Είναι γνωστό ότι στη fashion industry επικρατεί, σε μεγάλο βαθμό,...
η ματαιοδοξία, καθώς και ότι, η συγκεκριμένη βιομηχανία, διακατέχεται από την εμμονή με το βάρος των ανθρώπων. Όσο κι αν αγαπάμε τον κόσμο της μόδας, γιατί, είναι ένας πολύ δημιουργικός κόσμος, είναι καλό να θυμόμαστε ότι, από την στιγμή που δείχνουμε και -κυρίως- που νιώθουμε όμορφες, το μέγεθος των ρούχων μας δεν έχει σημασία.
Κάτι μας λέει, βέβαια, ότι αυτή η παραδοχή δεν λέει και πολλά στους πελάτες της ιαπωνικής εταιρείας ρούχων Fatyo's, της οποίας τα ρούχα κυκλοφορούν σε μεγέθη που, ομολογούμε, ότι δεν έχουμε ξαναδεί. Αντί να χρησιμοποιήσει τα κλασικά «small, medium και large» ή, έστω, νούμερα για μεγέθη, η εταιρεία χρησιμοποιεί πιο περιγραφική ορολογία. «Twitch (κοκκαλιάρα), Skinny, Fat και Jumbo», είναι τα νούμερα της Fatyo's τα οποία βρίσκουμε, ομολογουμένως, προσβλητικά. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στον όρο «Fat (χοντρή)» αφού, ακόμα και το «Twitch (κοκκαλιάρα)» δεν είναι ό,τι πιο κολακευτικό. Το site Complex, που έβγαλε την είδηση, αναφέρει ότι, πολλές ιαπωνικές εταιρείες χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τρόπους να αναφερθούν στα μεγέθη των ρούχων τους. Βέβαια, να πούμε ότι, στην προκειμένη, μπορούσαν να τα καταφέρουν και καλύτερα.
η ματαιοδοξία, καθώς και ότι, η συγκεκριμένη βιομηχανία, διακατέχεται από την εμμονή με το βάρος των ανθρώπων. Όσο κι αν αγαπάμε τον κόσμο της μόδας, γιατί, είναι ένας πολύ δημιουργικός κόσμος, είναι καλό να θυμόμαστε ότι, από την στιγμή που δείχνουμε και -κυρίως- που νιώθουμε όμορφες, το μέγεθος των ρούχων μας δεν έχει σημασία.
Κάτι μας λέει, βέβαια, ότι αυτή η παραδοχή δεν λέει και πολλά στους πελάτες της ιαπωνικής εταιρείας ρούχων Fatyo's, της οποίας τα ρούχα κυκλοφορούν σε μεγέθη που, ομολογούμε, ότι δεν έχουμε ξαναδεί. Αντί να χρησιμοποιήσει τα κλασικά «small, medium και large» ή, έστω, νούμερα για μεγέθη, η εταιρεία χρησιμοποιεί πιο περιγραφική ορολογία. «Twitch (κοκκαλιάρα), Skinny, Fat και Jumbo», είναι τα νούμερα της Fatyo's τα οποία βρίσκουμε, ομολογουμένως, προσβλητικά. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στον όρο «Fat (χοντρή)» αφού, ακόμα και το «Twitch (κοκκαλιάρα)» δεν είναι ό,τι πιο κολακευτικό. Το site Complex, που έβγαλε την είδηση, αναφέρει ότι, πολλές ιαπωνικές εταιρείες χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τρόπους να αναφερθούν στα μεγέθη των ρούχων τους. Βέβαια, να πούμε ότι, στην προκειμένη, μπορούσαν να τα καταφέρουν και καλύτερα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.