ροή ειδήσεων

Οι "φυλές" των ταξιδιωτών !!!

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα η Amadeus, η οποία "χαρτογραφεί" τις Φυλές των ταξιδιωτών... (Traveller Tribes).
H συγκεκριμένη έρευνα επιχειρεί να δώσει απαντήσεις σχετικά με το πώς οι δημογραφικές, γεωγραφικές και πολιτικές τάσεις διαμορφώνουν τους ταξιδιώτες του μέλλοντος.
Το περιεχόμενο της μελέτης αποσκοπεί στο να ρίξει φως στο μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας και να εντοπίσει ευκαιρίες.
Ειδικοί του χώρου εντοπίζουν τμήματα της αγοράς ή αλλιώς ταξιδιωτικές φυλές που αξίζει να αναλυθούν σε μεγαλύτερο βάθος καθώς παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες προκλήσεις για τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές.
Σύμφωνα με την μελέτη η αύξηση των διεθνών ταξιδιών θα συνεχιστεί, καθώς η παγκοσμιοποίηση των επιχειρήσεων και η αυξανόμενη μετανάστευση θα τροφοδοτούν την ανάγκη για ταξίδια.
Η τάση για περισσότερα ταξίδια επίσης θα ενισχυθεί από την αύξηση την ευημερίας των καταναλωτών και από την συνεχόμενη μείωση του ταξιδιωτικού κόστους, ενώ πιθανό "φρένο" στην μελλοντική αύξηση των ταξιδιών μπορεί να φέρουν ανησυχίες για περιβαλλοντικά θέματα και η αυξανόμενη τιμή του πετρελαίου.


Η επίδραση της τεχνολογίας


Οι αυριανοί ταξιδιώτες θα απαιτούν υψηλότερα επίπεδα ελέγχου, άνεσης, ασφάλειας και εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Η εξέλιξη της τεχνολογίας των πληροφοριών θα ενισχύσει την ικανότητα των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών να μετασχηματίζουν την εμπειρία των ταξιδιωτών από την κράτηση έως την συλλογή των αποσκευών.
Τα επόμενα δέκα με δεκαπέντε χρόνια, οι ακόλουθοι τρεις τομείς της τεχνολογικής ανάπτυξης έχουν αναδειχθεί ως εκείνοι που θα διευκολύνουν μια πιο traveler-centric ταξιδιωτική εμπειρία.
 Οι ψηφιακές προσωπικές ταυτότητες των ταξιδιωτών θα παρέχουν προσβάσιμα και ενημερωμένα δεδομένα στους προμηθευτές καθιστώντας την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών ευκολότερη.
 Η δυνατότητα να προσφέρονται στους ταξιδιώτες up-to-date πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, όταν και όπου τις χρειάζονται μέσω των νέων τεχνολογιών της επικοινωνίας (π.χ. κινητά) μεταμορφώνει και δίνει ροή στην ταξιδιωτική εμπειρία.
 Ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία εξελίσσεται. Η αυξανόμενη χρήση των κοινωνικών δικτύων και των οπτικών τεχνολογιών μπορεί να αξιοποιηθούν για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.


Ποιες είναι οι φυλές...


• Active Seniors ηλικίας μεταξύ 50 και 75 το 2020.
Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός γερνάει, θα υπάρξει ένας άνευ προηγουμένου αριθμός ηλικιωμένων ατόμων που ταξιδεύουν. Με τις προόδους στην επιστήμη και στην ιατρική, αυτή η ομάδα θα είναι πιο υγιής και δραστήρια σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές ίδιας ηλικίας, και με υψηλότερο διαθέσιμο εισόδημα. Πολλοί θα κάνουν διακοπές και σύντομα διαλείμματα για να χαλαρώσουν και να απολαύσουν την ελευθερία της συνταξιοδότησης. Η ικανοποίηση των σωματικών αναγκών αυτής της ομάδας και η βαθύτερη κατανόηση θεμάτων υγείας, θα αποτελούν προκλήσεις για τους ταξιδιωτικούς παρόχους.
• Global Clans είναι η ομάδα που αντανακλά την αύξηση της παγκόσμιας μετανάστευσης και αποτελείται από άτομα που ταξιδεύουν διεθνώς για να επισκεφθούν φίλους και συγγενείς είτε για διακοπές είτε για να επανασυνδεθούν.
Για τους περισσότερους , ενδοιασμοί σε σχέση με το κόστος θα παίξουν ρόλο στις αποφάσεις τους. Επίσης, πρόκληση θα αποτελεί για τους προμηθευτές να ανταποκρίνονται ταυτόχρονα στις ανάγκες των μικρών παιδιών, γονέων και παππούδων καθώς συνήθως θα ταξιδεύουν όλοι μαζί.
• Cosmopolitan Commuters είναι η ομάδα των ατόμων που θα ζουν και θα εργάζονται σε διαφορετικές περιοχές, εκμεταλλευόμενοι την πτώση του ταξιδιωτικού κόστους και τις ευέλικτες μορφές εργασίας για να βελτιώσουν της ποιότητας ζωής τους.
Αυτή η ομάδα θα έχει πίεση χρόνου και θα επιθυμεί να αξιοποιήσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό τον χρόνο μετακίνησης. Ως εκ τούτου, η ευκολία κράτησης, η ταχύτητα του check-in και η ασφάλεια θα είναι ψηλά στην λίστα των αναγκών τους. Επιπλέον, η επιθυμία τους να διεκπεραιώνουν εργασίες on the go καθιστά την πρόσβαση στην τεχνολογία σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού βασική απαίτηση. Οι οικολογικές ανησυχίες θα αποκτήσουν μεγαλύτερη βαρύτητα καθώς τόσο οι εταιρείες και όσο και τα άτομα προσπαθούν να έχουν κλιματικά ουδέτερο αποτύπωμα.
• Global Executives είναι η πιο εύπορη από τις ταξιδιωτικές φυλές.
Περιλαμβάνει ανώτερα στελέχη εταιρειών τα οποία ταξιδεύουν στην premium κατηγορία και ολοένα και περισσότερο ζητούν air-taxi ή ιδιωτικό τζετ. Οι προσδοκίες τους για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού θα είναι υψηλές καθώς πρόκειται για άτομα με εμπειρία στο premium και στην πολυτέλεια. Θα έχουν προσδοκία για ιδιαίτερα εξατομικευμένες υπηρεσίες που ικανοποιούν -ακόμη και προκαταβολικά- τις ανάγκες τους.
Ένα απλουστευμένο και χρονικά αποτελεσματικό ταξίδι θα είναι υψίστης σημασίας, όπως και η επιθυμία να εργάζονται και να χαλαρώνουν ταυτόχρονα.
http://money-tourism.blogspot.gr/

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *