ροή ειδήσεων

Σώστε την κόρη μου Φοιβιάννα – Παρακαλώ διαδώστε το!

«Σκεφτείτε ΠΑΡΑΚΑΛΩ όλοι να γίνετε εθελοντές μυελού οστών....


Η κόρη μου 38 ετών (με ένα παιδί 4,5 ετών) στον Άγιο Σάββα με οξεία λευχαιμία, ιδιαιτέρως δύσκολη περίπτωση. Μπορείς να ΣΩΣΕΙΣ μία ζωή, ίσως του παιδιού μου. ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩ.

Αν δεν μπορείς να πας, τηλεφώνησε, σου στέλνουν με courier σπίτι το set, γλύφεις μία μπατονέτα και το επιστρέφεις. Έτσι ελέγχουν. Αν βρεθεί συμβατότητα (Θεέ σε παρακαλώ) σε καλούν να δώσεις αίμα (νέα μέθοδος), δεν τρυπάνε σπονδυλική στήλη ή αλλού. Απλή αιμοληψία ΠΙΑ.

Τίποτα το επίπονο. Σκέψου, να ξέρεις μετά ότι ΕΣΥ ΕΣΩΣΕΣ μία ζωή.
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της ψυχής μου. Ο πατέρας της. Για αυτήν ζω. Παρακαλώ μεταδώστε το όσο πιο πολύ μπορείτε.»

Τα σημεία επικοινωνίας είναι:

ΑΘΗΝΑ:

1. Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία: τηλ. 213-2013763-4

2. Νοσοκομείο Ευαγγελισμός: τηλ. 213-2043166

3. Μαιευτήριο Ελενα: 210-6453759

4. Οραμα ΕΛΠΙΔΑ- Μαριάννα Βαρδινογιάννη: 210-7485030
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:

1. Νοσοκομείο Ιπποκράτειο: 2310-892650\

ΛΑΡΙΣΑ:

Πανεπιστημιακό Λαρίσης: 2413-502579

ΠΑΤΡΑ

Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου Πατρών: 2610-969872



ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ η καταγραφή στις αιμοδοσίες όλων των νοσοκομείων



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος25/6/14 18:20

    Εγώ είμαι δοτης μυελού των οστών. Ελπίζω να είμαι κ συμβατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *