ροή ειδήσεων

Γιώργος Γιαννιάς: Μια γυναίκα μπορεί να σε... αποτελειώσει



«Παρίστανα τον «σκληρό». Φώναζα για να φοβηθεί ο κλέφτης», εξομολογείται...

Συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό παραχώρησε ο Γιώργος Γιαννιάς και μίλησε για όλα.

Ο τραγουδιστής, που συμμετείχε στο μουσικό σόου «J2US» του Mega μοιράστηκε με το κοινό προσωπικά του θέματα όπως τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο παρελθόν αλλά και τον παράφορο έρωτά του για μία γυναίκα, της οποίας το όνομα δεν αποκαλύπτει.

«Είχα καεί στο χυλό και φύσαγα και το γιαούρτι», λέει και προσθέτει: «Αλλάζει επί της ουσίας ο άνθρωπος. Μια γυναίκα μπορεί να σε πάει στα ουράνια ή να σε αποτελειώσει. Έχω δει γυναίκα να μπορεί με τον τρόπο της να με κάνει ό,τι θέλει. Άσχετα αν παρίστανα τον «σκληρό». Φώναζα για να φοβηθεί ο κλέφτης».

Ο Γιώργος Γιαννιάς ακόμη δήλωσε πως: «Έπειτα από έναν χωρισμό μου, θυμάμαι, κάλεσα τη μητέρα μου να έρθει από τη Ρόδο για να με παρηγορήσει».

Ποια είναι η σχέση του με τον πατέρα του όμως;

«Πάντα με τη μητέρα μου μιλούσα για τα πιο προσωπικά θέματα. Όχι με τον πατέρα μου. Εκείνος ήταν ο μάνατζέρ μου. Ήρθε μαζί μου στην Αθήνα και χτυπούσαμε πόρτες με ένα σιντάκι μου στο χέρι για να βρούμε δουλειά. Παλέψαμε, πονέσαμε, πεινάσαμε. Δυσκολεύτηκαν πολύ να με συντηρούν μόνο μου στην Αθήνα», εξηγεί στο περιοδικό «Εγω».


Τέλος δεν δίστασε να αποκαλύψει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην αρχή της καριέρας τους και είπε: «Θέλει «κότσια» να φύγει κάποιος από το σπίτι του πριν κλείσει τα 17 του, αλλά είχα πάντα την οικογένειά μου μπροστά μου. Οι γονείς μου ήταν οι πρώτοι που ήθελαν να γίνω αυτό που είμαι. Μου έδωσαν την ώθηση και την προστασία που χρειαζόμουν».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος29/8/14 22:32

    Θάλασσα και πυρ, και γυνή τρίτον κακόν. Μένανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *