ροή ειδήσεων

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ – ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εως εκβιαστική συμπεριφορά ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ 5 αστέρων στην Κάρπαθο σε Έλληνες!!!


Διαβάστε την σοβαρή καταγγελία που έκανε ...
αναγνώστης επιχειρηματίας της Β.Ελλάδος…

“Είμαι σημαντικός επιχειρηματίας 31 χρονών της Β.Ελλάδος με επιχείρηση franchise μεγάλης εταιρίας και μάλιστα μονοπωλιακής πλέον στην Β.Ελλάδα .Πήγα και εγώ όπως όλοι οι άνθρωποι με τη σύντροφο μου να κάνω τις διακοπές μου 15 μέρες όπως κάθε χρόνο απο τα 18 μου σε 2-3 Ελληνικά νησιά ,εδώ σημειώνω οτι hobby και στόχο έχω να γυρίσω όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμος γενικότερα και φέτος με την εκδρομή μου σε Κάρπαθο-Κάσο-Χάλκη τέλειωσα με όλο το Αιγαίο.

Επίσης συνηθίζω να μένω στα καλύτερα resort του εκάστοτε νησί κάθε χρονιά ασχέτως αν αυτό είναι η Μύκονος, η Αστυπάλαια ή η Κάρπαθος.

Φέτος όμως από την αρχή της προσγείωσης μας στο αεροδρόμιο της Καρπάθου κάτι δεν πήγαινε καλά, μια προσγείωση που ήταν την 6/8/14 στις 10,30 οπότε το λιγότερο 11,30 θα είμαστε στο ξενοδοχείο μας , ονόματι Alimunda Mare 5 αστέρων , το οποίο είναι πράγματι έξοχο ξενοδοχείο σε διακόσμηση και ποιότητα.

Είχαμε κάνει την κράτηση μας μέσω της bookiing κλείνοντας προσφορά του συγκεκριμένου απο τον Μάιο για 4 διανυκτερεύσεις στο ποσό τον 736 ευρώ , χωρίς καμιά προκαταβολή και καμιά προχρέωση όπως εμφανίζει το booking.com μετά την κράτηση που κάναμε , επίσης αναφέροντας οτι θα πληρώσουμε κατά την ημέρα αναχώρησης το σύνολο, προϋποθέσεις που γνωρίζουμε απο πάνω απο 25 φορές που έχουμε κάνει αντίστοιχες κρατήσεις.

Φτάνοντας λοιπόν στο ξενοδοχείο ALIMUNDA MARE , στις 23,30 το βράδυ μετά το καλησπέρα ακολούθησε η έκφραση για να σας δοθεί το δωμάτιο που όντως έχετε κλείσει χρειάζεται ολική εξόφληση πριν μπείτε , εμείς ενημερώσαμε οτι πάνω μας σε μετρητά έχουμε 300 ευρω τα δώσαμε και μετά απο παράκληση μας επέτρεψαν να κοιμηθούμε τουλάχιστον αυτό το βράδυ μέχρι να ξυπνήσουμε το πρωί για να φέρουμε τα υπόλοιπα τα οποία θα βγάλουμε απο τράπεζα μιας και πιστωτικές δεν χρησιμοποιούμε αφού έχουμε τα μετρητα που χρειαζόμαστε πάντα.

Το επόμενο πρωί , επειδή μας άρεσε το δωμάτιο και το ξενοδοχείο μη δίνοντας σημασία στο ” καλωσόρισμα μας , ενημερώσαμε οτι θέλαμε να μας βρουν δωμάτιο για να ανανεώσουμε τη διαμονή μας εκτός απο τις 4 βραδιές για ακόμα 5 και φύγαμε για την πρώτη μας εκδρομή στο νησί.

Φυσικά φροντίσαμε κατά την επιστροφή μας να έχουμε και τα υπόλοιπα χρήματα που μας ζήτησαν όταν γυρίσουμε να τους τα δώσουμε μιας και δεν δώσαμε ιδιαίτερη σημασία.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μετά την ολοήμερη βόλτα μας ενημερώνουμε ενημερώνουμε τη reception οτι θέλουμε να δώσουμε τα υπόλοιπα 436 ευρώ για την πρώτη μας κράτηση , δηλαδή να προπληρώσουμε όπως ήθελαν και ρωτάμε αν βρέθηκε κάτι για τις επόμενες ημέρες που θέλαμε , και ακούμε έκπληκτη την απάντηση , δώστε μας τα 436 να απεμπλοκάρουμε την κάρτα σας για να μπείτε στο δωμάτιο σας μιας και σας την είχαμε μπλοκάρει γιατι δεν ήρθατε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ μετά το πρωινό!!!

Kαι αφού ήρθατε τώρα στις 6 το απόγευμα!!! και τα φέρατε μπορείτε να ξαναμπείτε, ενώ έχουμε ήδη πληρώσει 300 και ουσιαστικά είναι πληρωμένοι και για το αύριο..λέμε διακοπές ήρθαμε μέσα μας δεν πειράζει…ρωτάμε αν έγινε κάτι με την ανανέωση για περαιτέρω κράτηση που ζητήσαμε και μας λένε ,οτι βρέθηκε ενα ανάλογο δωμάτιο να μείνετε , απλά δώστε μας απο αύριο και τα άλλα 900 και για εκείνο, και απαντάμε μια και είχαμε βγάλει χρήματα πάρτε και 450 για εκείνο για ναμαστε ήσυχοι και τα υπόλοιπα κάποια στιγμή μετά την μετακόμιση μας εκεί την 5η ημέρα.

Με τα χίλια ζόρια δέχτηκαν και είπαμε και εμείς μέσα μας ευτυχώς ησυχάσαμε απο αυτούς έχοντας μείνει ήδη μια μέρα αλλά έχω ήδη δώσει πάνω απο 1000 ευρω με αφόρητη πίεση πληρώνοντας ήδη διαμονή 8 ημερών.

Την 5η μέρα λοιπόν το πρωί μας ενημερώνουν οτι η υπεύθυνη κ.Όλγα είπε να αδειάζουμε το δωμάτιο να αφήσουμε τα πράγματα μας για να μας τα μεταφέρουν στο νέο μας δωμάτιο κατά την διάρκεια της ημέρας, εκεί ξαναρωτήσαμε αν θα είναι παρόμοιο και μας ειπαν φυσικά αλλά και εμείς να φροντίσουμε να κλείσουμε σήμερα και το υπόλοιπο αυτής της κράτησης η τουλάχιστον ακόμα 200 σήμερα.

Φύγαμε ήσυχοι και γνώστες πια οτι αυτή η κατάσταση είναι μια αστειότητα και πλάκα των διακοπών μας , αλλά δυστυχώς όταν γυρίσαμε το απόγευμα διαπιστώσαμε οτι το αστείο παρατράβηξε..

Γυρνάμε κουρασμένοι δίνουμε ακόμα 200 ευρώ , δηλαδή φτάσαμε τα 660 απο τα 900 και για τις επόμενες 5 ημέρες διαμονής μας και ζητάμε την κάρτα του καινούριου μας δωματίου για να πάμε, και μπαίνοντας μέσα διαπιστώνουμε οτι είναι δωμάτιο με θέα πίσω , καμιά σχέση με το κεντρικό που είχαμε κλείσει αρχικώς με θέα θάλασσα και αν αυτό δεν μας πείραξε τόσο ότι είναι δίκλινο με 2 κρεβάτια χωριστά ενώ είμαστε ΖΕΥΓΑΡΙ και μένουμε ήδη εκεί 5 μέρες και το ήξεραν,φυσικά η γυναίκα μου έγινε έξαλλη και μου επέτρεψε να αντισταθώ επιτέλους στην κτηνώδη συμπεριφορά του ξενοδοχείου.

Καλώ άμεσα την reception ζητώντας να μιλήσω με την υπεύθυνη κ.Όλγα και την ενημερώνω οτι θέλω τα χρήματα μου πίσω για να φύγω, δεν θέλω να παραλάβω αυτό το δωμάτιο εκτός αν μας μεταφέρουν σε ένα άλλο και ακούω το πρωτοφανές αν θέλετε πάρτα τα 200 που δώσατε σήμερα και φύγετε αλλιώς μείνετε άλλο δεν υπάρχει.

Απαντώ οτι αν δεν δοθεί λύση άμεσα θα καλέσω την αστυνομία και ωμά ακούω απο την υπεύθυνη , κάντε ότι νομίζετε και μου κλείνει το τηλέφωνο. Εκεί όμως δεν κατάλαβε οτι δεν μιλαέι σε Γερμανό, Ελβετό, Ρώσο , η Άραβα που του πέρνουν την πιστωτική κάτα και του χρεώνουν επι μέρες ότι θέλουν και όταν το διαπσιτώσει αυτός είναι πια στην πατρίδα του….

Κατευθύνομαι κατευθείαν στη Reception και ζητώ να μου καλέσουν την αστυνομία της περιοχής και οι υπάλληλοι της reception κοροιδεύοντας με όχι μόνο δεν καλούν αλλά μου λένε οτι αυτό αφορά τουριστικό θέμα και να μην λέω ανοησίες. Ευτυχώς καλώ στο 100 και μου δίνουν το αστυνομικό τμήμα Καρπάθου και ζητώ την άμεση επέμβαση περιπολικού ,αφού με ενημερώνουν οτι αυτά που τους λέω τηλεφωνικώς αν ισχύον ενεργοποιείται ο νόμος περί απάτης που αφορά των ποινικό πια κώδικά.

Η αστυνομία φτάνει περίπου 15 λεπτά μετά , η υπεύθυνη του ξενοδοχείου ειδοποιεί οτι θα τους δεχτεί στο γραφείο της και πάνε οι αστυνομικοί και μιλάνε μόνοι μαζί της παρόλο που εγώ διαμαρτύρομαι διότι εγώ τους κάλεσα 15 λεπτά μετά με καλούν μέσα και με ενημερώνουν οτι πρέπει να δεκτώ τους ότους του ξενοδοχείου ή να πάρω τα 200 και να φύγω,αλλά δεν ήξεραν την αλήθεια και μόλις τους εξηγώ οτι είμαι ζευγάρι οτι έχω δώσει ήδη 650 ευρώ για κράτηση 5 ημερών οτι έχω ήδη δώσει αλλα 740 επειδή έμενα ήδη εκεί 4 ημέρες και οτι μου έδωσαν δωμάτιο με 2 κρεβάτια σαν αποτέλεσμα της εκτίμησης τους η στάση τους αλλάζει και με ρωτούν τι μπορούν να κάνουν και λέω το αυτονόητο.

Είμαι Έλληνας ζητώ τη σύλληψη και της υπευθύνου και των απαράδεκτων ειρωνικών ατόμων στη reception για το αυτεπάγγελτο ποινικά αδίκημα της απάτης σε συνέργεια , και τους μηνύω ονομαστικά και δέχομαι να συλληφθεί και εγώ επειδή με κατηγορούν για το αδίκημα της συκ. δυσφήμισης , σε εκείνο το σημείο οι αστυνομικοί τους ενημερώνουν οτι πρέπει να τους ακολουθήσουν όλοι στο τμήμα μιας και είμαι πολίτης και θέλω να καταθέσω μύνηση , φυσικά να δοθούν και το ποσό των 650 για να κατασχεθεί αφού διαφορετικά θα διωχθούν και για υπεξαίρεση.

ΞΑΦΝΙΚΑ η κ.Όλγα αλλάζει στάση , ζητά συγνώμη λέει οτι δεν ”ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ” οτι μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί…και λέει δώστε στον κύριο τα χρήματα του πίσω όλα και αν θέλετε μείνετε δωρεάν σήμερα, φυσικά δεν δέχομαι να μείνω ούτε λεπτό ζητώ απο την αστυνομία να καταγράψει το πληρες συμβάν παίρνω τα χρήματα μου πίσω και αποχωρώ , αν και όλο το βράδυ έψαχνα που θα μείνω και θα απευθυνθώ για αποζημείωση μέσω των αστικών δικαστηρίων.

Φυσικά ενημέρωσα και την booking.com η οποία είναι ξεκάθαρη οτι αφού γίνεται κράτηση με ασφάλεια κάρτας καμία προκαταβολή η προχρέωση δεν δύνεται.Ντροπή για συμπεριφορά τους απέναντι σε Έλληνες!”

Ιωαννίδης Αλέξανδρος







Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος22/8/14 15:45

    ΩΧ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ.ΚΑΛΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΔΙΩΚΣΕ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΟΛΓΑ?ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/9/14 11:30

      Γκουγκλαρε το ονομα του παραπονουμενου πρωτα

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος22/8/14 15:58

    Τι να πει κανείς..... αν όλα αληθεύουν μια καλή μύνυση τους χρειάζεται για να βάλουν μυαλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/8/14 16:50

    Δε ξέρω πού έχετε μείνει κύριε και σε πόσα μέρη έχετε ταξιδέψει, πάντως σε πάρα πολλά ξενοδοχεία το ποσό είτε πληρώνεται στην άφιξη είτε δεσμεύεται στην κάρτα, αφού βάσει της πολιτικής ακύρωσης, είτε το πάρετε είτε όχι, πρέπει να το πληρώσετε αν δεν το έχετε ακυρώσει ως την ημέρα άφιξης ή δεν εμφανιστείτε χρεώνεστε το ποσό εις ολόκληρον.
    Η συναλλαγή αυτή φαντάζομαι μπορούσε να γίνει και με κάρτα. Είναι δυνατόν εσείς τρανός επιχειρηματίας να μην είχατε μια κάρτα; Εδώ έχω εγώ που είμαι υπάλληλος. Ο λόγος που ακύρωσαν την κάρτα-κλειδί σας φαντάζομαι είναι διότι υποπτέυθηκαν πως δεν θα έχετε χρήματα να πληρώσετε, ή πως σκοπεύατε να το σκάσετε (αφού δεν εμφανιστήκατε για να πληρώσετε τη δεδομένη ώρα) και αλλάζοντας την κλειδαριά εξασφάλιζαν το ότι δεν θα είχατε πρόσβαση στα πράγματά σας μέχρι να πληρώσετε (είναι επιτρεπτό από το νόμο ο ξενοδόχος να κρατάει τις αποσκευές μέχρι να πληρωθεί). Κι αν είχατε πληρώσει και την αυριανή όπως λέτε διανυκτέρευση, εσείς τους είχατε δεσμεύσει το δωμάτιο για παραπάνω μέρες, επομένως έπρεπε να πληρώσετε κ αυτές. Από ότι κατάλαβα μόλις πληρώσατε σας έφτιαξαν καινούρια κάρτα για το δωμάτιο, φαντάζομαι δεν πήρε πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Τέλος, σε σχέση με το δεύτερο δωμάτιο, δε ξέρετε τι τύπο δωματίου είχατε κλείσει; Διότι έχετε δίκαιο μόνο εφόσον σας έχουν δώσει άλλο τύπο δωματίου από αυτόν που αναγράφεται στην συγκεκριμένη κράτησή σας. Εσείς είχατε στα χέρια σας κάποιο τέτοιο παραστατικό ή με λόγια του αέρα ζητήσατε ένα οποιοδήποτε δωμάτιο και θεωρήσετε βέβαιον ότι θα σας δωθεί ένα αντίστοιχο. Δεν έχω πάει ποτέ στη μονάδα αυτή για να έχω άποψη αλλά από όσο είδα έχει βαθμολογία 8,9 που δεν είναι καθόλου κακή. Το να κινηθείτε νομικά ενάντια στη διεύθυνση της μονάδας ή και την αλυσίδα ολόκληρη μπορώ να το καταλάβω, αλλά να σέρνετε σε αυτό το πράγμα και υπαλλήλους που είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τις εντολές που τους δίνονται για να μην χάσουν τη δουλειά τους το βρίσκω τουλάχιστον γελοίο. Αν έχετε προβλήματα με την πολιτική της κάθε επιχείρησης, να τα βάζετε με την ίδια την επιχείρηση, δεν είναι δυνατόν να σέρνετε σε αστυνομίες τον κάθε υπάλληλο υποδοχής και να καθυστερεί να πάει σπιτάκι του επειδή εσείς έχετε ψυχολογικά.
    Και πριν κάνετε κανένα ταξίδι στο εξωτερικό παρακαλώ ενημερωθείτε για το τι ισχύει διεθνώς (ώρες πρόσβασης και αναχώρησης από δωμάτιο, δέσμευση ποσού στην κάρτα κατά την άφιξη, επίδειξη ταξιδιωτικών εγγράφων και ταυτότητας-διαβατηρίου,πολιτική ακύρωσης και πληρωμής) γιατί βλέπω να μας γράφουν στις εφημερίδες ως έθνως χωρίς τουριστική παιδεία.
    Καταλάβετε επιτέλους όλοι ότι ο υπάλληλος υποδοχής είναι ο ενδιάμεσος στην επικοινωνία σας με την επιχείρηση, δεν είναι εκείνος που βάζει τους κανόνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/14 20:33

      Το θέμα είναι κύριε υπάλληλε ότι σε πολλές περιπτώσεις, ενώ το θέμα δεν τους αφορά αφού απλά είναι υπάλληλοι, πουλάνε ειρωνεία και εξυπνάδα, αυτό είναι που εκνευρίζει. Βρακί δεν έχουν να φορέσουν αλλά σαν καλά σκυλάκια υπερασπίζονται και τους ιδιοκτήτες. Αφού είναι έτσι ας πάνε και μαζί στα δικαστήρια......... ''τα σκυλάκια είναι μόνο για να κοιτάνε όχι να μιλάνε''.......................

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/8/14 22:19

      πω πω μιλαμε εισαι το κατι αλλο . ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕς ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ καθολου το κειμενο τραβα διαβασε το και ξαναμιλαμε !!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/8/14 04:58

      Αν διαβάσης το παράπονο του επισκέπτη και την απάντηση του παραπάνω υπαλλήλου θα καταλάβεις τι θέλω να πω. Τα διάβασα τα κείμενα και πολύ καλά. Και αφού είχε άδικο ο επισκέπτης, γιατί η αστυνομία του έδωσε δίκιο και η ιδιοκτήτρια του επέστρεψε τα χρήματα;
      Πρέπει να είσαι από τα πολλά σαϊνια που έχει η Ρόδος.................
      Να σου δώσω και μασημένη τροφή, γιατί η σύνθεση των κειμένων μάλλον σε ''πονοκεφαλιάζη'':
      α) "Εδώ έχω εγώ που είμαι υπάλληλος" για την πιστωτική κάρτα.............
      β) ΞΑΦΝΙΚΑ η κ.Όλγα αλλάζει στάση , ζητά συγνώμη λέει οτι δεν ”ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ” οτι μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί…και λέει δώστε στον κύριο τα χρήματα του πίσω όλα και αν θέλετε μείνετε δωρεάν σήμερα, φυσικά δεν δέχομαι να μείνω ούτε λεπτό ζητώ απο την αστυνομία να καταγράψει το πληρες συμβάν παίρνω τα χρήματα μου πίσω και αποχωρώ , αν και όλο το βράδυ έψαχνα που θα μείνω και θα απευθυνθώ για αποζημείωση μέσω των αστικών δικαστηρίων.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/9/14 11:35

      Γκουκλαρετε το ονομα του παραπονουμενου και ξαναμιλαμε

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος22/8/14 17:25

    Ποσο μπιπ μπορει να εισαι ρε βλαχο που μου το παιζεις και επιφανης επιχειρηματιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/8/14 21:56

    Κάρπαθος το πιο άσχημο νησί της Ελλάδας .τα πιγαδια είναι χειρότερο και το πιο άσχημο λιμάνι .βρομια μαγαζιά σαν της δεκαετίας του 79.Πατε ρε καλά και πληρώνετε 180 ευρώ στο ξερό νησί που εκτός από θάλασσα δεν έχει ούτε ένα μνημείο ;
    Πατμος λερος ροδος χαλκη είναι τα νησιά που αξίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/8/14 11:09

    απο την αρχη του "ειμαι σημαντικος επιχειρηματιας κλπ" φαινετσι οτι ο τυποε ειναι ψωνιο... σε καθε πριβε αφιξη σε ξενοδοχειο το κοστος διαμονης προπληρωνεται ... κακως του επετρεψαν να μπει.... και χωρις πιστωτικη ο σημαντικος επιχειρηματιας ; μας δουλευει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/8/14 19:52

    Δουλευω 15 χρονια στον χωρο υποδοχης σε 5αστερο ξενοδοχειο της Ροδου...οπως καταλαβαινετε εχουν περασει πελατες και πελατες. Αγγλοι, γαλλοι, πορτογαλοι! Ε λοιπον οι πιο αλαζονες, κομπλεξικοι, που νομιζουν οτι τους ανηκει το ξενοδοχειο ειναι με διαφορα οι Ελληνες πελατες!! Το υφος και οι απαιτησεις τους ειναι απιστευτα! Στη προκειμενη περιπτωση, οποιος γνωριζει ελαχιστα το πως δουλευει το booking και ολα τα ιντερνετικα γραφεια, εννοειται οτι ειτε προπληρωνεις το δωματιο ειτε το πληρωνεις στην αφιξη ολο το ποσο. Θες εσυ φανταστικε ελληνα τουριστα να στο κραταει για ολη τη περιοδο και εσυ να το πληρωσεις οποτε θες η να σηκωθεις να φυγεις οποτε θες και να μεινει αμανατι το δωματιο. Οποιος εχει ταξιδεψει εστω και μια φορα και εχει μεινει σε ενα αξιολογο ξενοδοχειο ξερει πως λειτουργει το συστημα. Εαν εκλεινες απο ενα ελληνικο γραφειο, θα προπληρωνες ολο το ποσο με τη κρατηση και θα ελεγες και ευχαριστω
    Οσο για το τυπο δωματιου, οταν λετε οτι σας ειπαν οτι βρεθηκε ενα αναλογο δωματιο, ειμαι σιγουρος οτι προφανως σας ειπαν οτι δεν εχουν ιδιο τυπο δωματιου με θεα θαλασσα και σας προτειναν καποιο αλλο τυπο. εαν ειχατε συμφωνησει να συνεχισετε σε δωματιο με θεα θαλασσα, τοτε πολυ απλα θα σας αφηναν να μεινετε στο ιδιο δωματιο που εισασταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/9/14 11:27

    Καντε google το ονομα του και θα καταλαβετε περι τινος προκειται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *