Η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού...
(ΓΕΠΟΕΤ) υποδέχθηκε με ανακούφιση την απόφαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη να αποσύρει – έστω και την ύστατη στιγμή – την επίμαχη τροπολογία στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος «Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα – ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και άλλες διατάξεις» που άγγιζε τον πυρήνα του μεταφορικού έργου των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημοσίας χρήσης και θα δημιουργούσε βαρύτατες επιπλοκές στην ομαλή λειτουργία του τουρισμού.
Παράλληλα η ΓΕΠΟΕΤ καλεί τους κυρίους Χρυσοχοΐδη και Παπαδόπουλο, υπουργό και υφυπουργό Μεταφορών αντίστοιχα, να αποφύγουν μονομερείς ενέργειες που εξυπηρετούν συγκεκριμένες ομάδες και που μπορεί να λάβουν απρόβλεπτες διαστάσεις – όπως τυχόν προσπάθεια επαναφοράς της εν λόγω τροπολογίας σε οποιοδήποτε νομοσχέδιο της τρέχουσας περιόδου – έως ότου ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο.
Αυτό άλλωστε συνέβη πρόσφατα με τον αποκλεισμό των τουριστικών λεωφορείων από τη σύνθεση της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών, ζήτημα το οποίο εκτιμάται ότι δεν έχει λήξει και επί του οποίου θα δρομολογηθούν εξελίξεις το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Η Ομοσπονδία εκτιμά ότι η απελευθέρωση των υπεραστικών γραμμών της χώρας αποτελεί θέμα που χρήζει εντατικής διαβούλευσης μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων και των συναρμόδιων υπουργείων, που δεν εξαντλείται με την κατάθεση οποιασδήποτε τροπολογίας, και σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψει να βρεθεί ο κλάδος των τουριστικών λεωφορείων που αριθμεί πάνω από 7.500 οχήματα και μεταφέρει σχεδόν 20 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως συμβάλλοντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία προ τετελεσμένων.
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
(ΓΕΠΟΕΤ) υποδέχθηκε με ανακούφιση την απόφαση της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη να αποσύρει – έστω και την ύστατη στιγμή – την επίμαχη τροπολογία στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος «Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα – ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και άλλες διατάξεις» που άγγιζε τον πυρήνα του μεταφορικού έργου των ειδικών τουριστικών λεωφορείων δημοσίας χρήσης και θα δημιουργούσε βαρύτατες επιπλοκές στην ομαλή λειτουργία του τουρισμού.
Παράλληλα η ΓΕΠΟΕΤ καλεί τους κυρίους Χρυσοχοΐδη και Παπαδόπουλο, υπουργό και υφυπουργό Μεταφορών αντίστοιχα, να αποφύγουν μονομερείς ενέργειες που εξυπηρετούν συγκεκριμένες ομάδες και που μπορεί να λάβουν απρόβλεπτες διαστάσεις – όπως τυχόν προσπάθεια επαναφοράς της εν λόγω τροπολογίας σε οποιοδήποτε νομοσχέδιο της τρέχουσας περιόδου – έως ότου ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο.
Αυτό άλλωστε συνέβη πρόσφατα με τον αποκλεισμό των τουριστικών λεωφορείων από τη σύνθεση της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών, ζήτημα το οποίο εκτιμάται ότι δεν έχει λήξει και επί του οποίου θα δρομολογηθούν εξελίξεις το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Η Ομοσπονδία εκτιμά ότι η απελευθέρωση των υπεραστικών γραμμών της χώρας αποτελεί θέμα που χρήζει εντατικής διαβούλευσης μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων και των συναρμόδιων υπουργείων, που δεν εξαντλείται με την κατάθεση οποιασδήποτε τροπολογίας, και σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψει να βρεθεί ο κλάδος των τουριστικών λεωφορείων που αριθμεί πάνω από 7.500 οχήματα και μεταφέρει σχεδόν 20 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως συμβάλλοντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία προ τετελεσμένων.
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.