ροή ειδήσεων

Αναστολή Απεργίας ΥΠΑ για 30/06 και 01/07/14 λόγω της τουριστικής περιόδου

Στα πλαίσια ευαισθητοποίησης των αρμοδίων σχετικά με την δεινή κατάσταση των αεροδρομίων... που έχει προέλθει από την δεκαετή συνεχόμενη υποβάθμιση τους λόγω της κυβερνητικής απαξίωσης της ΥΠΑ, υποχρεούμαστε να φέρουμε εις επίγνωση των πολιτών τα εξής:

- Η ζοφερή κατάσταση των αεροδρομίων οφείλεται στο ότι εδώ και πολλά χρόνια οι κυβερνήσεις είτε δεν αξιοποιούν προτάσεις και προγράμματα βελτίωσης είτε δεν μπαίνουν

καν στον κόπο να διερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθεί μια υγιής και αειφόρος ανάδειξη αυτών.

- Οι εργαζόμενοι με διαρκείς παρεμβάσεις επισημαίνουν και καταδεικνύουν τρόπους μέσα από τους οποίους μπορούν να επιτευχθούν τα ως άνω.

- Οι εργαζόμενοι, αν και από το 2010 και εντεύθεν έχουν λιγοστέψει επικίνδυνα, υπερβάλλουν πολλές φορές εαυτούς προκειμένου να καλύψουν παραλείψεις της κρατικής αμεριμνησίας, και να προλάβουν έκρυθμες καταστάσεις που μπορεί να εμφανιστούν λόγω της γενικότερης υποβάθμισης της υπηρεσίας.

- Επαγγελματικοί φορείς του Τουρισμού όπως ο ΣΕΤΕ και ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών αναζήτησαν ενημέρωση από την ομοσπονδία την οποία και έλαβαν ενώ οι κρατικοί αρμόδιοι, όπως βεβαιώνει η ΟΣΥΠΑ σε κεντρικό επίπεδο, κώφευσαν πλήρως στην κραυγή των εργαζομένων για την επικίνδυνη επιδείνωση της κατάστασης των αεροδρομίων και της αεροναυτιλίας.

- Δεν είναι οι εργαζόμενοι αυτοί που δεν θέλουν να βάλουν πλάτη στην αναβάθμιση της ΥΠΑ και εν γένει των παρεχομένων υπηρεσιών, απόδειξη δε αυτού είναι και η ματαίωση της προγραμματισθείσας απεργίας της 30/6/2014 και 01/07/2014.

- Επίσης το ότι οι εργαζόμενοι ξεπερνούν πολλές φορές το κανονικό τους ωράριο και «ξεχνούν» τα δικαιώματα τους προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κοινό κάνοντας δηλαδή ατομικές θυσίες, δείχνει ότι το πρόβλημα δεν είμαστε εμείς όπως πολλοί θα ήθελαν να πιστέψει ο λαός, αλλά εκείνοι που επίτηδες υποβιβάζουν τις υποδομές που ο ίδιος ο λαός έχτισε προκειμένου να τις πουλήσουν σε εξευτελιστική τιμή σε λίγους γνωστούς - άγνωστους οικονομικούς ολιγάρχες.

- Εδώ και πολλά χρόνια η Υπηρεσία αποψιλώνεται συστηματικά από το στελεχιακό της δυναμικό, χάνοντας έτσι υπαλλήλους με βαθιά κατάρτιση και τεχνογνωσία στον αεροπορικό χώρο. Άραγε σκοπός είναι η πλήρης ερήμωση των αεροδρομίων από πλευράς καταρτισμένου προσωπικού προκειμένου αυτό να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για την ενδεχόμενη παραχώρηση των αεροδρομίων σε ιδιώτες;

- Όσον αφορά τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των αεροδρομίων υπάρχουν προγράμματα και προτάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην βεβαία αναβάθμιση των υπηρεσιών και της επιβατικής κίνησης και άρα της κερδοφορίας. Χωρίς εδώ να υπολογίζονται τα τεράστια οφέλη από την αύξηση του Τουρισμού.

Τη δεκαετία του 60 η US Steel απέκτησε με αποικιοκρατική σύμβαση όλα τα κοιτάσματα σιδήρου στο los Carahas του Αμαζονίου. Διέθετε ανεξάρτητα δίκτυα μεταφορών που υπάγονταν σχεδόν σε φορολογική ατέλεια ενώ οι εργαζόμενοι -ντόπιοι- αμείβονταν με μισθούς πείνας. Τεράστιοι πληθυσμοί οδηγήθηκαν έτσι στην εξαθλίωση ενώ η εταιρεία και οι μέτοχοι της έγιναν ένα από τα πλουσιότερα Trust του κόσμου. Δικαιολογία της ευτελούς παραχώρησης , όπως πάντα, η έλλειψη επαρκών κεφαλαίων επένδυσης. Αυτή ήταν μια από τις εκατοντάδες παραχωρήσεις που θα «έσωζαν» τη Βραζιλιάνικη οικονομία. Η Βραζιλία δεν σώθηκε τότε. Αντίθετα καταστράφηκε οικονομικά και ο λαός της οδηγήθηκε σε εκτεταμένη φτωχοποίηση ( φαβέλες κ.α.). Ας αναρωτηθούμε για το αν η εκτεταμένη απαξίωση του Εθνικού Πλούτου (ΔΕΗ, παραλίες, λιμάνια) με την ψεύτικη δικαιολογία της ανικανότητας του Ελληνικού Έθνους να τις αξιοποιήσει, εξυπηρετεί πραγματικά τα συμφέροντα της Χώρας και του Τόπου; Η απάντηση από ιστορική και οικονομική άποψη είναι ΌΧΙ. Το πείραμα αυτό εφαρμόστηκε αποτυχημένα σε πολλές περιοχές του πλανήτη και το μόνο που έδωσε στην κοινωνία των χωρών αυτών ήταν εξαθλίωση, φτώχεια, τζόγος, ναρκωτικά και βία. Καλούμε κατά πρώτον την διοίκηση του Υπουργείου Μεταφορών και της ΥΠΑ να αναλογιστεί με ειλικρίνεια για το που οδηγεί τα πράγματα με αυτή την απαξίωση. Καλούμε επίσης τον κόσμο να σκεφτεί και να πιέσει τους πολιτικούς για να σωθεί ό,τι μπορεί να περισωθεί έστω και τώρα.

Με ευθύνη το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                 Ο Γεν. Γραμματέας
Φώτης Λουλουδάκης   Κων/νος Γραμμάτικας

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *