ροή ειδήσεων

Συνελήφθη στη Ρόδο 35χρονος Ρουμάνος για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση!

Το απογευμα της Δευτέρας, πιάστηκε στη... φάκα 35χρονος Ρουμάνος ο οποίος ήταν... καταζητούμενος, καθώς εκκρεμούσε εις βάρος του ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης.


Ο 35χρονος καταζητούμενος διώκονταν με ένταλμα σύλληψης των Ρουμανικών Αρχών για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση άπατη-πλαστογραφία που διέπραξε το 2008 στην Ρουμανία και για έκτιση τριών (3) ετών υπόλοιπου ποινής φυλάκισης, που του είχε επιβληθεί.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Δωδεκανήσου. 

Σχόλια

  1. Ανώνυμος5/8/14 21:42

    Μη μου πείτε ότι είναι Χρυσαυγίτης????? Παναγιούλα μου.
    Μη μου πείτε ότι τέτοια κάνουν οι Χρυσαυγίτες????? Παναγιούλα μου
    Δηλαδή έδινε κι` αυτός φυλάδια στην Ακρόπολη και ήταν στα συσίτια της Χ.Α.
    Δηλαδής και η ΧΡυσαυγίτες κάνουν απάτες και πλαστογραφίες?????Παναγιτσα μου.
    Δηλαδής αυτοί που μας κυβερνούν σήμερα κάνουν κι` αυτοί απάτες???? Παναγίτσα μου.
    Πάμε κατά διαόλου. Η Ελλαδίτσα μου τι σας έκανε ρε αλήτες και την διαλύσατε την ξεπουλάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *