Αν και η Ρόδος, όπως φαίνεται, επωμίζεται το βαρύτερο φορτίο στην Ελλάδα από την πτώχευση του ρωσικού τουριστικού πρακτορείου, η διαχείριση της κρίσης... από τους παράγοντες του ροδιακού τουρισμού γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην τραυματιστούν οι σχέσεις με τη ρωσική αγορά.
Υπολογίζεται ότι το περασμένο Σάββατο, οπότε ανακοινώθηκε η πτώχευση του μεγάλου ρωσικού τουριστικού πρακτορείου, σε ξενοδοχεία της Ρόδου βρίσκονταν 3.000 – 3.500 Ρώσοι πελάτες του Labirint.
Άλλωστε, το νησί των Ιπποτών αποτελούσε βασικό προορισμό στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο πρακτορείο, το οποίο το 2013 έστειλε στη Ρόδο 80.000 – 90.000 τουρίστες (συνολικά ήρθαν στη χώρα μας γύρω στο 1.500.000 Ρώσοι).
Αναμφίβολα η ζημιά από την πτώχευση του Labirint είναι μεγάλη για τον τουρισμό της Ρόδου (υπολογίζεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ) και η ακριβής έκτασή της θα φανεί το επόμενο διάστημα.
Όμως η διαχείριση της κρίσης από τους παράγοντες του ροδιακού τουρισμού, έγινε εξ αρχής με γνώμονα την επαναβεβαίωση - σε δύσκολες στιγμές - της πατροπαράδοτης ελληνικής φιλοξενίας και την εμπέδωση κλίματος ασφάλειας για τους Ρώσους τουρίστες.
Όπως δήλωσε στο Real.gr o γενικός διευθυντής του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού Μπάμπης Παλογιαννίδης από την πρώτη στιγμή ο φορέας συνέβαλε στην ενεργοποίηση του μηχανισμού επαναπατρισμού των Ρώσων τουριστών (την επιστροφή αναλαμβάνει ημικρατικός ρωσικός οργανισμός).
Ο μηχανισμός επαναπατρισμού των Ρώσων πελατών του Labirint λειτουργεί και ήδη από το βράδυ του περασμένου Σαββάτου αναχώρησε αεροπλάνο από το αεροδρόμιο της Ρόδου για τη Ρωσία.
Επίσης, κύριο μέλημα του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού είναι να διαφυλαχθεί η θετική εικόνα του τοπικού και ευρύτερα του ελληνικού τουρισμού.
Κανένας Ρώσος τουρίστας δεν έμεινε στο δρόμο, σημείωσε ο Μ. Παλογιαννίδης, προσθέτοντας ότι συνέχισαν τις διακοπές στα ξενοδοχεία τους, ενώ χαρακτήρισε άψογη τη συμπεριφορά των παραγόντων του ροδιακού τουρισμού απέναντί τους.
Άλλωστε, γι’ αυτούς προέχει η φιλοξενία των Ρώσων που εμπιστεύτηκαν το νησί για τις διακοπές τους, αλλά και οι σχέσεις με τη ρωσική τουριστική αγορά, τις οποίες επιδιώκουν να διατηρήσουν σε υψηλό επίπεδο.
Υπολογίζεται ότι το περασμένο Σάββατο, οπότε ανακοινώθηκε η πτώχευση του μεγάλου ρωσικού τουριστικού πρακτορείου, σε ξενοδοχεία της Ρόδου βρίσκονταν 3.000 – 3.500 Ρώσοι πελάτες του Labirint.
Άλλωστε, το νησί των Ιπποτών αποτελούσε βασικό προορισμό στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο πρακτορείο, το οποίο το 2013 έστειλε στη Ρόδο 80.000 – 90.000 τουρίστες (συνολικά ήρθαν στη χώρα μας γύρω στο 1.500.000 Ρώσοι).
Αναμφίβολα η ζημιά από την πτώχευση του Labirint είναι μεγάλη για τον τουρισμό της Ρόδου (υπολογίζεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ) και η ακριβής έκτασή της θα φανεί το επόμενο διάστημα.
Όμως η διαχείριση της κρίσης από τους παράγοντες του ροδιακού τουρισμού, έγινε εξ αρχής με γνώμονα την επαναβεβαίωση - σε δύσκολες στιγμές - της πατροπαράδοτης ελληνικής φιλοξενίας και την εμπέδωση κλίματος ασφάλειας για τους Ρώσους τουρίστες.
Όπως δήλωσε στο Real.gr o γενικός διευθυντής του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού Μπάμπης Παλογιαννίδης από την πρώτη στιγμή ο φορέας συνέβαλε στην ενεργοποίηση του μηχανισμού επαναπατρισμού των Ρώσων τουριστών (την επιστροφή αναλαμβάνει ημικρατικός ρωσικός οργανισμός).
Ο μηχανισμός επαναπατρισμού των Ρώσων πελατών του Labirint λειτουργεί και ήδη από το βράδυ του περασμένου Σαββάτου αναχώρησε αεροπλάνο από το αεροδρόμιο της Ρόδου για τη Ρωσία.
Επίσης, κύριο μέλημα του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού είναι να διαφυλαχθεί η θετική εικόνα του τοπικού και ευρύτερα του ελληνικού τουρισμού.
Κανένας Ρώσος τουρίστας δεν έμεινε στο δρόμο, σημείωσε ο Μ. Παλογιαννίδης, προσθέτοντας ότι συνέχισαν τις διακοπές στα ξενοδοχεία τους, ενώ χαρακτήρισε άψογη τη συμπεριφορά των παραγόντων του ροδιακού τουρισμού απέναντί τους.
Άλλωστε, γι’ αυτούς προέχει η φιλοξενία των Ρώσων που εμπιστεύτηκαν το νησί για τις διακοπές τους, αλλά και οι σχέσεις με τη ρωσική τουριστική αγορά, τις οποίες επιδιώκουν να διατηρήσουν σε υψηλό επίπεδο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.