ροή ειδήσεων

Η εξομολόγηση ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥ Έλληνα ηθοποιού: «Ίσως να μη χρειαζοταν να δηλώσω ότι είμαι gay»



Ένας άνθρωπος ελεύθερος, ακομπλεξάριστος, χωρίς ...
“πρέπει” και κανόνες ακολουθεί το μονοπάτι της ζωής του και ακροβατεί συχνά-πυκνά στο δρόμο της καρδιάς χωρίς να φοβάται μην πέσει και χτυπήσει!

Ο αγαπημένος ηθοποιός Χρήστος Σιμαρδάνης μιλά στο YOU και τον Γιώργο Μπέζα μεταξύ άλλων και για τα προσωπικά του!
Μετάνιωσες που μίλησες για τη σεξουαλικότητά σου;
Δεν μετάνιωσα, άλλα τώρα που το σκέφτομαι ίσως και να μη χρειαζόταν.
Ο έρωτας τι ρόλο έπαιξε στη ζώη σου;
Δεν του έχω δώσει ρόλο. Άμα είναι μάγκας θα τρυπώσει στο θίασό μου!
Τώρα στα προσωπικά σου πώς είσαι;
Με πολλούς νέους και πολύ κάλους φίλους Βορειοελλαδίτες.
Γυναίκα σε έχει ερωτευτεί;
Νομίζω με την τωρινή μου εικόνα έχω περισσότερες επιτυχίες. Βγάζω και αυτό το ώριμο, αυτό το “ξέρει τι θέλει” και ίσως κάποιες παραπλανηθούν… Παρακαλώ προειδοποιήστε τες!
Ένιωσες το ρατσισμό ως gay;
Κάνω μόνο καλές παρέες.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *