ροή ειδήσεων

“Το κοινωνικό μέρισμα θα πάει στους Πακιστανούς που κάνουν ουρά να γραφτούν στον ΟΑΕΔ”

“Ειμαι ορφανος απο μητερα και απο πατερα δεν εχω κανενα να μου δωσει στηριξη. Έ να σπιτακι μου αφησαν οι γονεις μου... και ευτυχως δεν ειμαι στο ενοικιο. Εκανα αιτηση για το κοινωνικο μερισμα αποριφθηκε γιατι ειχα 7200 εισοδημα επειδη ετυχε να δουλευω μεσα στο 12.

Ειμαι Ανεργος απο τον Αυγουστο του 12, δεν εχω καταφερει να βρω δουλεια πουθενα, και λεω εγω τωρα σαν ευσυνείδητος πολιτης δεν θα πρεπε να παρω το μερισμα; Δεν ειμαι μεσα στις ασθενεις ομάδες;

Δηλαδη πρεπει να ειναι καποιος στον δρομο για να παρει αυτα τα 500 €;

Εχω να πω αισχος και αισθανομαι λυπη για τους συμπατριωτες μου γιατι αυτο το κοινωνικο μερισμα θα παει στους Πακιστανους που κανουν ουρα να γραφτουν στον ΟΑΕΔ.”

Πολίτης Ιωάννης
makeleio.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος21/4/14 21:26

    άνεργοι και οι δυο με μωρό, με εισόδημα 5000 το 2013 δεν δικαιούμαι διοτη φιλοξενουμαστε απο τον παππού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/5/14 20:08

    ειμαστε κ μεις σε ενα σπιτι 2 ανεργοι με 2 παιδια κ με ενα σπιτι με δανειο που θα το πληρωνουμε μια ζωη και επειδη εχουμε το σπιτι μας απορριπτει. πληρωνουμε χαρατσια ρυθμιζομενες χρεωσεις με δολο μας πεταξαν εξω απο το κοινονικο τιμολογιο αφου για 2 τετραμηνα μου εστελναν εναντι. Εγω ο ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης τους εδωσα το πλεονασμα αλλα θα το φανε αλβανοι κ πακιστανοι. Τωρα εγω τι θα πρεπει να ψηφισω? Αναρωτιεμαι. κλεφτες αλητες πολιτικοι................οποιος θελει ας με πει ρατσιστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *