Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλο QASHQAI (J11), εκτελεί η εταιρεία... NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά 1872 οχήματα, παραγωγής από 19/7/2013 έως 17/10/2014, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί αστοχία στον κοτσαδόρο. Συγκεκριμένα, κάτω από ορισμένες συνθήκες ρυμούλκησης φορτίου μπορεί να χαλαρώσουν οι βίδες που συγκρατούν τον κοτσαδόρο στο σασί του αυτοκινήτου. Σε ακραίες περιπτώσεις και εφόσον συνεχιστεί η οδήγηση του αυτοκινήτου με χαλαρά τοποθετημένες βίδες, υπάρχει το ενδεχόμενο αποκόλλησης του κοτσαδόρου από το αυτοκίνητο.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει έλεγχος και, εφόσον χρειαστεί, εκ νέου σύσφιξη των βιδών του κοτσαδόρου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.
Παράπονα Ρόδου
Η ανάκληση στην ελληνική αγορά αφορά 1872 οχήματα, παραγωγής από 19/7/2013 έως 17/10/2014, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί αστοχία στον κοτσαδόρο. Συγκεκριμένα, κάτω από ορισμένες συνθήκες ρυμούλκησης φορτίου μπορεί να χαλαρώσουν οι βίδες που συγκρατούν τον κοτσαδόρο στο σασί του αυτοκινήτου. Σε ακραίες περιπτώσεις και εφόσον συνεχιστεί η οδήγηση του αυτοκινήτου με χαλαρά τοποθετημένες βίδες, υπάρχει το ενδεχόμενο αποκόλλησης του κοτσαδόρου από το αυτοκίνητο.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει έλεγχος και, εφόσον χρειαστεί, εκ νέου σύσφιξη των βιδών του κοτσαδόρου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.
Παράπονα Ρόδου
Μπα... Είναι σχεδόν απίθανο το να φάμε κανένα τροχόσπιτο ή καμμιά βάρκα στην μούρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω δεί κανένα Qashqai να σέρνει τίποτα. Ο ΝεοΈλληνας βάζει κοτσαδόρο για να μην χαλάει το αυτοκίνητό του στο παρκάρισμα, αλλά να χαλάει .....του άλλου.
Και κυκλοφορεί ο κάθε τσοπάνος με τον κοτσαδόρο κοτσαρισμένο να εξέχει σαν το "εργαλείο" του θεού Πάνα σε στύση.
Και στην μπροστινή μεριά κρεμάει κάτι μεταλικές σχάρες λές πρόκειται να πάει για εμβολισμό τύπου Mad Max, για να δέσει το σετ. Και φυσικά να ξεσκίζει και το μπροστινό αυτοκίνητο στο παρκάρισμα.
Και καλά τα Qashqai και τα άλλα συναφή αυτοκίνητα. Κάτι κουβάδες τύπου Cinquecento, την τον θέλουν τον κοτσαδόρο?
Όπως και να έχει το πράγμα συγχαρητήρια στις εταιρείες που σέβονται τον καταναλωτή και υποστηρίζουν τα προιόντα τους, όποιες εταιρείες και να είναι αυτές.