Ένα μακάβριο τρόπο για να κερδίσει πάλι πίσω πελάτες μετά...
από τις δύο μοιραίες πτήσεις, σκέφτηκε η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines.
Συγκεκριμένα, πριν από 4 ημέρες ανακοινώθηκε ένα διαγωνισμός στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία. Όσοι επιθυμούν να κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια οικονομικής θέσης αλλά και iPad, καλούνται να πουν όλα όσα θέλουν να κάνουν μέχρι να πεθάνουν!
Ναι, καλά διαβάσατε! Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα, κατέβηκε μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το link οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους».
Προφανώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως πρόκειται για μακάβρια στρατηγική μάρκετινγκ.
Παράπονα Ρόδου
από τις δύο μοιραίες πτήσεις, σκέφτηκε η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines.
Συγκεκριμένα, πριν από 4 ημέρες ανακοινώθηκε ένα διαγωνισμός στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία. Όσοι επιθυμούν να κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια οικονομικής θέσης αλλά και iPad, καλούνται να πουν όλα όσα θέλουν να κάνουν μέχρι να πεθάνουν!
Ναι, καλά διαβάσατε! Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα, κατέβηκε μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το link οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους».
Προφανώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως πρόκειται για μακάβρια στρατηγική μάρκετινγκ.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.