ροή ειδήσεων

Ενημέρωση για την Εκποίηση – Παραχώρηση Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου

Αρχικά νοιώθουμε την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους συνέδραμαν και συνδράμουν στον αγώνα που πραγματοποιείται προκειμένου... να αποτραπούν οι δυσμενείς για τον Τόπο μας συνέπειες από την υπό σχεδίαση αποκρατικοποίηση του αερολιμένα της Ρόδου. Όπως τόνισε και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας συλλόγων υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας κ Βασίλης Αλεβιζόπουλος αρχικά δεν είμαστε ενάντιοι στην ιδιωτική πρωτοβουλία και στην ελεύθερη οικονομία αρκεί αυτές να υπηρετούν τον άνθρωπο και την κοινωνία. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα συμφωνήσουμε στη λεηλασία του εθνικού πλούτου, των κόπων και του ιδρώτα του ελληνικού λαού, προκειμένου κάποιοι δήθεν εκσυγχρονιστές και ολιγάρχες του πλούτου να υφαρπάξουν στο όνομα μιας ανύπαρκτης ανάταξης της οικονομίας μας τα ήδη μεγάλα κέρδη των δημοσίων υποδομών όπως το αεροδρόμιο της Ρόδου. Οφείλουν οι πάντες να γνωρίζουν ότι παρά τα μεγάλα κέρδη που έχουν τα ελληνικά αεροδρόμια ασκούνται πιέσεις ώστε να παραχωρηθεί και η διαχείριση του εναερίου χώρου ώστε να αυξηθεί η κερδοφορία των υποψήφιων επενδυτών. Το επιχείρημα που ακούγεται από πολλούς θιασώτες της παραχώρησης είναι η υπόσχεση του εκσυγχρονισμού των υποδομών. Ακόμα και ο ελάχιστα ενημερωμένος πολίτης μπορεί να αντιληφθεί ότι μια επικερδής επιχείρηση αν διαθέσει ένα μικρό μέρος των κερδών της για την βελτίωση της δεν έχει ανάγκη πώλησης. Ρωτήστε τον οποιονδήποτε ιδιώτη – ιδιοκτήτη μιας επικερδούς επιχείρησης : θα την ξεπουλούσε πάμφθηνα στο ελάχιστο της πραγματικής της αξίας προκειμένου να την εκσυγχρονίσει κάποιος άλλος; Δεν παραβιάζεται μόνο η λογική μας υποτιμάται και η νοημοσύνη μας. Πολλοί είναι αυτοί που αναμασούν συνθήματα όπως ιδιωτική πρωτοβουλία, κρατισμός, οικονομία των αγορών ενώ άλλοι θα μπορούσαν να απαντήσουν κοινωνικό κράτος, εθνική κυριαρχία, δημόσια και κρατική μέριμνα. Ο αγώνας μας δεν είναι ούτε πολιτικός ούτε συνθηματολογικός όπως πολλοί θέλουν να πιστέψουμε. Μιλάμε με βάση τη λογική και την εμπειρία. Τα αεροδρόμια είναι δυνατόν να εκσυγχρονιστούν από ένα μικρό μέρος των κερδών τους όπως άλλωστε προβλέπεται και από τις διεθνείς συμφωνίες (που όμως δεν τηρούνται). Αλλά για ποιο εκσυγχρονισμό μιλάμε όταν η πολιτική ηγεσία δεν διαθέτει ούτε τα απειροελάχιστα για τη συντήρηση των απολύτως αναγκαίων π.χ. ηλεκτρολογική μέριμνα. Εδώ και καιρό επισημαίνεται η έλλειψη προσωπικού που οδηγεί σε προβλήματα διαρκώς αυξανόμενα που άπτονται και της ασφάλειας πτήσεων. Όπως επανειλημμένα έχει επισημανθεί η πρόσληψη 3 ηλεκτρολόγων θα είχε επιλύσει πολλά προβλήματα και θα είχε προλάβει πολλαπλάσιες σε κόστος ζημίες από την έλλειψη τακτικής συντήρησης παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των λίγων υπαλλήλων αυτού του τομέα. Προτάσεις εκσυγχρονισμού μπορούν να υπάρξουν από οποιουσδήποτε ειδήμονες, όχι όμως χωρίς αξιολόγηση και εις βάθος έρευνα με τη συμμετοχή και της ίδιας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Ας σημειωθεί βέβαια ότι ο κίνδυνος να αυξηθεί το κόστος χρήσης του Αερολιμένα και να μετακυλιστούν οι φορολογικές και όποιες άλλες επιβαρύνσεις στον επιβάτη προκειμένου να διαφυλαχθούν ακέραια τα κέρδη του επενδυτή, παραμένει ορατός.

Τα ως άνω έχουν επισημανθεί όχι μόνο από τον πρόεδρο της ΟΣΥΠΑ αλλά και από διάφορους άλλους παράγοντες και ισχύουν για όλα τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας. Δεν είναι τυχαίο ότι για τα αεροδρόμια του Ηρακλείου και των Χανίων η υπόθεση έχει ενώσει όλους τους οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες των νομών αυτών. Υπήρξαν μαζικές και έντονες κινητοποιήσεις που επέφεραν αποτελέσματα. Ήδη το αεροδρόμιο του Ηρακλείου έχει εξαιρεθεί από τη διαδικασία παραχώρησης ενώ δεν προξενεί καθόλου εντύπωση η στάση των δυνάμεων που ασχολούνται με τον τουρισμό (ξενοδόχοι, εστιάτορες κλπ) που εκτιμούν μια τέτοια ενέργεια είναι δυνατόν να στραγγαλίσει τις οικονομίες αυτές. Δεν είναι τα Χανιά και το Ηράκλειο τουριστικές περιοχές; Δεν είναι η Σαντορίνη; Οι εκεί Δημοτικές αρχές είναι κάθετα αντίθετες σε μια τέτοια εξέλιξη, οι δε ενότητα τους ήδη έχει αρχίσει να καρποφορεί.

Ο Τοπικός Σύλλογος Εργαζομένων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου Διαγόρας καλεί τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές να ηγηθούν του κοινού αυτού αγώνα τον οποίο πρέπει να στελεχώσουν και να δυναμώσουν οι επιχειρηματικές και παραγωγικές δυνάμεις του τόπου. Σας καλούμε όλους σε κοινή και γόνιμη δράση που θα αποτρέψει δυσμενείς για τον Τόπο εξελίξεις. Το παρόν αποτελεί ανοιχτή πρόσκληση για ουσιαστική και δημιουργική συνδρομή στον αγώνα διασφάλισης της πιο σημαντικής οικονομικής πύλης του Τόπου μας.


Με εντολή Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Αντιπρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Ο Ταμίας Το Μέλος

Φ. Λουλουδάκης Β. Θεοδωρόπουλος Κ. Γραμμάτικας Σ.Αναστασάκης Υ. Κουλλιά

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/3/14 08:25

    Ρε πούλημα (μπας και φτιαχτούν επιτέλους οι ουρητήρες στς ανδρικές τουαλέττες ) Αχρηστοι Χαραμοφάηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/3/14 10:17

    δωστε το μπας και επιτελους το φτιαξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/3/14 00:42

      Το γεγονός ότι το κράτος αδυνατεί να λειτουργήσει σωστά, δε σημαίνει ότι πρέπει να απαιτούμε να πουληθούν. Να απαιτήσουμε να παίρνει πίσω ένα μέρος από τα >30.000.000€ που έχει τζίρο, ώστε να μπορεί να είναι βιώσιμο και σε καλή κατάσταση. Αντ΄αυτού ζητάμε να ξεπουληθεί. Γιατί, θα καλυφθεί μήπως το χρέος ή μήπως θα είναι πιο φθηνά τα εισιτήρια; Χαχαχαχαχαχαχα!

      Ρε, καταλάβετέ το! Είμαστε νησί, τα πλοία έχουν ακριβύνει, τα αεροπλάνα το ίδιο, αν ανεβάσουν και το κόστος στα λιμάνια και στα αεροδρόμια, δε θα μπορούμε να πάμε ούτε για γιατρό στην Αθήνα!

      Τα αεροδρόμια δεν πρέπει να έχουν κέρδος, πρέπει να ισοσκελίζονται τα έξοδα (με τις προβλεπόμενες επενδύσεις τους) με τα έσοδα. Εδώ, υπάρχει κέρδος μεγάλο, το οποίο φτάνει να καλύψει των κερδοφόρων αεροδρομίων (μισθοδοσίες, καθαριότητα, security, ρεύμα, νερό, σκουπίδια κλπ), των μικρότερων νησιωτικών αεροδρομίων (που δεν έχουν κέρδη εκ των πραγμάτων, αλλά εξυπηρετούν κυρίως κοινωνικούς και εθνικούς σκοπούς) και πάλι μένει κέρδος για τις επενδύσεις. Αλλά τα λεφτά πάνε στην μαύρη τρύπα του προϋπολογισμού. Εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Τα σπατόσημα πρέπει να επιστρέφουν στα αεροδρόμια.-

      Δείτε την πραγματικότητα και όχι αυτά που σας πασάρουν. Άλλη διαχείριση χρειάζεται και όχι ξεπούλημα. Ας γίνει πχ κρατική ΑΕ. Να έχει δυνατότητα ευκολοτερης διαχείρισης και διάθεσης κονδυλίων για να ανταπεξέρχεται!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/3/14 08:27

      Δεν σας είδα ποτέ στις τόσες απεργίες που κάνατε ταλαιπωρώντας τους ταξιδιώτες για τους μισθούς σας, να κάνετε και μία απεργία για να διεκδικήσετε όσα λες παραπάνω.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/3/14 09:57

      Οχι αγαπητε δεν ειναι ετσι οπως τα λες.
      Η ΥΠΑ κατοπιν ελεγχου που εγινε απο τους ελεγκτες της Δημοσιας Διοικησης
      ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ οτι πηραν οι υπαλληλοι της μεσα σε μια 5ετια 95.300.000 ευρώ.!!!
      σε υπερωριες οι οποιες "Από τον έλεγχο δεν προέκυψε ειδική, πλήρης και σαφής αιτιολόγηση της αναγκαιότητας υπερωριακής απασχόλησης του συνόλου του προσωπικού, ιδιαίτερα μάλιστα όταν οι τυχόν υφιστάμενες ανάγκες θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με την κατανομή του απαραίτητου προσωπικού σε βάρδιες στο πλαίσιο της άνω 24ωρης λειτουργίας", σημειώνεται.
      Αρα δεν μπορει καποια λαμογια υπαλληλοι του δημοσιου να ζουν σε βαρος των υπολοιπων Ελληνων δες εδω: http://tinyurl.com/owsry6m
      Δηλαδη το οφελος που προκυπτει μοιραζεται με λιγα λογια σε υπαλληλους ψηφοφορους των δυο κομματων ΠΑΣΟΚ ΝΔ της ΥΠΑ χωρις κανενα οφελος για τα αεροδρομια αυτα καθ'εαυτα.
      Διαβασε επισης το αρθρο στην Καθημερινη εδω:http://tinyurl.com/oercmn2
      που χαρακτηριζει την ΥΠΑ υπηρεσια «χαρά των υπερωριών»!!!
      Τα λογια ειναι περιττα απο κει και περα.Οσο για το οτι θα ακριβυνουν τα εισιτηρια αυτα ειναι σαχλαμαρες χωρις καμια λογικη.Μαλλον θα φτηνανουν.Σε ολο το κοσμο που τα περισσοτερα αεροδρομια ειναι ιδιωτικα ετσι ειναι.
      Πουλημα των αεροδρομιων αμεσα!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/3/14 08:23

      Σωστός

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος11/3/14 14:08

    Μπα σοβαρά;
    Γνωρίζει ο κόσμος και οι τοπικοί φορεις που σας συμπαραστεκονται ότι το παλιο Αεροδρομιο του
    Ελληνικου που εχει κλεισει τοσα χρονια τωρα ειχε ΕΙΚΟΣΙ ναι 20!!!! οδηγους της Υ.Π.Α.
    κι αλλους τοσους ηλεκτρολογους που καθονται και κυριολεκτικα ΤΑ ΞΥΝΟΥΝ! και πληρωνονται αδρα και μαλιστα με ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ενω θα μπορουσαν να πανε σε αλλα αεροδρομια που εχουν αναγκες;Αλλα γιατι να πανε οταν πληρωνονται σε βαρος του Μαλακα Ελληνα Φορολογουμενου;
    Πουλημα τωρα ολων των Αεροδρομιων και απολυση τετοιων "Δημοσίων Υπαλλήλων" που ζουνε σε βαρος των υπολοιπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *