Στο 23% εκτιμάται ότι έχει φτάσει το ποσοστό διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά...
το έτος που πέρασε, από 18% το 2013, καθώς οι συνδέσεις είναι πλέον πάνω από 900.000.
Η εντυπωσιακή αυτή ανάπτυξη αποδίδεται κατά κύριο λόγο στον έντονο ανταγωνισμό που έχει αναπτυχθεί την τελευταία διετία μεταξύ Forthnet και ΟΤΕ για την προώθηση της Nova και του OTE TV αντίστοιχα, με τις δύο πλατφόρμες να παίρνουν τη μερίδα του λέοντος στις συνδέσεις.
Μικρότερο μερίδιο έχουν οι τρεις πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης των hellas online (hol TV), Cyta (Cytavision) και On Telecoms (ON TV), οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων (IPTV).
Φέτος αναμένεται να επιτευχθεί ο στόχος για 1 εκατ. συνδέσεις και ποσοστό διείσδυσης άνω του 25%.
Παράπονα Ρόδου
το έτος που πέρασε, από 18% το 2013, καθώς οι συνδέσεις είναι πλέον πάνω από 900.000.
Η εντυπωσιακή αυτή ανάπτυξη αποδίδεται κατά κύριο λόγο στον έντονο ανταγωνισμό που έχει αναπτυχθεί την τελευταία διετία μεταξύ Forthnet και ΟΤΕ για την προώθηση της Nova και του OTE TV αντίστοιχα, με τις δύο πλατφόρμες να παίρνουν τη μερίδα του λέοντος στις συνδέσεις.
Μικρότερο μερίδιο έχουν οι τρεις πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης των hellas online (hol TV), Cyta (Cytavision) και On Telecoms (ON TV), οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες μέσω ευρυζωνικών συνδέσεων (IPTV).
Φέτος αναμένεται να επιτευχθεί ο στόχος για 1 εκατ. συνδέσεις και ποσοστό διείσδυσης άνω του 25%.
Παράπονα Ρόδου
Ο περισσότερος κόσμος προτιμά την Nova τόσο λόγο ελληνικού πρωταθλήματος όσο και ταινιών ή σειρών που έχει στα κανάλια της.
ΑπάντησηΔιαγραφή