Το success story του ελληνικού τουρισμού παρουσιάζει σε εκτενές δημοσίευμα....
της η γερμανική οικονομική επιθεώρηση Wirtschaftswoche, επισημαίνονοντας ότι η Ελλάδα ξαναγίνεται ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Ευρωπαίους, καθώς η προς τα έξω εικόνα της χώρας έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά την τελευταία διετία.
Το άρθρο με τίτλο «Ελλάδα, η επιτυχία του καλοκαιριού», τονίζει ότι η χώρα αρχίζει και πάλι να έχει μεγάλη ζήτηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, όταν απεργίες και διαδηλώσεις «αποθάρρυναν» πολλούς τουρίστες να την επισκεφθούν.
Για την οικονομική κατάσταση της χώρας επισημαίνει ότι έχει βελτιωθεί και ότι ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό πυλώνα της ανάπτυξης.
Η εφημερίδα αναφέρει ότι και για τους Γερμανούς η Ελλάδα είναι ένας από τους βασικούς τουριστικούς προορισμούς. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τουριστικού ομίλου TUI Κρίστιαν Κλέμενς, οι τουριστικοί προορισμοί στην Πελοπόννησο σπάνε ρεκόρ.
Η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός όμιλος της Γερμανίας, αναμένεται να σπάσει φέτος και για πρώτη φορά το φράγμα των 400.000 τουριστών που θα μεταφέρει στην Ελλάδα.
Ίδια είναι η εικόνα και στον μεγάλο ανταγωνιστή της TUI, την Τόμας Κουκ. Η Κως και την Κέρκυρα αποτελούν τους πιο δημοφιλής προορισμούς του ομίλου. Λόγω της μεγάλης ζήτησης επιμήκυνε μάλιστα την φετινή τουριστική περίοδο κατά τρεις εβδομάδες, προσφέροντας τουριστικά πακέτα μέχρι και τα μέσα Νοεμβρίου.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.