ροή ειδήσεων

Και τρίτο πρόσωπο στην άγρια δολοφονία της Ρόδου;



Σχεδόν έναν μήνα μετά την εξιχνίαση της άγριας δολοφονίας της Αντζελας (Ευαγγελίας) Ιεροβασίλη... από τα χέρια του μικρότερου γιου της, τον Ιούνιο του 2012 στο σπίτι της στο Γεννάδι Ρόδου, ο μεγαλύτερος γιος και η κόρη της άτυχης 61χρονης ανοίγουν την καρδιά τους στην «Espresso» αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές του εγκλήματος, τη σιγουριά τους ότι κρύβεται και τρίτο πρόσωπο πίσω από αυτό, ενώ μιλούν για τον χαρακτήρα του 26χρονου Νίκου και τα παιδικά χρόνια του.

«Ηταν καλό και ευγενικό παιδί, μέχρι που έμπλεξε με τα ναρκωτικά στην τρυφερή ηλικία των 15 ετών» είπε η 28χρονη Μελίνα Μπατζακάκη για τον αδερφό της και πρόσθεσε: «Από τότε πήρε την κάτω βόλτα. Αρκετές φορές είχε καβγαδίσει με τη μητέρα, αλλά δεν την είχε ακουμπήσει ποτέ, ούτε καν της είχε υψώσει τη φωνή. Οταν έγινε το έγκλημα, η Αστυνομία με ρώτησε αν μπορούσα την επομένη να μπω στο σπίτι όπου σφαγιάστηκε η μητέρα μου, μήπως μπορούσα να τους βοηθήσω με κάποιο στοιχείο. Υποψιάστηκα αμέσως τον Νίκο όταν είδα τα πράγματα όπως ήταν. Είδα τον καφέ στον πάγκο και τα πράγματα παρατημένα με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο που μαρτυρά ότι ο φονιάς ήταν ο αδερφός μου.

Το είπα στην Αστυνομία από την πρώτη μου κατάθεση, αλλά δεν μου έδωσε την απαραίτητη σημασία. Θεωρούσαν ότι επειδή ήταν χρήστης ναρκωτικών δεν θα είχε τη δύναμη να κάνει ένα τόσο άγριο φονικό. Εγώ εκτιμώ πως δεν βρισκόταν υπό την επήρεια ναρκωτικών εκείνο το βράδυ, αφού το έγκλημα ήταν πολύ καλά οργανωμένο. Η μαμά γύρισε την πλάτη για να του φτιάξει καφέ και ο Νίκος βρήκε την ευκαιρία να την αιφνιδιάσει μαχαιρώνοντάς τη δύο φορές στην πλάτη. Επειτα ακολούθησε η σφαγή και στη συνέχεια βρήκαν τη δύναμη με τη φίλη του να σφουγγαρίσουν όλο το σπίτι, το οποίο έλαμπε».

Ενοχο μυστικό

Ενα ακόμη περίεργο που επισημαίνει η 28χρονη κόρη του θύματος είναι ότι ο πατέρας της και πρώην σύζυγος της άτυχης 61χρονης έχει μετακομίσει και ζει πλέον στο σπίτι όπου έγινε η σφαγή της, στο Γεννάδι: «Μου κάνει τρομερή εντύπωση το γεγονός αυτό, όπως επίσης και το ότι ο πατέρας μου γνώριζε δύο χρόνια για το έγκλημα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, ο Νίκος του το είχε εκμυστηρευτεί στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν. Πώς γίνεται να κρατάς μυστικό κάτι τέτοιο και να το αποκαλύπτεις μία μέρα πριν κατέβει στο νησί η ανακρίτρια με νέα στοιχεία; Είναι μεγάλη η σύμπτωση».

Ο ετεροθαλής αδερφός του κατηγορουμένου, Σαμ (Τσαμπίκος) Κουφάδης, που ζει μόνιμα στην Αυστραλία, μίλησε με πικρία για τον 26χρονο και την υπόθεση της άγριας δολοφονίας της μητέρας τους:

«Μου ορκίστηκε»

«Δύο μέρες αφότου δολοφονήθηκε η μαμά ήρθα στη Ρόδο και βρήκα τον Νίκο. Τον ρώτησα αν ήταν υπεύθυνος για τον φόνο της και μου είχε πει επί λέξει: "Σάμι, σου ορκίζομαι στη ζωή μου ότι δεν σκότωσα εγώ τη μαμά". Μέσα μου όμως δεν σταμάτησα να πιστεύω ότι αυτός ήταν που τη δολοφόνησε, αλλά εκείνος ποτέ δεν το ομολόγησε. Κάποια στιγμή έφυγα και περίπου επτά μήνες μετά, Γενάρης ήταν, πήγα ξανά στη Ρόδο. Τον βρήκα σε ένα από τα διαμερίσματα της μητέρας και του είπα: "Νίκο, πήγαινε στην Αστυνομία να ομολογήσεις τι ξέρεις για τον φόνο", αλλά ούτε τότε πήγε. Ολα τα στοιχεία συνηγορούσαν ότι ο αδερφός μου είχε σκοτώσει τη μαμά, όπως και αποδείχτηκε τελικά. Δεν έχω μιλήσει μαζί του για το έγκλημα, για τη μοιραία μέρα που κατακρεούργησε την ίδια τη μάνα του, γιατί όταν ήρθα εγώ με το αεροπλάνο από την Αυστραλία, εκείνος έφευγε για τον Κορυδαλλό με το καράβι και δεν τον πρόλαβα».

«Στενός συγγενής γιόρτασε στα μπουζούκια»

Ο κ. Κουφαδης, με φωνή που μαρτυρούσε οργή και θυμό, αλλά και απογοήτευση γι' αυτό που έκανε ο μικρός αδερφός του, αποκάλυψε και άλλες πτυχές της υπόθεσης που έχει συγκλονίσει το νησί της Ρόδου: «Θεωρώ πως δεν έχουν τιμωρηθεί όλοι οι δράστες. Υπάρχει ένα στενό συγγενικό πρόσωπο στην όλη ιστορία που για μένα είναι ο ηθικός αυτουργός. Ο άνθρωπος που όταν έγινε το κακό το έμαθε αμέσως και μάλιστα το γιόρτασε στα μπουζούκια, βρίζοντας με τα χυδαιότερα λόγια την άτυχη μητέρα μου που λίγο νωρίτερα είχε βρει φρικιαστικό θάνατο από τα χέρια του ίδιου του σπλάχνου της! Θεωρώ πως το κίνητρο της δολοφονίας ήταν η περιουσία της» επισήμανε ο 47χρονος, που είναι παιδί της Ιεροβασίλη από τον πρώτο γάμο της.

Μίλησε και για τα παιδικά χρόνια του 26χρονου, αναφέροντας ότι ήταν ένα πολύ καλό παιδί: «Με τον αδερφό μου έχω 21 χρόνια διαφορά, αλλά έζησα μαζί του μέχρι να φύγω το 1997 για την Αυστραλία. Ηταν εννέα ετών τότε, ένα κανονικό αγόρι που τίποτε δεν μαρτυρούσε την εξέλιξη που θα είχε. Στα 14-15 του όμως έμπλεξε με κακές παρέες και η μητέρα μου τηλεφωνούσε για να μου πει ότι ο μικρός είχε μπλεξίματα και τους κάνει τη ζωή δύσκολη. Ο πατέρας του εκείνη την περίοδο τους είχε εγκαταλείψει».

Στην κουζίνα μέσα σε μια λίμνη αίματος

Η άτυχη γυναίκα βρέθηκε σφαγμένη από συγγενείς που έσπευσαν στο σπίτι της ανήσυχοι, διότι δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματα της κόρης της. Εντρομοι, την είδαν πεσμένη μπρούμυτα στο πάτωμα της κουζίνας, μέσα σε μια λίμνη αίματος. Ο δράστης κατάφερε αρχικά δύο πισώπλατα χτυπήματα με μαχαίρι και κατόπιν συνέχισε να τη μαχαιρώνει μέχρι που σωριάστηκε αιμόφυρτη στο έδαφος έχοντας δεχτεί συνολικά 14 χτυπήματα!

Απορρίφθηκε η αίτηση για αποφυλάκιση

Την απόρριψη του αιτήματος της 36χρονης Ρωσίδας Irini Ιakouleva, μητέρας δύο παιδιών, για την αντικατάσταση της διάταξης της τακτικής ανακρίτριας Ρόδου, με την οποία διατάχθηκε η προσωρινή κράτησή της, εισηγήθηκε στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου η αντεισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ρόδου Αιμιλία Σοφία Μέρη.

Η αλλοδαπή είναι κατηγορούμενη για άμεση συνέργεια στη στυγερή ανθρωποκτονία της 61χρονης Ευαγγελίας (Αντζελας) Ιεροβασίλη το απόγευμα της 19ης Ιουνίου του 2012, στο σπίτι της στο Γεννάδι Ρόδου.

Η σύντροφος του 26χρονου δολοφόνου, γιου του θύματος, υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με το έγκλημα και στην προσφυγή της ανέφερε ότι δεν έχει απασχολήσει ποτέ τις διωκτικές Αρχές, ότι είναι υποδειγματική μητέρα και πως μεγαλώνει τα παιδιά της μόνη της από τη στιγμή που ο Ελληνας σύζυγός της την εγκατέλειψε για μια μικρότερη γυναίκα. Ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία εμπλοκή με τη συγκεκριμένη υπόθεση και υποστηρίζει ότι μοναδικό σφάλμα της ήταν η σύναψη σχέσης με έναν άνθρωπο εξαρτημένο από τα ναρκωτικά.
Espressonews.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *