ροή ειδήσεων

Σύλβια Κλιμάκη: Πολίστρια, ολίγον δημοσιογράφος, στέλεχος της Εθνικής Τράπεζας με 7.000 ευρώ το μήνα



Τον Αύγουστο του 2014 η Σύλβια Κλιμάκη παραιτήθηκε από τον Σκάι....
προκειμένου να αλλάξει τον επαγγελματικό της προσανατολισμό. Όταν έφευγε όλοι γνώριζαν ότι επρόκειτο να προσληφθεί στην Εθνική Τράπεζα. Αυτό που πιθανώς δεν γνώριζαν είναι η θέση και ακόμη περισσότερο ο μηνιαίος της μισθός.

Η πρώην πρωταθλήτρια πόλο που επίσης εγκατέλειψε νωρίς τις πισίνες για τις σπουδές και την καριέρα της για ένα μικρό διάστημα χάθηκα από το προσκήνιο, αλλά πριν λίγες ημέρες αποκαλύφθηκε ο πραγματικός λόγος για τον οποίο προτίμησε τη νέα της καριέρα.

Με απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της Εθνικής Τράπεζας Αλέξανδρου Τουρκολιά με ημερομηνία 23ης Δεκεμβρίου 2014, ανατέθηκαν αναδρομικά από 4 Δεκεμβρίου στην κυρία Κλιμάκη «καθήκοντα εποπτείας του τομέα Δημοσίων σχέσεων». Στην ίδια απόφαση φαίνεται ότι η συγκεκριμένη ήταν ήδη σύμβουλος διοίκησης της διεύθυνσης ανάπτυξης πελατών λιανικής. Εκτός των άλλων με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της τράπεζας της έχει παρασχεθεί δικαίωμα γενικής υπογραφής για τη Διοίκηση.



Τι σημαίνει πρακτικά αυτή η απόφαση; Σημαίνει ότι η πρώην παρουσιάστρια της εκπομπής «Στην πράξη» που μεταδιδόταν από τη συχνότητα της τηλεόρασης του Σκάι είναι πλέον ένα από τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη της Εθνικής Τράπεζας. Ο μισθός της για την τριετή κλειστή της σύμβαση έχει ορισθεί σε 7.000 ευρώ μικτά και όχι καθαρά, όπως λένε οι πληροφορίες ότι θα ήθελε η ίδια. Παράλληλα, έχει δικαίωμα χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου 1.600 κυβικών εκατοστών αλλά και πιστωτικής κάρτας, χωρίς να έχει γίνει γνωστό το όριό της. Ο μισθός αυτός ισοδυναμεί με τις αποδοχές γενικού διευθυντή ή διευθυντή κεντρικού καταστήματος με 35 χρόνια υπηρεσίας.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα στις 11 Δεκεμβρίου, σε μια εκδήλωση για τους νέους και την επιχειρηματική κουλτούρα, η κυρία Κλιμάκη κλήθηκε να συντονίσε μια συζήτηση με την ιδιότητα «Επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων και Στρατηγικής Επικοινωνίας της Εθνικής Τράπεζας». «Μα δεν υπάρχει στο οργανόγραμμα τέτοιος τίτλος», θα σχολιάσουν αμέσως οι πιο υποψιασμένοι. Αρχίζουν να το ψάχνουν και τα χτυπήματα στο στελεχιακό κατεστημένο της Εθνικής είναι όχι μόνον αλλεπάλληλα, αλλά και το ένα χειρότερο από το άλλο. Η προσωπική επιτυχία της Σύλβιας είναι τεράστια αν αναλογιστεί κανείς πως στην προηγούμενη δουλειά της στον ΣΚΑΪ έπαιρνε μόλις 850 ευρώ!

Λέγεται δε, συνεχίζει το δημοσίευμα, πως πρόσφατα σε μια επίσκεψη στα Γιάννενα ο πανίσχυρος κ. Τουρκολιάς έδειξε την εύνοιά του όταν της πρότεινε να ταξιδέψει μαζί του στην τεθωρακισμένη BMW προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να της δώσει κατευθύνσεις.
Τα στελέχη που προσπαθούν μάταια να ξεχωρίσουν στα μάτια του διευθύνοντος συμβούλου πρασίνισαν από τη ζήλια τους. Η νέα κινείται σε διαφορετικές ταχύτητες, εκείνα έχουν μείνει πίσω.

Ποια είναι η Σύλβια Κλιμάκη

Γέννημα θρέμμα της Βουλιαγμένης, η πρώην τηλεπαρουσιάστρια του ΣΚΑΪ ασχολήθηκε από μικρή με τον υγρό στίβο. Αρχικά ως αθλήτρια της κολύμβησης και κατόπιν κάνοντας πρωταθλητισμό στο πόλο. Μάλιστα τον υγρό στίβο τον εγκατέλειψε ακριβώς στο απόγειο της καριέρας της, όταν με την Εθνική Ομάδα Νεανίδων κατέκτησε το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 2004 και ενώ όλα έδειχναν ότι θα μπορούσε να συνεχίσει στη μεγάλη εθνική.

Όπως έχει πει η ίδια σε παλαιότερη συνέντευξή της: «Από μικρή ήθελα να κάνω business. Ημουν ένα παιδί που πήγε σε ιδιωτικό σχολείο, έκανε πρωταθλητισμό με πάρα πολλές ώρες προπόνηση κάθε μέρα, είχα μια μητέρα η οποία ήθελε να μάθω τρεις ξένες γλώσσες... Θέλω να πω πως ήμουν ένα παιδί στοχοπροσηλωμένο. Σπούδασα στην ΑΣΟΕΕ, πήγα στο Harvard, έκανα κινέζικα και πήγαινα φουλ για business».

«Στο Harvard έκανα Κινεζικές Σπουδές και business. Ήταν ένα διετές μεταπτυχιακό. Τελειώνοντας τον πρώτο χρόνο έψαχνα να βρω πού θα δουλέψω το καλοκαίρι. Κοιτούσα για consulting, τράπεζες, τα κλασικά. Αλλά δεν μου άρεσε τίποτα. Τίποτα όμως. Ένιωθα πολύ πιεσμένη. Όλοι μου έλεγαν, επειδή είμαι Ελληνίδα και μιλάω κινέζικα, να ψάξω για κάποια ναυτιλιακή. Ούτε αυτό μου άρεσε. Βρήκα ένα job description για το CNN και είπα: “Πω-πω, τι ωραίο θα ήταν!”. Το τότε αγόρι μου με προέτρεψε να κάνω αίτηση. Δεν ήξερα τίποτα, έλεγα “το CNN, από αιτήσεις από όλον τον κόσμο, εμένα θα πάρει;”. Έκανα την αίτηση, μετά, όπως κάνω πάντα, τους πήρα και 18 εκατομμύρια τηλέφωνα... Η υπεύθυνη ανθρώπινου δυναμικού, όταν πήγα, μου το είπε. “Παρότι δεν είχες τίποτα στο βιογραφικό σου από δημοσιογραφία, η επιμονή σου μου έδειξε ότι το θέλεις πάρα πολύ”. Το πλάνο ζωής της είχε ήδη αλλάξει άρδην. Από τη Βοστόνη, η Σύλβια βρέθηκε για τέσσερις εβδομάδες στα γραφεία του CNN στο Λονδίνο ως μαθητευόμενη στη δούλεψη του «πολύ» κυρίου Ρίτσαρντ Κουέστ.

Τον Μάιο του 2010, την ημέρα που ο τότε πρωθυπουργός ανακοίνωνε την προσφυγή της χώρας στον μηχανισμό στήριξης της Ε.Ε., η Σύλβια συμπλήρωνε μία εβδομάδα από την επιστροφή της από τις ΗΠΑ, όπου εργαζόταν ως βοηθός παραγωγής σε ντοκιμαντέρ της Mediakite και αρθρογραφούσε στη «National Herald» (την αγγλόφωνη έκδοση του «Εθνικού Κήρυκα»). Βρέθηκε στον Σκάι, όπου και παρέμεινε για αρκετό καιρό, έως την ημέρα που τον εγκατέλειψε για τη νέα της καριέρα.

Ο αυτοπροσδιορισμός της

«Είμαι ευαίσθητη, μαχητική και ανασφαλής. Πολύ ανασφαλής. Θεωρώ ότι είμαι OK, ότι δεν είμαι πολύ χαζή ή πολύ άσχημη, πως δεν έχω κάτι ακραία χάλια πάνω μου. Είμαι μέτρια σε όλα αλλά σε τίποτα καλή. Δεν νιώθω αρκετά όμορφη, πολλές φορές δεν νιώθω αρκετά καλή στη δουλειά μου ή αισθάνομαι ότι δεν είμαι καλή εγγονή με τη γιαγιά μου ή ότι δεν είμαι αρκετά παρούσα για τις φίλες μου. Αν με ρωτήσεις τι με διαλύει ως άνθρωπο, εκείνο είναι οι ανθρώπινες σχέσεις, οι ελάχιστοι φίλοι και η οικογένειά μου. Μπορεί να με κάνει κομμάτια για καιρό αυτό. Αντίστοιχα είναι κι αυτό που με κάνει να χαμογελάω».

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *