ροή ειδήσεων

Le Grand: Το Labirint πτώχευσε, εμείς προχωράμε

Το τουριστικό γραφείο Le Grand-Elememts, σε επιστολή της... προς τους συνεργάτες της, ξενοδόχους στη Ρόδο, ζητά από αυτούς να είναι ιδιαίτερα φιλικοί και εξυπηρετικοί προς τους έως τώρα πελάτες της, έτσι ώστε να μην διασυρθεί το όνομά της, αλλά χωρίς επιπλέον κόστος για την εταιρεία.

Η Le Grand απέστειλε σε ξενοδόχους της Ρόδου την ακόλουθη επιστολή σχετικά με τις διευθετήσεις που αφορούν στους Ρώσους τουρίστες, πρώην πελάτες του Labirint:

“Αγαπητοί συνεργάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι όλοι οι πελάτες του Labirint που βρίσκονται στη χώρα μας και εξυπηρετούνται από τα γραφεία μας σε διάφορα ξενοδοχεία,

α) τα ξενοδοχεία Allotment, η τελευταία διαν/ση που η εταιρεία μας αναλαμβάνει να πληρώσει είναι 01/08, άρα από σήμερα είναι δική σας ευθύνη τι θα κάνετε με τους πελάτες του Labirint που βρίσκονται παραμένοντες μέχρι να διευθετηθεί το πλάνο της επιστροφής τους,

β) τα ξενοδοχεία Commitment, η τελευταία διαν/ση που η εταιρεία μας προσφέρει δωρεάν φιλοξενία σε αυτούς χωρίς να απαιτηθεί από αυτούς πληρωμή για τη διαμονή τους είναι 02/08, άρα από αύριο 03/08 εφόσον επιλέξουν να είναι παραμένοντες στα δωμάτιά μας, οφείλουν να πληρώσουν σε εμάς το κόστος διαμονής τους μέχρι να διευθετηθεί το πλάνο της επιστροφής τους.

Σας παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα φιλικοί και εξυπηρετικοί προς τους έως τώρα πελάτες μας, έτσι ώστε να μη διασυρθεί το όνομά μας, αλλά χωρίς επιπλέον κόστος για την εταιρεία.

γ) Συνεχίζουμε κανονικα το πρόγραμμά μας με λιγότερους πελάτες, ανοίγουμε πωλήσεις σε άλλα γραφεία για να καλύψουμε τα αγορασμένα και πληρωμένα από εμάς δωμάτια σε όλους τους προορισμούς. Το Labirint πτώχευσε, εμείς προχωράμε και θα γίνουμε ακόμη πιο δυνατοί.

Σας ευχαριστούμε για την έως τώρα άψογη συνεργασία σας με την εταιρεία μας Le Grand-Elememts”.

Σημειώνεται ότι Ιdeal-Tour και Labirint είναι αντιστοίχως η τέταρτη και πέμπτη τουριστική εταιρεία της Ρωσίας, που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και διακόπτει τη λειτουργία της το τελευταίο 15νθήμερο. Στις 16 Ιουλίου το τουριστικό πρακτορείο Neva κήρυξε στάση πληρωμών έναντι των πελατών του, αρκετές χιλιάδες των οποίων βρέθηκαν στο εξωτερικό, χωρίς να έχει καλυφθεί οικονομικά το ταξίδι τους για τις συνεργαζόμενες με το Neva εταιρείες.

Δέκα ημέρες αργότερα ανακοίνωσε τη χρεοκοπία της η επίσης παλαιά και ιστορική εταιρεία Roza Vetrov Mir της Μόσχας και στις 30 του μηνός η Expo-Tour της Αγίας Πετρούπολης ομολόγησε ότι αντιμετωπίζει αντίστοιχα σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

traveldailynews.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *