ροή ειδήσεων

ΣΟΚ: Ένα βήμα πριν τον ΘΑΝΑΤΟ ο Σπύρος Παπαδόπουλος!



Ο Σπύρος Παπαδόπουλος μίλησε για το τροχαίο που είχε και αποκάλυψε...
το πώς ένιωσε εκείνη την στιγμή...

Ο ηθοποιός ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Ο κόσμος ανάποδα» και εκεί τόνισε: «Δε φοβήθηκα ακριβώς, είπα τετέλεσται, ήμουν σίγουρος. Ζω χάρη στον φίλο μου και συνάδελφο Κώστα Αποστολάκη, γιατί κάναμε πρόβες, φύγαμε από το θέατρο, ήμουν κουρασμένος, είχα κάνει 15 ώρες πρόβα. Κλειδώνω το θέατρο και λέω "αμάν άφησα μέσα το κράνος". Δεν πειράζει λέω θα πάω χωρίς κράνος, νύχτα είναι, καλοκαιράκι, ήταν Σεπτέμβρης ακόμα, θα πάω σιγά σιγά.

Ο Κώστας ο Αποστολάκης με «σταύρωσε» να πάρω το δικό του γιατί εκείνος μένει κοντά. Δεν ήθελα. Τελικά μου το έβαλε με το ζόρι. Μετά από 5 χιλιόμετρα πέρασε ένας πιτσιρικάς με κόκκινο και έγινε αυτό που έγινε. Θέλω να πω αν δε φορούσα το κράνος δε θα ζούσα σίγουρα. Και έτσι νόμιζα ότι δε θα ζήσω γιατί πέρασα πάνω από το τζιπ και σύρθηκα 160 μέτρα, δεν αισθανόμουν τίποτα πάνω μου, μόνο το χέρι μου που πεταγόταν ψηλά. Λέω εντάξει, τελειώνουμε τώρα. Και δεν έπαθα τίποτα, ούτε καν κάταγμα».

Πηγή: gossip-tv.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *