ροή ειδήσεων

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στην αγκαλιά του Μπουράκ Χακί



Τι αποκάλυψε για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη....
Στο περιοδικό HELLO! μιλά η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και φωτογραφίζεται μαζί με τον Τούρκο ηθοποιό Μπουράκ Χακί.

Μεταξύ άλλων απαντά και για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη όπου έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.



«Η έννοια της φιλίας είναι μεγάλη και ιερή, και αποδεικνύεται μετά από χρόνια. Μια σχέση διαπροσωπική είναι πολυδιάστατη. Μπορεί να μη μιλάς με τον άλλον κάθε πέντε λεπτά, μπορεί επίσης η φάση που διανύει ο καθένας να μην είναι ίδια. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είστε πια φίλοι. Μπορεί εγώ αυτή τη στιγμή να βιώνω μια κατάσταση και η Ελένη να βιώνει κάτι άλλο. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν χαλάσει οι σχέσεις μας, ότι δεν μιλάμε, ότι την έχω προσεγγίσει χωρίς ανταπόκριση ή οτιδήποτε άλλο ακούγεται. Όχι, κάτι τέτοιο δεν υφίσταται και δεν υπήρξε ποτέ. Μάλιστα, ο πρώτος άνθρωπος που πήρα όταν έχασα το σκύλο μου ήταν η Ελένη Μενεγάκη κι ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μου μ' ένα δικό της τρόπο, που θα ήθελα να τον κρατήσω μόνο για μας», αναφέρει η παρουσιάστρια.



Στην ερώτηση αν η ομάδα της εκπομπής "Σπίτι μου, σπιτάκι μου" είναι δεμένη, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απαντά: «Όχι στο 100%. Δε θεωρώ ότι έχουμε δέσει, έχουμε δρόμο ακόμα, αλλά είμαστε καλύτερα από τις αρχές».

Η παρουσιάστρια του Alpha αφήνει απαντά και για την καθημερινή ζώνη, καθώς στην ανάλογη ερώτηση η απάντηση που δίνει είναι: «Γιατί όχι; Μ' αρέσει πολύ η δουλειά που κάνω και την απολαμβάνω με όλη μου την ψυχή».

Τόσο ο Μπουράκ Χακί όσο κι εσύ ξεκινήσατε την καριέρα σας ως μοντέλα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ: Ναι, βέβαια, αλλά εγώ δεν το έκανα σε τόσο επαγγελματικό επίπεδο. Όμως, έβγαζα χρήματα, δεν το έκανα για την πλάκα μου.


Τη θυμάσαι εκείνη την εποχή που δούλευες ως μοντέλο;

Κ.Σ.: Και βέβαια τη θυμάμαι. Καμιά εποχή στη ζωή μου δε θέλω να ξεχάσω. Θυμάμαι τον εαυτό μου μ’ ένα book, όπως όλα τα κορίτσια, να νιώθω υπέροχα κάθε φορά που πρόσθετα μια φωτογραφία στο αρχείο μου. Τότε, κάθε φωτογραφία σήμαινε μια αναγνώριση για μένα. Θυμάμαι ότι πήγαινα παντού. Μου έλεγαν «Πήγαινε για δουλειά στο Λαύριο», και πήγαινα. Μάλιστα, ήμουν πολύ εξοικειωμένη με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς δεν είχα δικό μου αυτοκίνητο ακόμα.

Σήμερα, θα έμπαινες στο μετρό;

Κ.Σ.: Ναι, αμέ, μπαίνω και μπορώ να σου πω ότι μ’ αρέσει, επειδή γλυτώνεις την κίνηση. Βέβαια, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, επικίνδυνα, δε νιώθω ασφαλής. Ακούω για κλοπές, κι επειδή είμαι από τη φύση μου αφηρημένη, θα το απέφευγα.

Τα φώτα της δημοσιότητας εστιάζουν συχνά στα προσωπικά και στα επαγγελματικά σου. Σ’ ενοχλεί;

Κ.Σ.: Δε μ’ έχει ενοχλήσει μέχρι στιγμής. Οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ ευγενικοί απέναντί μου και πάρα πολύ χαμογελαστοί. Έχω καταλάβει ότι τους φαίνομαι πιο μικρή από κοντά, πιο προσιτή, και σε καμία περίπτωση ο άνθρωπος που παρουσιάζουν όλοι οι άλλοι κι αυτό που ίσως φαίνεται στην τηλεόραση. Ο κόσμος με κάνει να αισθάνομαι πολύ όμορφα.

Για κάποιες κοπέλες μπορεί να είναι γοητευτικό το να ακούγονται διάφορα πράγματα για εκείνες. Εσύ πώς το βιώνεις όλο αυτό;

Κ.Σ.: Αναλόγως με το δημοσίευμα και τη φήμη.

Περισσότερο σ’ ενοχλούν τα δημοσιεύματα για τη δουλειά ή για την προσωπική σου ζωή;

Κ.Σ.: Ακούγονται πολλά σεξιστικά σχόλια. Αυτό, στον αιώνα που διανύουμε, το θεωρώ δείγμα έλλειψης παιδείας. Ο καθένας είναι υπόλογος των πράξεων και των επιλογών του. Κανένας δεν είναι σε θέση να κατακρίνει κανέναν. Δεν ξέρω τι μ’ ενοχλεί περισσότερο, απλά το ένα δε συνάδει με το άλλο. Δε σημαίνει ότι επειδή στην προσωπική μου ζωή έχω κάνει μια επιλογή, αυτό υποδηλώνει ότι δεν είμαι καλή στη δουλειά μου ή το αντίθετο. Πολύς κόσμος συνδυάζει αυτά τα δύο, με αποτέλεσμα ν’ ακούγονται ανακρίβειες, δημιουργώντας ένα κλίμα άνευ ουσίας.

Πολύς λόγος γίνεται τώρα τελευταία για μια καινούργια σου φίλη, την Ελένη Μενεγάκη. Ακούστηκε ότι δε μιλάτε πια.

Κ.Σ.: Η έννοια της φιλίας είναι μεγάλη και ιερή, και αποδεικνύεται μετά από χρόνια. Μια σχέση διαπροσωπική είναι πολυδιάστατη. Μπορεί να μη μιλάς με τον άλλον κάθε πέντε λεπτά, μπορεί επίσης η φάση που διανύει ο καθένας να μην είναι ίδια. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είστε πια φίλοι. Μπορεί εγώ αυτήν τη στιγμή να βιώνω μια κατάσταση και η Ελένη να βιώνει κάτι άλλο. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν χαλάσει οι σχέσεις μας, ότι δε μιλάμε, ότι την έχω προσεγγίσει χωρίς ανταπόκριση ή οτιδήποτε άλλο ακούγεται.Όχι, κάτι τέτοιο δεν υφίσταται και δεν υπήρξε ποτέ. Μάλιστα, ο πρώτος άνθρωπος που πήρα όταν έχασα το σκύλο μου ήταν η Ελένη Μενεγάκη κι ανταποκρίθηκε στο κάλεσμά μου μ’ ένα δικό της τρόπο, που θα ήθελα να τον κρατήσω μόνο για μας.




ΜΠΟΥΡΑΚ ΧΑΚΙ
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις φτάνεις στην Ελλάδα;

Μ.Χ.: Μακάρι να μπορούσα να την επισκέπτομαι περισσότερο, γιατί αγαπάω πολύ τη χώρα σας. Δε θα ήταν υπερβολή να σας πω ότι τη νιώθω δεύτερη πατρίδα μου, εξαιτίας και του ότι ο πατέρας και οι παππούδες μου έχουν ρίζες ελληνικές, συγκεκριμένα από την Κομοτηνή. Μετά τη συμμετοχή μου στο «Κισμέτ» αισθάνθηκα αυτήν την αγάπη αμοιβαία και πλέον έχω πολλούς φίλους εδώ. Το πρώτο πράγμα που κάνω, λοιπόν, είναι να τους συναντήσω και να πάμε στα μπουζούκια.

Σε είδα να το διασκεδάζεις πολύ αυτήν τη φορά.

Μ.Χ.: Μ’ αρέσει πολύ η ελληνική μουσική. Περνάω φανταστικά στα μπουζούκια, καθώς στην Τουρκία δεν υπάρχει ανάλογο είδος διασκέδασης. Ξεχωρίζω τον Γιώργο Μαζωνάκη, την Πάολα, τον Αντώνη Ρέμο και τον Σταμάτη Γονίδη. Την επόμενη φορά θα πάω ν’ ακούσω τη Δέσποινα Βανδή.

Στη Θεσσαλονίκη έζησες κι ένα μεγάλο έρωτα.

Μ.Χ.: Είναι μια ιστορία που ανήκει στο παρελθόν. Πλέον είμαι μόνος, δεν υπάρχει καμιά γυναίκα στη ζωή μου.

Τι ξέρεις για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου;

Μ.Χ.: Ελάχιστα, όμως την επόμενη φορά θα φροντίσω να τη γνωρίσω καλύτερα. Ξέρω ότι κάνει μια πρωινή εκπομπή κάθε σαββατοκύριακο κι ότι οι δημοσιογράφοι αγαπούν ν’ ασχολούνται μαζί της. Έχει κάνει αίσθηση, κι αυτό σίγουρα δεν είναι τυχαίο.

Πώς ήταν η συνεργασία μαζί της;

Μ.Χ.: Μοναδική! Εκτός από πάρα πολύ όμορφη, ήταν ιδιαίτερα φιλική κι ευγενική από την πρώτη στιγμή, κι ένα κορίτσι με πολύ θετική ενέργεια.


Περισσότερα στο HELLO! που κυκλοφορεί


yupiii

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *