ροή ειδήσεων

ΒΟΜΒΑ! Έρχεται το ΤΕΛΟΣ των ταξί!!! Ποιο είναι το ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ για τον κλάδο;



Ποια είναι η UBER που αποτελεί τον εφιάλτη των ταξιτζήδων σε όλο τον πλανήτη,...
και που έκανε τον Θ. Λυμπερόπουλο...του ΣΑΤΑ να δηλώσει στο WE ότι θα σπάσει αν δει αυτοκίνητο της στην Αθήνα;

Αν η οικονομική κρίση έπληξε τη λειτουργία των ταξί στην Αθήνα μειώνοντας δραματικά την κίνηση και τους τζίρους…το τελειωτικό χτύπημα το δίνει η τεχνολογία και ειδικότερα η UBER.

Μετά τις εφαρμογές taxibeat και taxiplon που αντικατέστησαν με επιτυχία τα ραδιο-ταξί έρχεται και η εφαρμογή Uber για να αντικαταστήσει….τα ίδια τα ταξί.
Ταυτόχρονα, έρχονται και άλλες μοντέρνες επιλογές μετακίνησης όπως το Athens Welcome Pickups για τους τουρίστες και το Cartogo.gr για την πόλη μια ολοκαίνουργια εφαρμογή που διαθέτει αυτοκίνητα προς ενοικίαση με το λεπτό μόνο για το κέντρο της πόλης.
Η UBER που ξεσηκώνει αντιδράσεις
Tα κοινωνικά δίκτυα με δύο αγγελίες που ανήρτησε η εταιρεία UBER στην ιστοσελίδα επαγγελματικής δικτύωσης LinkedIn, για δύο θέσεις εργασίας για το γραφείο της εταιρείας στην πόλη, « μαρτύρησαν» πρώτα τον ερχομό της στην Αθήνα. Οι αγγελίες αναζητούσαν τον γενικό υπεύθυνο λειτουργίας της εταιρείας (general manager) και τον υπεύθυνο μάρκετινγκ και διαχείρισης της δημόσιας παρουσίας της υπηρεσίας (community manager) για την πόλη της Αθήνας.
Το Uber επισήμως δεν έχει απαντήσει σε ερωτήματα σε σχέση με το πότε ξεκινάει στην Αθήνα, ωστόσο όπως αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ του Δημήτρη Πόγκα στο Startupper.gr «έχουν ήδη κλείσει οι αγγελίες εργασίας για την Αθήνα και φαίνεται πως οι υπεύθυνοι προσλήψεων για την αγορά της Αθήνας, έχουν καταλήξει ήδη στην τελική λίστα των υποψήφιων στελεχών και ολοκληρώνουν τους τελικούς γύρους συνεντεύξεων πριν την τελική επιλογή».
Αν και οι εφαρμογές κλήσης ή εύρεσης κοντινού ταξί είναι πολύ διαδεδομένες ανά τον κόσμο, με αρκετούς τοπικούς «παίκτες» σε κάθε πόλη, το διαφορετικό μοντέλο του Uber επιτρέπει σε ιδιώτες κατόχους οχημάτων μέσα από την υπηρεσία UberX να μετατραπούν σε οδηγούς προς ενοικίαση, μοιράζοντας το αυτοκίνητό τους με τους χρήστες της εφαρμογής και κερδίζοντας χρήματα από τις διαδρομές αυτές.
H διαδικασία είναι απλή και ξεκινάει με την καταχώρηση της πόλης ενδιαφέροντος και ενός email στο site της εταιρείας , όπως διαβάζουμε στο news247. Οταν η εταιρεία επιλέξει να έρθει στη συγκεκριμένη πόλη αναζητά το στόλο από τα συνεργαζόμενα ΙΧ. Η πληρωμή των πελατών της UBER γίνεται απευθείας στην εταιρεία μέσω πιστωτικής κάρτας, και ακολούθως εκείνη πληρώνει με μέρος της αμοιβής τα συνεργαζόμενα αυτοκίνητα.
Η Uber ιδρύθηκε το 2009 στις ΗΠΑ και πρωτολανσαρίστηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 2010 κινούμενη αρχικά στον τομέα των ιδιωτικών (πολυτελών) μετακινήσεων (υπηρεσία UberBlack) και στην συνέχεια στον τομέα της «διαμοιρασμένης οικονομίας» (sharing economy) και συγκεκριμένα στον κλάδο των «διαμοιρασμένων διαδρομών» (ride sharing) μεταξύ χρηστών, «διασπώντας» την αγορά των παραδοσιακών μετακινήσεων.
H UBER λειτουργεί σε 45 χώρες σε όλο τον κόσμο προκαλώντας έντονες αντιδράσεις των επαγγελματιών του χώρου, όπου εμφανιστεί. Γιατί απλά προσφέρει τις υπηρεσίες μετακίνησης με ένα στόλο ιδιωτικών ΙΧ και όχι μέσω των ταξί (όπως οι εφαρμογές (Taxibeat και Taxiplon).
Νομικά προβλήματα
Ο διαμοιρασμός διαδρομών είναι μία σχετικά διαδεδομένη πρακτική, την οποία διευκολύνουν και άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες. Ωστόσο η δημοφιλία και η μαζικότητα του Uber και κυρίως το γεγονός ότι δεν ήταν αφιλοκερδής ο διαμοιρασμός της διαδρομής δημιούργησε και τα πρώτα προβλήματα για το Uber, ακόμα και στις ΗΠΑ.
Η Uber διαθέτει δυο διαφορετικές υπηρεσίες προς τους πελάτες της την υπηρεσία UberBLACK ( σε συνεργασία με κατόχους πολυτελών οχημάτων, στρεφόμενο σε ένα πιο «premium» μοντέλο, απευθυνόμενο κυρίως στο τουριστικό ρεύμα προς την Αθήνα που γνωρίζει το brand της εταιρείας και σε υψηλόβαθμες συνεργασίες με εκδήλωσεις) και την υπηρεσία UberPOP (το «λαϊκό» μοντέλο, άμεσα ανταγωνιστικό προς τα ταξί, για φθηνότερες μετακινήσεις σε μία χώρα που διέρχεται οικονομικής κρίσης).
Πρόσφατα οι δικαστικές αρχές της Φρανκφούρτης, μετά από προσφυγή της ένωσης αυτοκινητιστών ταξί στη Γερμανία (Taxi Deutschland), αποφάσισαν τη λήψη προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων σε όλη τη χώρα. Εάν η Uber συνεχίσει να παρέχει τη λειτουργία UberPoP, αγνοώντας τα μέτρα βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ ανά διαδρομή. H έλευση της σε Λονδίνο και Παρίσι έκανε τους ταξιτζήδες στις δύο μητροπόλεις να κλείσουν τους δρόμους δημιουργώντας κομφούζιο.
Πηγή : athensmagazine.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/9/14 12:10

    Ταρίφες δε θα μας λείψετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/9/14 16:37

    Η μόνη λύση είναι η σύσταση εταιρίας στα πρώτυπα του εξωτερικού. Μόνο έτσι θα νικήσετε τον ανταγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/9/14 18:49

    Ουτε εσεις μας λειπετε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *