Αποζημίωση ύψους 13.000.000 δολαρίων θα πληρώσει η Red Bull στους καταναλωτές καθώς...
επί 12 συναπτά χρόνια κανένας από τους πελάτες της δεν έβγαλε φτερά, όπως ανέφερε το γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν της εταιρείας.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η εταιρεία που παρασκευάζει το γνωστό ποτό - αναψυκτικό, βρέθηκε αντιμέτωπη με δύο αγωγές και συμφώνησε να πληρώσει 13 εκατομμύρια δολάρια επειδή το σλόγκαν της «το Red Bull δίνει φτερά» δεν είναι αληθινό!
Έτσι όποιος το έχει αγοράσει κατά το χρονικό διάστημα 2002 έως 2014, μπορεί να λάβει αποζημίωση 10 δολάρια σε μετρητά ή 15 δολάρια σε προϊόντα της εταιρείας,
Να σημειωθεί πως αίτημα μπορούν να κάνουν μόνο οι πελάτες που ζουν εντός των ΗΠΑ.
Παράπονα Ρόδου
επί 12 συναπτά χρόνια κανένας από τους πελάτες της δεν έβγαλε φτερά, όπως ανέφερε το γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν της εταιρείας.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η εταιρεία που παρασκευάζει το γνωστό ποτό - αναψυκτικό, βρέθηκε αντιμέτωπη με δύο αγωγές και συμφώνησε να πληρώσει 13 εκατομμύρια δολάρια επειδή το σλόγκαν της «το Red Bull δίνει φτερά» δεν είναι αληθινό!
Έτσι όποιος το έχει αγοράσει κατά το χρονικό διάστημα 2002 έως 2014, μπορεί να λάβει αποζημίωση 10 δολάρια σε μετρητά ή 15 δολάρια σε προϊόντα της εταιρείας,
Να σημειωθεί πως αίτημα μπορούν να κάνουν μόνο οι πελάτες που ζουν εντός των ΗΠΑ.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.