδρομιο.
    Εμενα με νοιαζει να υπαρχει ενα καλο αεροδρομιο με περισσοτερη κινηση ωστε να ερχονται πιο πολλοι τουριστες.
    Δηλαδη γιατι να ειναι κρατικο για να πληρωνονται 100 αχρηστοι δημοσιοι υπαλληλοι και μαλιστα απο τη τσεπη μου;
    Στο κατω κατω ειδαμε και τα δημοσιευματα: 100 εκατομυρια πληρωθηκατε μεσα σε 5 χρονια πλασματικες υπερωριες εκτος του μισθου σας
    οποτε γι αυτο θελετε να ειναι κρατικο;Το αρμεγμα της αγελαδας τελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/14 10:09

      Χαχαχαχαχαχα. Λοιπόν, επειδή είσαι ολίγον άσχετος (με το συμπάθειο) μάθε μερικά πράγματα και σχημάτισε λίγο καλύτερη εικόνα. Πάμε ένα-ένα πάνω σε αυτά που είπες:

      Ερώτηση:
      - Εμενα ρε δημοσιο-υπαλληλακοι τι με νοιαζει αν ειναι κρατικο ή ιδιωτικο τ αεροδρομιο;
      - Δηλαδη γιατι να ειναι κρατικο για να πληρωνονται 100 αχρηστοι δημοσιοι υπαλληλοι και μαλιστα απο τη τσεπη μου;
      - Στο κατω κατω ειδαμε και τα δημοσιευματα: 100 εκατομυρια πληρωθηκατε μεσα σε 5 χρονια πλασματικες υπερωριες εκτος του μισθου σας.
      Απάντηση:
      Σε νοιάζει, γιατί στη σημερινή του μορφή καταρχάς δεν πληρώνεις τίποτα από τη τσέπη σου. Βγάζει τα έξοδά του και με το παραπάνω. Μαζί με της Κω φτάνουν μάλιστα να καλύψουν, όχι μόνο τα δικά τους, αλλά και των αεροδρομίων όλων των Δωδεκανήσων. Ιδιωτικοποιώντας τα μεγάλα αεροδρόμια και αφήνοντας τα μικρά σε κρατική διαχείριση, σημαίνει ότι θα χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από το κράτος, δηλαδή από εσένα και από μένα. Επομένως, από εκεί που δεν πλήρωνες τίποτα, μετά θα πληρώνεις. Επίσης, το κόστος λειτουργίας των αεροδρομίων, μαζί με μισθούς (τακτικοί και υπερωρίες, δηλαδή νυχτερινά, αργίες, εξαιρέσιμες, Κυριακές - είναι 24ωρη λειτουργία), security, καθαριότητα, ρεύμα, νερό κλπ υπερκαλύπτεται από τα τέλη που πλερώνουν οι τουρίστες. Το κράτος και επομένως εσύ, δεν πληρώνεις ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ! Είπαμε όμως, μετά θα πληρώνεις για τα μικρά αεροδρόμια. Η ΥΠΑ είναι κερδοφόρα, προσφέρει στον κρατικό προϋπολογισμό. Κανείς πολίτης δεν πληρώνει ούτε σεντς για την ΥΠΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/14 10:10

      Ερώτηση:
      Εμενα ρε δημοσιο-υπαλληλακοι τι με νοιαζει αν ειναι κρατικο ή ιδιωτικο τ αεροδρομιο;
      Ο τουριστας τα λεφτα τα αφηνει στα ξενοδοχεια στα εστιατορια στα μπαρακια στα ενοικιαζομενα κλπ δεν τ αφηνει στο αεροδρομιο.
      Εμενα με νοιαζει να υπαρχει ενα καλο αεροδρομιο με περισσοτερη κινηση ωστε να ερχονται πιο πολλοι τουριστες.
      Απάντηση:
      Σε νοιάζει και εδώ, γιατί σήμερα κάποια τέλη είναι μηδενικά. Μόνο το σπατόσημο υπάρχει. Με την έλευση του ιδιώτη, θα αυξηθούν, γιατί θα πρέπει κάπως να βγουν τα έξοδα, γιατί ναι μεν δε θα έχει κάποιους υπαλλήλους, αλλά δε θα έχει και κάποια τέλη, τα οποία εξ' ορισμού πάνε στο δημόσιο. Τι σημαίνει όμως η αύξηση των τελών; Σημαίνει ότι τα γειτονικά σου αεροδρόμια (Dalaman, Bodrum) θα κάνουν πάρτυ, γιατί οι πράκτορες θα προτιμούν φθηνότερα πακέτα διακοπών εκεί. Κοίτα τι έγινε στον Βενιζέλο. Τι μειώσεις κίνησης έχει; Κάθε χρόνο από το 2005 και μετά είναι κάτω. Κάθε χρόνο. Λόγω κόστους. Καμία εταιρεία δεν το αντέχει. Όσες ακόμα κρατάνε δρομολόγια, το κάνουν επειδή η Αθήνα είναι πρωτεύουσα. Οι ίδιοι το λένε. Στη Ρόδο σιγά που θα κολλήσουν! Βουρ για απέναντι.
      Η κίνηση επίσης δεν έχει να κάνει με το αν είναι κρατικό ή ιδιωτικό. Ως προς τη χωρητικότητα εννοώ. Η πίστα είναι δεδομένη, και τα κτίρια συγκεκριμένα, όπως και οι χώροι στάθμευσης λεωφορείων κλπ. Η κίνηση εξαρτάται από τα πακέτα των πρακτορείων, τι προσφέρει ο κάθε τόπος και σε τι τιμή. Και η τιμή σίγουρα θα μεταβληθεί προς τα πάνω. Ο δε τουρίστας όντως τα λεφτά του τα αφήνει κυρίως στα ξενοδοχεία και λιγότερο στα μαγαζιά, μπαρ, ταβέρνες (είπαμε all-inclusive). Αφήνει όμως και κάτι λίγα στο αεροδρόμιο, από το οποίο περνάει το 90% των τουριστών. Θέλεις να κόψεις αυτή την πύλη ή να γίνει η πύλη αυτή πολύ ακριβή και κατά συνέπεια ακριβή για τους πράκτορες που καθορίζουν καλώς ή κακώς τις κινήσεις;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/3/14 10:10

      Ερώτηση:
      οποτε γι αυτο θελετε να ειναι κρατικο;Το αρμεγμα της αγελαδας τελος!
      Απάντηση:
      Εδώ θα σε τσιγκλήσω λιγάκι. Με την ιδιωτικοποίηση, όταν και αν γίνει, κανείς υπάλληλος της ΥΠΑ δε θα απολυθεί, γιατί πολύ απλά θα μεταφερθούν σε άλλο κομμάτι του αεροδρομίου που δεν ιδιωτικοποιείται (Αερολιμενικό, Αεροναυτιλία), που χρειάζονται όπως και να' χει. Οπότε το προσωπικό θα μείνει το ίδιο. Επίσης όπως σου είπα παραπάνω, εδώ στη Ρόδο το αεροδρόμιο είναι 24ωρο και οι υπερωρίες πραγματοποιούνται. Το πρόβλημα που βγήκε στις εφημερίδες αφορά την Αθήνα, στα κεντρικά, που φαίνονται να δουλεύουν γραφεία 24ωρα, ενώ είναι πενθήμερο ως τις 15:00.
      Τι σημαίνει λοιπόν αυτό; Ότι ενώ πριν δεν πλήρωνες τους υπαλλήλους, αντιθέτως τα έσοδα της ΥΠΑ ελάφρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό (είπαμε κερδοφόρα η ΥΠΑ), τώρα που θα πάει η αγελάδα σε ιδιώτες και θα πάψει το κράτος να την αρμέγει και θα κρατήσει ταυτόχρονα για την πάρτη του τα μικρά αεροδρόμια που είναι ρουφήχτρες (καθ' υπερβολή το λέω, αλλά ζημιογόνα σίγουρα), με τον ίδιο πάντα αριθμό υπαλλήλων, τότε να είσαι σίγουρος ότι θα πληρώνεις και για την ΥΠΑ!!!

      Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι είναι προς το συμφέρον της τοπικής κοινωνίας να μείνει το αεροδρόμιο υπό κρατικό έλεγχο, αλλά όχι σε αυτά τα χάλια που είναι σήμερα. Ας αλλάξει μορφή, ας γίνει ανώνυμη εταιρεία, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, κάτι τέλος πάντων που θα του εξασφαλίσει μια δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης. Γιατί από εκεί ξεκινάνε όλα. Δε δίνει λεφτά η ΥΠΑ. Πώς θα φτιαχτούν όλα; Με προσφορές από τους ξενοδόχους, τους συλλόγους, από τη τσέπη των υπαλλήλων; Από πού; Αν θέλεις να ζει το νησί από τους τουρίστες, αλλά και να μην είσαι αποκομμένος από την υπόλοιπη Ελλάδα λόγω κόστους, να ζητάς καλύτερα και φθηνά κρατικά αεροδρόμια, γιατί ιδιωτικά θα είναι μόνο καλύτερα, φθηνά σίγουρα όχι.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος29/3/14 18:24

    Φιλαρακο λοιπον ακου:
    αφου εισαι τοσο ανετος και λες οτι θα σε κανουν αερολιμενικο ή κατι αλλο(παρεπιπτωντος ειναι καμια 20αρια στη Ροδο και βαρανε μυγες και στο τελος
    θα φαγωθουν μεταξυ τους οταν θα πουληθει) και δεν θα σε απολυσουν τοτε να πουληθει για να δουλευει ο ιδιωτης και συ να καθεσαι ακομα περισσοτερο τι λες;
    Τωρα με μηδενικα τελη οπως παραδεχεσαι και συ το αεροδρομια δεν εχει τα προσδοκομενα εσοδα για αυτο θα το δωσει το κρατος και απο αυτα που θα
    εισπραττει ο ιδιωτης θα εισπραττει και το κρατος.
    Πως λες οτι δεν πληρωνω απο τη τσεπη μου τιποτα οταν σε πληρωνω ρε αχρηστε για να μου πληρωνεσαι και πλασματικες υπερωριες απο πανω;
    Διαβασε εδω http://tinyurl.com/owsry6m οπου η ΥΠΑ χαρακτηριζεται υπηρεσια "φαινομενο χαρα των υπερωριων".
    Τελος ο μονος που εχει συμφερον εισαι εσυ και οι υπολοιποι Δ.Υπαλληλοι που φοβαστε μη χασετε τη θεσουλα σας και οχι εμεις που σας πληρωνουμε.
    Αμα εισαι τοσο μαγγας να σε δω στον ιδιωτικο τομεα φιλαρακο,οχι που σ'έβαλε εκει κανας βουλευτακος και βολευτηκες.
    Ευτυχως που ο Κ. Χατζηδάκης ειναι σ'αυτο το ποστο και εχει διαφορετικη αποψη απο τη δικη σου οποτε οτι και να λες εσυ και τα σωματεια σου δεν εχει νοημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1/4/14 19:10

    Οι τουριστες θα έρχονται οπως και να εχει.. παραλιες,ηλιο και Παλια πολη εχουμε.. ομως αν το αεροδρομιο βάλει τελη-που θα βαλει- γιατι με τουριστικη κινηση 5-6 μηνων δεν θα βγει το εμπορικο κομμάτι, το παραπανω κοστος του εισιτηριου η Κυρία TUI θα το μετακυλισει στο παζαρεμα του πακετου διακοπων. Αρα θα χάσει λεφτα ο ξενοδοχειακός τομέας και αυτος της εστιασης. Απεναντι το φαι και το ποτο ειναι τσαμπα. Και οι ξενοδοχειάρες των Γερμανων στις τουρκικες ακτες περιμένουν με ανοιχτο το στομα. Εστω και 10% μειωση των αφιξεων στον Διαγόρα ειναι καταστροφικο σεναριο. Αν δεν βγαινει δε ο ιδιωτης, να δουμε αν θα κανει επενδυσεις. Για μπειτε να δειτε εκτος απο τις αιθουσες τον πυργο ελεγχουν, το πεδιο κινησης αεροσκαφων, το κτιριο πυροσβεστικης, τα ραδιοβοηθηματα που ειναι στα τελευταια τους, τα σιδερα που εχουν φανει στις δομές, το παρκινγκ λεωφορειων και αυτοκινητων, την αποκομιδη απορριματων, τον θορυβο. Πιστευετε οτι το ελληνικο κρατος θα εποπτευσει αποτελεσματικα τον ιδιωτη; ο Βενιζελος ηταν ολοκαινουργιο αεροδρομιο και σχεδιασμενο απο την αρχη. Και παλι την πτερυγα που ειναι τωρα η Ράιαν αιρ την ειχαν κλεισμενη χρονια. Οποιος ερθει στον διαγορα θα πρεπει να σταξει πολλα εκατομμυρια απο την πρωτη μερα για να έχει ενα αεροδρομιο που θα μπορεσει να επιζησει 30 χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *